Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #245
Offtopic #245
xjeszell zei op 1 okt 2015 - 11:42:
Eén van mijn vrienden wist niet wanneer Halloween was and I'm like.. woah. Was kinda surprised.
Eén van mijn vrienden wist niet wanneer Halloween was and I'm like.. woah. Was kinda surprised.
1Dzayn zei op 1 okt 2015 - 12:32:
@jen warme choco ook niet
?? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat mensen dat niet weten
@jen warme choco ook niet
?? Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat mensen dat niet weten
Chayenne zei op 1 okt 2015 - 13:26:
@iv / jess ik was ook een beetje confused XP
NOU Iv dan krijg jij limonade siroop <3
@iv / jess ik was ook een beetje confused XP
NOU Iv dan krijg jij limonade siroop <3
xNadezhda zei op 2 okt 2015 - 11:55:
Jullie hebben me besmet. Er liep een jongen over straat en mijn eerste gedachte was "huh, dat is Louis Tomlinson." *facepalm*
Jullie hebben me besmet. Er liep een jongen over straat en mijn eerste gedachte was "huh, dat is Louis Tomlinson." *facepalm*
1Dzayn zei op 3 okt 2015 - 13:12:
-duubel soz-
Ik heb op dit moment twee vlechten in m'n haar and I think i look cute af
-duubel soz-
Ik heb op dit moment twee vlechten in m'n haar and I think i look cute af
Chayenne zei op 3 okt 2015 - 14:25:
Omg Iv dat heb ik ook als ik vlechten in heb. Dan voel ik zo kind Xp
Gaan we de 31e nog wat met Yaars verjaardag doen trouwens? Want mn werk wil bowlen :/
Omg Iv dat heb ik ook als ik vlechten in heb. Dan voel ik zo kind Xp
Gaan we de 31e nog wat met Yaars verjaardag doen trouwens? Want mn werk wil bowlen :/
xjeszell zei op 3 okt 2015 - 18:57:
Misschien was t niet zo slim om met alleen m'n sokken het balkon op te gaan terwijl ik al best verkouden ben en een keelontsteking heb, want nu wordt m'n stem steeds slechter
Misschien was t niet zo slim om met alleen m'n sokken het balkon op te gaan terwijl ik al best verkouden ben en een keelontsteking heb, want nu wordt m'n stem steeds slechter
YarahartBill zei op 3 okt 2015 - 22:02:
@Jenn; Eh, ik weet zelf nog niet eens of ik wat met mijn verjaardag wil gaan doen. 'Cause personal reasons with mother.
@Jenn; Eh, ik weet zelf nog niet eens of ik wat met mijn verjaardag wil gaan doen. 'Cause personal reasons with mother.
Chayenne zei op 4 okt 2015 - 11:15:
@Yaar awh :'(*hug*
Maar dat is ok ^^ ik ga denk ik toch niet mee bowlen, want ik ben daar echt niet goed in en school, probably.
@Yaar awh :'(*hug*
Maar dat is ok ^^ ik ga denk ik toch niet mee bowlen, want ik ben daar echt niet goed in en school, probably.
Cynthia zei op 5 okt 2015 - 9:37:
*kijkt om het hoekje*
Ik ben niet dood, just heeeel busy met eindopdracht stage hihi
Hoe gaat het schatjes
*kijkt om het hoekje*
Ik ben niet dood, just heeeel busy met eindopdracht stage hihi
Hoe gaat het schatjes
MUGGEN!! AAAAAHHH! KILL THEM!