Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #53
Gooi-het-eruit-topic #53
Bodine zei op 23 feb 2015 - 9:37:
Haha wat? Geen idee, zit op m'n telefoon.
en dit is meer offtopic, neh?
Haha wat? Geen idee, zit op m'n telefoon.
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 12:59:
... In plaats van boodschappen te doen viel ik in slaap en werd ik zo laat wakker dat ik te laat kwam bij het deel van het college dat wel doorging .__.
@Kay: ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij niet? Ik zie gewoon die standaard witte pagina-met-ezelsoor voor als er geen favicon is ingesteld (want ik neem aan dat je het daar over hebt).
... In plaats van boodschappen te doen viel ik in slaap en werd ik zo laat wakker dat ik te laat kwam bij het deel van het college dat wel doorging .__.
@Kay: ik weet niet zeker of ik begrijp wat je bedoelt, maar volgens mij niet? Ik zie gewoon die standaard witte pagina-met-ezelsoor voor als er geen favicon is ingesteld (want ik neem aan dat je het daar over hebt).
Kayley zei op 23 feb 2015 - 13:01:
Ja, dat bedoel ik inderdaad. En het is overal die witte pagina, behalve op "/forum/active", daar heeft het om één of andere reden dat van Facebook overgenomen. En dat is zo op allebei mijn laptops (I feel so posh, God) en op mijn mobiel. o.o
Ja, dat bedoel ik inderdaad. En het is overal die witte pagina, behalve op "/forum/active", daar heeft het om één of andere reden dat van Facebook overgenomen. En dat is zo op allebei mijn laptops (I feel so posh, God) en op mijn mobiel. o.o
MoonRocker zei op 23 feb 2015 - 13:04:
Ik heb nog een keer gekeken, maar bij mij is dat niet zo. o.o
Ik heb nog een keer gekeken, maar bij mij is dat niet zo. o.o
xDevilBitch zei op 23 feb 2015 - 13:14:
Ik heb overal de lege pagina, maar op de homepage heb ik het Gmail-icoontje.
Ik heb overal de lege pagina, maar op de homepage heb ik het Gmail-icoontje.
Monster23 zei op 23 feb 2015 - 15:21:
IK BEN... TERUGGEKEERD. PREPAREER JULLIE ACHTERZIJDES
IK BEN... TERUGGEKEERD. PREPAREER JULLIE ACHTERZIJDES
Bodine zei op 23 feb 2015 - 22:26:
Ik slaap in vijf dagen in vier verschillende huizen.
Ik slaap in vijf dagen in vier verschillende huizen.
Kayley zei op 25 feb 2015 - 6:45:
Mijn laptop zegt al tien minuten: "Updates worden uitgevoerd. 100% voltooid." Hier heb ik zoveel aan.
Edit: een uur verder en ik ben nog steeds op hetzelfde scherm. Als ik dit had geweten, had ik mijn oude laptop meegenomen om notities te maken. Ik heb zelfs geen papier bij... -.-
Edit 2: uiteraard krijg ik het gefixt om kwart na acht, wanneer ik niet meer het lokaal binnenmag. Frustratie alom.
Mijn laptop zegt al tien minuten: "Updates worden uitgevoerd. 100% voltooid." Hier heb ik zoveel aan.
Edit: een uur verder en ik ben nog steeds op hetzelfde scherm. Als ik dit had geweten, had ik mijn oude laptop meegenomen om notities te maken. Ik heb zelfs geen papier bij... -.-
Edit 2: uiteraard krijg ik het gefixt om kwart na acht, wanneer ik niet meer het lokaal binnenmag. Frustratie alom.
xDevilBitch zei op 25 feb 2015 - 14:57:
Ik heb net de stof voor mijn Gandalf kostuum gekocht!en ik kreeg mama niet aan het verstand dat Gandalf the Grey toch echt geen paarse kleren draagt. De dame van de stofwinkel gelukkig wel.
Ik heb net de stof voor mijn Gandalf kostuum gekocht!
Kayley zei op 25 feb 2015 - 15:37:
Mijn moeder heeft misschien één film van Harry Potter en nog helemaal niets van Lord of the Rings gezien, maar zij kan Gandalf en Perkamentus wel uit elkaar houden.
Mijn moeder heeft misschien één film van Harry Potter en nog helemaal niets van Lord of the Rings gezien, maar zij kan Gandalf en Perkamentus wel uit elkaar houden.
Gooi het er allemaal maar uit!