Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 88
Offtopic 88
KaulitzFreak zei op 1 sep 2010 - 19:08:
"The fact that I was wrong is NOT a proof of God."
Gregory House
MyReflection zei op 3 sep 2010 - 18:59:
ik ook. zeker als je niet meer kunt stoppen.
ik ook. zeker als je niet meer kunt stoppen.
Eliros zei op 3 sep 2010 - 19:03:
ik ook. zeker als je niet meer kunt stoppen.En als je daarna rode vlekkerige wangen krijgt. *durft nu niet in spiegel te kijken*
VampireFangs zei op 3 sep 2010 - 19:13:
Ohgay, wat is er aan de hand?
(...)En als je daarna rode vlekkerige wangen krijgt. *durft nu niet in spiegel te kijken*
Eliros zei op 3 sep 2010 - 19:19:
En nou ja, ik liet alle opgekropte woede (en tranen) van die zes maanden ineens los.
(...)Heb na een half jaar eindelijk tegen een vriendin gezegd hoe ik me voelde toen ze me als een baksteen liet vallen omdat ze coolere meiden vond om vriendinnen mee te worden.
En nou ja, ik liet alle opgekropte woede (en tranen) van die zes maanden ineens los.
xSoParanoid zei op 3 sep 2010 - 19:21:
Hoe reageerde ze daar op? en das erg ;x
(...)Heb na een half jaar eindelijk tegen een vriendin gezegd hoe ik me voelde toen ze me als een baksteen liet vallen omdat ze coolere meiden vond om vriendinnen mee te worden.
Eliros zei op 3 sep 2010 - 19:23:
En ook dat ze niet wist dat ze me liet vallen en dat ze dacht dat we alleen maar 'uit elkaar groeiden', maar dat er verder niets aan de hand was.
Yeah right, alsof ze niet doorhad dat ik me kut voelde als ze weer eens vertelde hoe léíºk ze het wel niet had met haar vriendinnen als ik er niet bij was.
(...)Met dat ze niet doorhad dat ze me negeerde en dat ze ook totí¡í¡l niet doorhad dat ik ontzettend depressief was, omdat ik dacht dat het aan mij lag.
En ook dat ze niet wist dat ze me liet vallen en dat ze dacht dat we alleen maar 'uit elkaar groeiden', maar dat er verder niets aan de hand was.
Yeah right, alsof ze niet doorhad dat ik me kut voelde als ze weer eens vertelde hoe léíºk ze het wel niet had met haar vriendinnen als ik er niet bij was.