Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Wintermeeting
Wintermeeting
RivLovee zei op 3 dec 2014 - 14:38:
Ohhh, nu snap ik het. Ik snapte het niet maar ik had zoiets van: het zal voor de rest wel duidelijk zijn :3
Ohhh, nu snap ik het. Ik snapte het niet maar ik had zoiets van: het zal voor de rest wel duidelijk zijn :3
Bodine zei op 3 dec 2014 - 18:36:
Zo'n beetje de helft van m'n vrienden is minstens ouder dan Harry dus ik vind 'm eigenlijk helemaal niet oud.
Zo'n beetje de helft van m'n vrienden is minstens ouder dan Harry dus ik vind 'm eigenlijk helemaal niet oud.
Kayley zei op 2 jan 2015 - 16:40:
Ik moest hier net aan denken en ik heb er al superveel zin in.
Ik moest hier net aan denken en ik heb er al superveel zin in.
Kayley zei op 2 jan 2015 - 20:26:
Dit is een dubbele post wel waardig, lijkt me zo: Suki komt misschien ook.
(Het is de dag voor haar stage, dus ze weet 't nog niet zeker, maar ze wilt wel.)
Dit is een dubbele post wel waardig, lijkt me zo: Suki komt misschien ook.
(Het is de dag voor haar stage, dus ze weet 't nog niet zeker, maar ze wilt wel.)
neversay zei op 3 jan 2015 - 19:02:
Hey hey!
Misschien kom ik ook. Maar. Ik weet het nog niet zeker. Ik denk het wel though. Ik schrijf het iig in m'n agenda. Dus we'll see ^^
Hey hey!
Misschien kom ik ook. Maar. Ik weet het nog niet zeker. Ik denk het wel though. Ik schrijf het iig in m'n agenda. Dus we'll see ^^
Bodine zei op 5 jan 2015 - 0:08:
Ik heb trouwens 2 februari mijn autotheorie gepland met het idee dat ik de zondag ervoor wel kan leren. Ha-ha.
Ik heb trouwens 2 februari mijn autotheorie gepland met het idee dat ik de zondag ervoor wel kan leren. Ha-ha.
Bliebxx zei op 5 jan 2015 - 0:20:
Wat Cap zegt! Dan gaan we weerwolven en dan voegen we een extra rol toe. Dan ben jij altijd de examenkandidaat. Die wordt dan ook 's nachts wakker en die moet dan een vraag beantwoorden (de wolven mogen dan wel de vraag uitkiezen, is wel zo eerlijk) en als je hem goed beantwoord blijf je leven en anders ga je dood
w00t, ik ben de 250 forumposts gepasseerd..!
Wat Cap zegt! Dan gaan we weerwolven en dan voegen we een extra rol toe. Dan ben jij altijd de examenkandidaat. Die wordt dan ook 's nachts wakker en die moet dan een vraag beantwoorden (de wolven mogen dan wel de vraag uitkiezen, is wel zo eerlijk) en als je hem goed beantwoord blijf je leven en anders ga je dood
w00t, ik ben de 250 forumposts gepasseerd..!
Aangezien de herfstmeeting zo in de smaak is gevallen, willen we kijken of we er in de winter ook eentje kunnen organiseren!
Waar?
Utrecht.
Wanneer?
1 februari (iedereen taart meenemen want onze #1 homo is jarig!)
Wat?
Meer gezelligheid.
Wie?
1. Bodine
2. Melina3. Jamila
4. Lindy5. Cynthia
6. Kirsten7. Jennifer
8. Ivana
9. Julia
10. Dare11. Josette12. Captain
13. Pauline
14. Kayley
15. Emma
16. Chantal
17. Hussie18. Vera
19. Vera20. Suki
21. Mars22. Jenna
23. Denise
24.
Willen jullie voor datum en locatie even deze invullen?