Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 85
Offtopic 85
Rianne zei op 23 aug 2010 - 19:13:
DD
Ik had eerst nog geen drumstel, heb een jaar als een idioot op tafels zitten tikken. Ik kocht een drumstel, en ik kon de helft al XD Als het in je hersenen maar goed zit.
DD
Ik had eerst nog geen drumstel, heb een jaar als een idioot op tafels zitten tikken. Ik kocht een drumstel, en ik kon de helft al XD Als het in je hersenen maar goed zit.
Rianne zei op 23 aug 2010 - 19:21:
Ach ja, ik ben afschuwelijk op de gitaar. Of ik heb gewoon geen zin om alle plekken van de noten te onthouden.
Een piano is veel makkelijker, een dwarsfluit ook niet, maar ja, na 10 jaar weet je dat wel.
Ach ja, ik ben afschuwelijk op de gitaar. Of ik heb gewoon geen zin om alle plekken van de noten te onthouden.
Een piano is veel makkelijker, een dwarsfluit ook niet, maar ja, na 10 jaar weet je dat wel.
NaNaa zei op 23 aug 2010 - 19:22:
Ik kan helemaal niks. Slechts wat piano, omdat ik dat doe sinds ik loop, maar niks serieus ofzo :']
Ik kan helemaal niks. Slechts wat piano, omdat ik dat doe sinds ik loop, maar niks serieus ofzo :']
Rianne zei op 23 aug 2010 - 19:26:
Op piano schrijf ik nummers^^.
Op piano schrijf ik nummers^^.
Rianne zei op 23 aug 2010 - 19:30:
Omdat je potlodige mensen en menselijke potloden hebt^^
(...)
Waarom potloden?
Omdat je potlodige mensen en menselijke potloden hebt^^
Torresss zei op 23 aug 2010 - 19:33:
Ik ben ook een potlood!
ik begrijp het nog niet
IKBENEENPOTLOOOOD.
-nevermind-
Ik ben ook een potlood!