Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #40
Gooi-het-eruit-topic #40
MariTom zei op 14 jan 2014 - 20:53:
Hahaha. Ik had een of andere domme post gemaakt op tumblr en nu gaat 'ie opeens het Sherlock fandom rond omdat iemand er een gif onder heeft gezet? En heeft 'ie opeens 800 notes? What the fuuuuck.
IK KIJK NIET EENS SHERLOCK
Hahaha. Ik had een of andere domme post gemaakt op tumblr en nu gaat 'ie opeens het Sherlock fandom rond omdat iemand er een gif onder heeft gezet? En heeft 'ie opeens 800 notes? What the fuuuuck.
xEmma zei op 14 jan 2014 - 20:54:
Hahaha. Ik had een of andere domme post gemaakt op tumblr en nu gaat 'ie opeens het Sherlock fandom rond omdat iemand er een gif onder heeft gezet? En heeft 'ie opeens 800 notes? What the fuuuuck.Ik ben nieuwsgierig, *hint* ^^
IK KIJK NIET EENS SHERLOCK
MariTom zei op 14 jan 2014 - 20:56:
Hehe. Ik heb alleen dat liedje gepost met een plaatje, en het 'The fangirl Anthem' genoemd?
Hehe. Ik heb alleen dat liedje gepost met een plaatje, en het 'The fangirl Anthem' genoemd?
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 21:10:
I WILL GO DOOOOOOWN WITH THIIIIIIIS SHIP
Btw, na mijn examens ga ik eindelijk ook eens Sherlock kijken.
I WILL GO DOOOOOOWN WITH THIIIIIIIS SHIP
Btw, na mijn examens ga ik eindelijk ook eens Sherlock kijken.
MariTom zei op 14 jan 2014 - 21:35:
Dat lied is zó perfect. Maar ja, ik moet het ook ooit eens gaan kijken.
-
Dit klinkt zo heerlijk duister.
Dat lied is zó perfect. Maar ja, ik moet het ook ooit eens gaan kijken.
-
Er is een probleem opgelost dat ertoe kon leiden dat een tiener gevangen zat in het lichaam van een kind als hij of zij op zijn verjaardag naar de toekomst zou reizen
Dit klinkt zo heerlijk duister.
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 21:37:
Dit moet ik even delen. Ik moet toegeven, Tek is niet mijn style, but that dude has some serious moves o.o
Dit moet ik even delen. Ik moet toegeven, Tek is niet mijn style, but that dude has some serious moves o.o
xEmma zei op 14 jan 2014 - 21:47:
Hij danst een beetje als een jongen waar ik een heel klein beetje verliefd op was op een vakantie. Maar wel maar een heel klein beetje, want ik was ook al een beetje verliefd op een andere jongen daar.
Dit moet ik even delen. Ik moet toegeven, Tek is niet mijn style, but that dude has some serious moves o.oHihihi die kat in de achtergrond _o_
Hij danst een beetje als een jongen waar ik een heel klein beetje verliefd op was op een vakantie. Maar wel maar een heel klein beetje, want ik was ook al een beetje verliefd op een andere jongen daar.
Kayley zei op 14 jan 2014 - 22:24:
Waarom is het zo moeilijk om terug in het Nederlands te schrijven? Jezus Christus man, dit is een marteling.
Waarom is het zo moeilijk om terug in het Nederlands te schrijven? Jezus Christus man, dit is een marteling.
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 22:58:
You guys will love this one: 17 Best Bromances In Literature
You guys will love this one: 17 Best Bromances In Literature
xDevilBitch zei op 14 jan 2014 - 23:32:
@Dare, kom Sherlock kijken bij mij? Ja? Ja?hoewel ik ook gewoon langs kan komen, want Netflix heeft de eerste twee seizoenen
@Dare, kom Sherlock kijken bij mij? Ja? Ja?
Kayley zei op 15 jan 2014 - 8:40:
Ik heb net een dronken student (neem ik aan) op een step over een busstrook zien zwieberen dus mijn dag is alvast beter begonnen dan die van jullie. :'
Ik heb net een dronken student (neem ik aan) op een step over een busstrook zien zwieberen dus mijn dag is alvast beter begonnen dan die van jullie. :'
Gooi alles eruit. (: