Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 81.
Offtopic 81.
jorinloveth zei op 15 aug 2010 - 22:08:
ja, weet ik, rock werchter
ik mocht niet gaan T_T
mijn moeder vond wechter te duur voor maar 3 bands [paramore was er ook]
en het was toen ook warm
en toen zei mijn vader: "als ze gewoon apart in een concertzaal komen, moogt ge gaan"
ja, weet ik, rock werchter
ik mocht niet gaan T_T
mijn moeder vond wechter te duur voor maar 3 bands [paramore was er ook]
en het was toen ook warm
en toen zei mijn vader: "als ze gewoon apart in een concertzaal komen, moogt ge gaan"
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 22:08:
Dinsdag speelt Real tegen Standard, en ergens wil ik veel te graag gaan kijken... x) Wie helpt mij uitbreken? We stelen een ambulance!
Dinsdag speelt Real tegen Standard, en ergens wil ik veel te graag gaan kijken... x) Wie helpt mij uitbreken? We stelen een ambulance!
Bodine zei op 15 aug 2010 - 22:09:
Oh, dat wist ik niet. In NL zijn ze namelijk wel "gewoon" gekomen. x:
Oh, dat wist ik niet. In NL zijn ze namelijk wel "gewoon" gekomen. x:
Kayley zei op 15 aug 2010 - 22:10:
Als je ziet wat wij allemaal al gedaan hebben (TFT en al die plannen op het forum), is iemand helpen uitbreken met een ambulance echt niets.
Als je ziet wat wij allemaal al gedaan hebben (TFT en al die plannen op het forum), is iemand helpen uitbreken met een ambulance echt niets.
neversay zei op 15 aug 2010 - 22:10:
Ik rij!Dat is geen goed idee Jij rijd!
we ontvoeren je met een enorme groep mensen waartussen je niet meer te vinden bent en klimmen door een raam naar buiten. Vervolgens jatten we de ambulance en zetten we de sirenes aan zodat je niet te laat komt ;3
Ik rij!
we ontvoeren je met een enorme groep mensen waartussen je niet meer te vinden bent en klimmen door een raam naar buiten. Vervolgens jatten we de ambulance en zetten we de sirenes aan zodat je niet te laat komt ;3
CosmicPurple zei op 15 aug 2010 - 22:11:
Begin dan maar met mij gewoon te komen bezoeken, as you all promised!
*puhface*
Ik wacht nog steeds op een bende FF'ers op ziekenhuismeeting.
*puhface*
Bodine zei op 15 aug 2010 - 22:12:
Oeh, dan ga ik ervoor staan. :3
Er is toch bijna niemand die over mij heen kan kijken, dat scheelt.
Bij naderinzien blijf ik toch maar thuis.
(...)
Ik rij!Dat is geen goed ideeJij rijd!
Oeh, dan ga ik ervoor staan. :3
Er is toch bijna niemand die over mij heen kan kijken, dat scheelt.
Kayley zei op 15 aug 2010 - 22:18:
Ik zal eens een topic openen...
*puhface*
Ik zal eens een topic openen...
Eliros zei op 15 aug 2010 - 22:34:
Hellup, hellup, heeeellup! Ik word opgevreten door de muggen. Hmgrfrgffff. *peep*
Stomme *kuch* insecten!
Hellup, hellup, heeeellup! Ik word opgevreten door de muggen. Hmgrfrgffff. *peep*
Stomme *kuch* insecten!
Helleuw.