Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #202
Offtopic #202
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 21:46:
Als ik mijn geld niet aan gummibeertjes, pennen en cd's uit zou geven, had ik ook veertig paar broeken kunnen kopen. Alleen ga ik nooit winkelen tenzij ik per se iets nodig heb.
Als ik mijn geld niet aan gummibeertjes, pennen en cd's uit zou geven, had ik ook veertig paar broeken kunnen kopen. Alleen ga ik nooit winkelen tenzij ik per se iets nodig heb.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 21:47:
De pil vergeten zou echt heel jammerlijk zijn inderaad.
En ik ben volgens mij helemaal niet zo ingesteld op geur. Van Het Lief weet ik het wel hoe hij ruikt, maar verder echt van niemand. Denk niet dat ik de geuren van mijn vrienden zou herkennen.
De pil vergeten zou echt heel jammerlijk zijn inderaad.
En ik ben volgens mij helemaal niet zo ingesteld op geur. Van Het Lief weet ik het wel hoe hij ruikt, maar verder echt van niemand. Denk niet dat ik de geuren van mijn vrienden zou herkennen.
Bodine zei op 27 nov 2013 - 21:49:
Ik wel. Echt heel erg. Zowel als ik hun huizen binnenkom, als wanneer ik ze zelf zie (sommige vrienden identificeer ik letterlijk alleen aan hun geur), maar ook als andere mensen "hun" producten hebben gebruikt.
Ik wel. Echt heel erg. Zowel als ik hun huizen binnenkom, als wanneer ik ze zelf zie (sommige vrienden identificeer ik letterlijk alleen aan hun geur), maar ook als andere mensen "hun" producten hebben gebruikt.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 21:52:
Oh wauw, nee dat heb ik echt niet.
Overigens: als ik mijn geld niet aan treinkaartjes uit zou geven/zou hebben gegeven, dan zou ik misschien vijftig broeken kunnen kopen haha.
Oh wauw, nee dat heb ik echt niet.
Overigens: als ik mijn geld niet aan treinkaartjes uit zou geven/zou hebben gegeven, dan zou ik misschien vijftig broeken kunnen kopen haha.
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 21:55:
Do you know my smell?
@50broekengesprek: gaan we het nu over de hoeveelheid van mijn broeken hebben? Hahaa. Love you guys!
Do you know my smell?
@50broekengesprek: gaan we het nu over de hoeveelheid van mijn broeken hebben? Hahaa. Love you guys!
Bodine zei op 27 nov 2013 - 21:56:
Ik kan het niet omschrijven (wat heel normaal is, zo heb ik geleerd van mijn pws), maar ik zou 't wss wel herkennen.
Ik kan het niet omschrijven (wat heel normaal is, zo heb ik geleerd van mijn pws), maar ik zou 't wss wel herkennen.
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 21:56:
Nu moet ik aan de Sisterhood of the Traveling Pants denken.
Nu moet ik aan de Sisterhood of the Traveling Pants denken.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 21:57:
Laten we Yara's broeken doorsturen tussen de FF-leden haahah
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 21:57:
Laten we Yara's broeken doorsturen tussen de FF-leden haahah*dies*
Bodine zei op 27 nov 2013 - 21:58:
Ik denk niet dat ik erin pas. Maar ik kan ze wel over m'n hoofd trekken of zo.
Ik denk niet dat ik erin pas. Maar ik kan ze wel over m'n hoofd trekken of zo.
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 21:58:
HAHAHAHHAAA, wedden dat jullie ze allemaal passen!
xNadezhda zei op 27 nov 2013 - 21:59:
Ik denk niet dat ik erin pas. Maar ik kan ze wel over m'n hoofd trekken of zo.Mijn levendigste herinnering aan mijn opa is dat hij met een onderbroek over zijn hoofd in de kamer staat en heel hard lacht.
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 22:00:
@Huss; ik denk zelfs dat jij ze past. Ik koop altijd lange broeken. Qua lengte.
@Huss; ik denk zelfs dat jij ze past. Ik koop altijd lange broeken. Qua lengte.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 22:00:
Edit: Well never mind then
(...)Ik wel! Ik ben ongeveeer even lang. Toch?
Edit: Well never mind then
Boe!