Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]
Brief aan...[6]
YarahartBill zei op 13 sep 2010 - 7:41:
Wekker
Waarom ging je af??
Kon je me niet gewoon laten uitslapen!
Stom ding!!
School
NAAAIER!!
Wekker
Waarom ging je af??
Kon je me niet gewoon laten uitslapen!
Stom ding!!
School
NAAAIER!!
xjeszell zei op 13 sep 2010 - 7:54:
School
Ik heb geen zin in jouuuu. Nouja. Lessen zijn niet erg. Maar ik heb geen zin om tot kwart over vier op jou te zijn :']
School
Ik heb geen zin in jouuuu. Nouja. Lessen zijn niet erg. Maar ik heb geen zin om tot kwart over vier op jou te zijn :']
xDevilBitch zei op 13 sep 2010 - 16:27:
Roostermaker,
Jij bent echt slécht. We krijgen dus volgende week weer nieuwe roosters? Fijn enzo. Oké, het rooster dat we nu hebben is echt een k*trooster, maar je had het ook gewoon in één keer goed kunnen doen? En ik wil blokuren, nee, ik eís blokuren. Twee losse uren gym zijn niet bepaald handig en mijn rug breekt op bepaalde dagen nogal. ['Come on, Engels, Nederlands, Frans, Latijn én Grieks op één dag?]
Roostermaker,
Jij bent echt slécht. We krijgen dus volgende week weer nieuwe roosters? Fijn enzo. Oké, het rooster dat we nu hebben is echt een k*trooster, maar je had het ook gewoon in één keer goed kunnen doen? En ik wil blokuren, nee, ik eís blokuren. Twee losse uren gym zijn niet bepaald handig en mijn rug breekt op bepaalde dagen nogal. ['Come on, Engels, Nederlands, Frans, Latijn én Grieks op één dag?]
NaNaa zei op 13 sep 2010 - 16:55:
Mama
Misschien ook niet. Want ik houd wel van je. Maar ik ben wel een kind. En die zijn onwetend.
Mama
Misschien ook niet. Want ik houd wel van je. Maar ik ben wel een kind. En die zijn onwetend.
Kayley zei op 13 sep 2010 - 18:17:
Stefani
Gefeliciteerd met de acht awards.
En Born This Way klinkt nu al geweldig.
Stefani
Gefeliciteerd met de acht awards.
En Born This Way klinkt nu al geweldig.
xjeszell zei op 13 sep 2010 - 18:24:
Danique, Nienke & Jill
Wat? Wij? Niet sporen? Ga toch weg.
School was vandaag écht gezellig. <3
Danique, Nienke & Jill
Wat? Wij? Niet sporen? Ga toch weg.
School was vandaag écht gezellig. <3
Torresss zei op 13 sep 2010 - 18:25:
J.
Luister gewoon maar naar Teardrops on my Guitar van Taylor Swift,
de tekst komt overeen.
J.
Luister gewoon maar naar Teardrops on my Guitar van Taylor Swift,
de tekst komt overeen.
Bodine zei op 13 sep 2010 - 20:37:
Jessica,
Sorry. Voor alles. Voor dat ik vervelend tegen je doe. Voor dat ik geen leuke vriendin voor je ben. Voor dat ik je in de steek laat. Voor dat ik je net van Skype kieperde. Voor dat ik vaak aangebrand reageer. Voor dat ik. Gewoon. Ik voel me er kut over. Dus sorry.
Jessica,
Sorry. Voor alles. Voor dat ik vervelend tegen je doe. Voor dat ik geen leuke vriendin voor je ben. Voor dat ik je in de steek laat. Voor dat ik je net van Skype kieperde. Voor dat ik vaak aangebrand reageer. Voor dat ik. Gewoon. Ik voel me er kut over. Dus sorry.
xjeszell zei op 13 sep 2010 - 20:43:
't Is al goed. I'm not angry. Alleen. Ik voel me er best kut door. Alleen. Ja. I forgive you?
Jessica,
't Is al goed. I'm not angry. Alleen. Ik voel me er best kut door. Alleen. Ja. I forgive you?
KaulitzFreak zei op 13 sep 2010 - 20:45:
Kunstschool
Ik hou van jou!!! <3
Despo
Jij bent echt de coolste leerkracht die ik ooit gehad heb!!!
Amy, Brenda, Tara, Smmy, Romy
Ik mis jullie.....
Kunstschool
Ik hou van jou!!! <3
Despo
Jij bent echt de coolste leerkracht die ik ooit gehad heb!!!
Amy, Brenda, Tara, Smmy, Romy
Ik mis jullie.....
xjeszell zei op 14 sep 2010 - 11:43:
Adam Lambert.
Ik hoop dat ik mag. Naar jouw concert. 19 November. In Köln. Want. Ja. Ik wil jou heel graag live zien. En jij bent cool. Ja.
Ik houd van jouw muziek<3
Adam Lambert.
Ik hoop dat ik mag. Naar jouw concert. 19 November. In Köln. Want. Ja. Ik wil jou heel graag live zien. En jij bent cool. Ja.
Ik houd van jouw muziek<3