Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft [2]
FanFic Schrijft [2]
Bodine zei op 30 dec 2014 - 10:50:
Vanaf waar ik nu ben in CL is het zo moeilijk voor te stellen dat Bill niet weg wil uit SCARF.
Vanaf waar ik nu ben in CL is het zo moeilijk voor te stellen dat Bill niet weg wil uit SCARF.
Idelle zei op 30 dec 2014 - 11:03:
Had nog niet zo veel, maar dit vond ik persoonlijk wel leuk. En het bord is een waarschuwingsbord.
Had nog niet zo veel, maar dit vond ik persoonlijk wel leuk. En het bord is een waarschuwingsbord.
Drie minuten later zaten de twee astronomen niet al te geriefelijk op de kleine rots met het bord in hun midden en het boek zo goed mogelijk tussen hen in. Er werd wat gemompeld onderling. Dingen over banen, assen, gravitatiewetten en andere zaken waarin een mens zich werkelijk jaren hadden moeten verdiepen indien hij ze wilden begrijpen. Zo nu en dan wezen ze naar de ster, verhieven zij hun stem tegenover elkaar, duwden elkaar bijna een keer van de rots af en gingen toen, onder het gemompel van verontschuldigingen, weer door met het bepalen van de juiste plaats van de ster.
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 11:11:
Vanaf waar ik nu ben in CL is het zo moeilijk voor te stellen dat Bill niet weg wil uit SCARF.Verderlezen, dan wordt 't vanzelf logisch
Bodine zei op 30 dec 2014 - 12:36:
Oké, dit stukje representeert mijn verhaal tot nu toe het best, denk ik:
Oké, dit stukje representeert mijn verhaal tot nu toe het best, denk ik:
"Louis!" schreeuwde Eleanor. Louis grijnsde; als haar enige resterende argument zijn naam was, beschouwde hij de discussie als gewonnen.
"Zeg maar tegen Zoey dat je komt, schat," zei hij. "Ik haal mama wel over."
Chayenne zei op 30 dec 2014 - 12:46:
@kayley ik word teveel afgeleid. Dat kan ook niet anders, er loopt een puppy in huis Xp
Ik heb nog niet eens 1000 woorden gok ik
@kayley ik word teveel afgeleid. Dat kan ook niet anders, er loopt een puppy in huis Xp
Ik heb nog niet eens 1000 woorden gok ik
Bodine zei op 30 dec 2014 - 12:50:
Ik denk dat we moeten gaan word warren. Dat simuleert mijn concentratie altijd maximaal. (:
Ik denk dat we moeten gaan word warren. Dat simuleert mijn concentratie altijd maximaal. (:
xNadezhda zei op 30 dec 2014 - 12:55:
Je kan ook wordwarren met de hand. Deed ik ook altijd toen ik nog met de hand kon schrijven en ik heb wel eens mensen op laptops verslagen.
Je kan ook wordwarren met de hand. Deed ik ook altijd toen ik nog met de hand kon schrijven en ik heb wel eens mensen op laptops verslagen.
Chayenne zei op 30 dec 2014 - 12:57:
Nja als Bo wil word warren wil ik het wel proberen
Edit: ohja, dat wist ik
Nja als Bo wil word warren wil ik het wel proberen
Edit: ohja, dat wist ik
xEmma zei op 30 dec 2014 - 13:30:
Ik schrijf met de had en wil best wordwarren. (:
Over een half uur of iets ben ik daarvoor helemaal beschikbaar.
Ik schrijf met de had en wil best wordwarren. (:
Over een half uur of iets ben ik daarvoor helemaal beschikbaar.
Lieve FanFic'ers,
Na het succes van NaNo gaan we een variatie erop proberen: FanFic Schrijft! 29 december gaat het feest beginnen, en 4 januari zal het alweer eindigen. Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint of verder schrijft aan je NaNo-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Kayley en Emma
Deelnemers
- Bodine - 15K
- Ivana - 14K - Drunken Mistakes
- Cynthia - 7K
- Jennifer - 7K - The Game
- Yara - 8K
- Daan - 15K
- Emma - 7K
- Nadja - 10K - The One Day That Your Life Can Change
- Chantal - 7K - Before I Die
- Dezh - 7K
- Rivaille - 7K - Comatose
- heaven - 15K - The Once and Future King
- Idelle - 7K - De Sterrenkijkers
- Kayley - 3,5K - Dreams of Gods in a Sandcastle
- Horles - 20K - I Can't Make You Love Me + My Dear Changed Friend + Life of a Fool
- Secret58 - 20K - Secrets
- 1dforeverxmx - 7K
- Amber - 7K
- Melina - 7K - Nightmare Boy
- Julia - 7K
- Esmee - 10K - Photographs & Coffee
- Hargbloem - 7K - Chocolate
- Andrea - 7K
- Vera - 7K - Like Clockwork
- Vera - 4K
- 1Dfrancisca - 7K - Harry Styles is my boyfriend
- Jamila - 7K