Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220
Offtopic #220
Bodine zei op 7 mei 2014 - 19:48:
@Kay; nice. Wij hebben in 't commissiehok Grease gekeken. Lang leven unileef. ^^
@Kay; nice. Wij hebben in 't commissiehok Grease gekeken. Lang leven unileef. ^^
xDevilBitch zei op 7 mei 2014 - 19:53:
Dat is echt schattig ja, Bo!
@Emms, ik ben nu erg geneigd om zaterdag de trein te pakken en het te doen ook.
Ja, Margaery en Sansa! Goede ship! Hele goede ship!
Dat is echt schattig ja, Bo!
@Emms, ik ben nu erg geneigd om zaterdag de trein te pakken en het te doen ook.
Ja, Margaery en Sansa! Goede ship! Hele goede ship!
YarahartBill zei op 7 mei 2014 - 20:06:
Dat is echt uber schattig, Huss. Ik speel altijd met mijn buurmeisjes buiten. Dan komen ze mij ophalen voor verstoppertje, of stand in de mand, of 7'enen. Echt te leuk. En dan gaan we met de hele buurt buiten spelen.
Dat is echt uber schattig, Huss. Ik speel altijd met mijn buurmeisjes buiten. Dan komen ze mij ophalen voor verstoppertje, of stand in de mand, of 7'enen. Echt te leuk. En dan gaan we met de hele buurt buiten spelen.
Kayley zei op 7 mei 2014 - 20:11:
@Bo: Dude, ik heb een sleutel van mijn school (ik moet 'm morgen teruggeven omdat de Internationale Week voorbij is, jammer genoeg) en ik heb hem echt lichtjes misbruikt.
@Bo: Dude, ik heb een sleutel van mijn school (ik moet 'm morgen teruggeven omdat de Internationale Week voorbij is, jammer genoeg) en ik heb hem echt lichtjes misbruikt.
1Dzayn zei op 8 mei 2014 - 11:52:
@Bo omg Where did you find that lolololol
Jongens morgen wordt ik Zestien *gasps*
@Bo omg Where did you find that lolololol
Jongens morgen wordt ik Zestien *gasps*
1Dzayn zei op 8 mei 2014 - 12:10:
Soort van ja. Ik heb geregeld dat een paar vriendinnen die ik hier heb ontmoet naar me toe komen =) Dus dan zie ik ze (behalve Djmalikjuh) voor het eerst.
I'm excited hihi
Soort van ja. Ik heb geregeld dat een paar vriendinnen die ik hier heb ontmoet naar me toe komen =) Dus dan zie ik ze (behalve Djmalikjuh) voor het eerst.
I'm excited hihi
1Dzayn zei op 8 mei 2014 - 12:14:
Yupp. Ik weet niet of je ze kent?
Djmalikjuh, malikaaa, lms en lilovelou. De laatste twee zijn al een tijdje inactief dus misschien dat je die niet kent.....
Yupp. Ik weet niet of je ze kent?
Djmalikjuh, malikaaa, lms en lilovelou. De laatste twee zijn al een tijdje inactief dus misschien dat je die niet kent.....
Bodine zei op 8 mei 2014 - 12:16:
Ims ken ik wel. ^^ die andere twee klinken vaag bekend.
Ims ken ik wel. ^^ die andere twee klinken vaag bekend.
Uh. Hi.