Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #4
Fangirl-topic #4
Bliebxx zei op 6 feb 2015 - 16:04:
Ja, het draait meer om James (iig, in het begin van het seizoen)
Ja, het draait meer om James (iig, in het begin van het seizoen)
Krewella zei op 6 feb 2015 - 16:52:
Maaaar Milo Ventimiglia speelt er ook bijna (of al?) in. Mwiiiiii <3
Maaaar Milo Ventimiglia speelt er ook bijna (of al?) in. Mwiiiiii <3
Bliebxx zei op 6 feb 2015 - 17:13:
Iv, ja, maar daarom vind ik hem zo geweldig, met al zijn raadseltjes enzo. En zo sneu, want niemand luisterd naar hem =[
Iv, ja, maar daarom vind ik hem zo geweldig, met al zijn raadseltjes enzo. En zo sneu, want niemand luisterd naar hem =[
Bliebxx zei op 6 feb 2015 - 17:40:
Uhm, dan moet ik goed nadenken.. Het gaat in ieder geval om The Riddler. Hij komt niet voor in de twee Tim Burton Batman films. Oh, wacht! Hij zit in Batman Forever! Dan speelt Jim Carrey hem, hilarisch!
Maar het gaat hier wel om de Batman serie, en niet om de Dark Knight, hea Ik weet niet welke je gezien hebt?
Uhm, dan moet ik goed nadenken.. Het gaat in ieder geval om The Riddler. Hij komt niet voor in de twee Tim Burton Batman films. Oh, wacht! Hij zit in Batman Forever! Dan speelt Jim Carrey hem, hilarisch!
Maar het gaat hier wel om de Batman serie, en niet om de Dark Knight, hea Ik weet niet welke je gezien hebt?
MoonRocker zei op 6 feb 2015 - 18:11:
@Jamila-op-de-vorige-pagina: JA IK ZEI HET TOCH. RIPS YOUR HEART OUT!
Maar ja, eerst keek ik ook alleen op tv, maar ik realiseerde me dat ze waarschijnlijk pas in april of mei weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden & dan kan ik natuurlijk geen Nederlandse tv kijken.
@Jamila-op-de-vorige-pagina: JA IK ZEI HET TOCH. RIPS YOUR HEART OUT!
Maar ja, eerst keek ik ook alleen op tv, maar ik realiseerde me dat ze waarschijnlijk pas in april of mei weer nieuwe afleveringen gaan uitzenden & dan kan ik natuurlijk geen Nederlandse tv kijken.
Order the final season of The Legend of Korra now and get: free shipping.