Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Camp NaNo #2
Camp NaNo #2
1Dzayn zei op 19 juli 2015 - 17:00:
@Bo Ik schrijf al een tijdje in engels hoor, maar die mag ik hier of course niet posten dus jullie wisten daar helemaal niet van :-)
@Jen had je het tegen mij? Ik schrijf mijn engelse verhalen bijna altijd in tegenwoordige tijd
@Bo Ik schrijf al een tijdje in engels hoor, maar die mag ik hier of course niet posten dus jullie wisten daar helemaal niet van :-)
@Jen had je het tegen mij? Ik schrijf mijn engelse verhalen bijna altijd in tegenwoordige tijd
1Dzayn zei op 19 juli 2015 - 17:04:
In engels heb ik soms meer vrijheid om dingen te verwoorden en daarnaast is het meestal Larry met verhaallijnen waar wel eens smut in voorkomt (smut vind ik makkelijker om in het engels te schrijven dan in het nederlands)
edit: Ik zit trouwens op 7470 woorden
In engels heb ik soms meer vrijheid om dingen te verwoorden en daarnaast is het meestal Larry met verhaallijnen waar wel eens smut in voorkomt (smut vind ik makkelijker om in het engels te schrijven dan in het nederlands)
edit: Ik zit trouwens op 7470 woorden
Bodine zei op 19 juli 2015 - 18:41:
Ik kom steeds dichter bij het punt waarop moet beslissen of dit een lief verhaal wordt waarin er wel drama is maar niemand echt overlijdt, of dat 'k heel binnenkort m'n eerste personage om moet leggen. I eh.
Ik kom steeds dichter bij het punt waarop moet beslissen of dit een lief verhaal wordt waarin er wel drama is maar niemand echt overlijdt, of dat 'k heel binnenkort m'n eerste personage om moet leggen. I eh.
1Dzayn zei op 19 juli 2015 - 18:50:
Ik ben ondertussen de 8K gepasseerd. Ik ga echt lekker de laatste dagen
Ik ben ondertussen de 8K gepasseerd. Ik ga echt lekker de laatste dagen
xNadezhda zei op 19 juli 2015 - 19:12:
@ Bodine: ik denk dat je dat wel merkt als 't zover is. Soms stuurt het verhaal je vanzelf een bepaalde richting uit.
Ik heb net tijdens het eten met m'n moeder en broer zitten bespreken hoeveel de schoolspullen voor Zweinstein ongeveer zouden kosten, omdat mijn personage een studiebeurs krijgt en ik wilde weten hoeveel ze dan precies ontvangt. M'n vader heeft de boeken nooit gelezen en zat zich luidkeels af te vragen waarom hij dit in godsnaam moest aanhoren.
@ Bodine: ik denk dat je dat wel merkt als 't zover is. Soms stuurt het verhaal je vanzelf een bepaalde richting uit.
Ik heb net tijdens het eten met m'n moeder en broer zitten bespreken hoeveel de schoolspullen voor Zweinstein ongeveer zouden kosten, omdat mijn personage een studiebeurs krijgt en ik wilde weten hoeveel ze dan precies ontvangt. M'n vader heeft de boeken nooit gelezen en zat zich luidkeels af te vragen waarom hij dit in godsnaam moest aanhoren.
Bliebxx zei op 19 juli 2015 - 19:18:
Maar Bo, gaan er niet altijd mensen dood in je verhaal... x']
Haha, Dezh!
Maar Bo, gaan er niet altijd mensen dood in je verhaal... x']
Haha, Dezh!
We hadden nog geen topic volgens mij en ik vind die topics altijd wel leuk, also. Wie doen er mee? Wat ga je schrijven? Wat is je woordendoel?
1. Bodine: Achtentwintig [25.001/50.000]
2. Daan: Zijn ogen [12.750/25.000]
3. Dezh: De stad van vergezichten [28.742/50.000]
4. Jen: Civitates [12.962/50.000]
5. Cyn: De laatste dans [6.400/25.000]
6. Hargbloem [0/20.000]
7. Jess [1.796/10.000]
8. Tos: Hollow [9.000/25.000]
9. Doos: At the end of the day [26.784/50.000]
10. Juul [7.072/15.000]
11. Iv: I Know You (But I Act Like I Don't) [8.888/15.000]
Laatste update 18 juli, 18:39.