Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Meeting
Meeting
MoonRocker zei op 6 sep 2010 - 15:52:
Tilburg en Antwerpen.
Maar, waar waren de vorige meetings dan?
Tilburg en Antwerpen.
Torresss zei op 6 sep 2010 - 16:05:
Antwerpen is in België toch?
Ik kan Den Bosch en Eindhoven makkelijk bereiken met de trein, als er meer zijn kan het maybe daar in de buurt gehouden worden ofzo?
Ik kan Den Bosch en Eindhoven makkelijk bereiken met de trein, als er meer zijn kan het maybe daar in de buurt gehouden worden ofzo?
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 16:06:
Ik kan denk ik alles wel bereiken. Al zou eindhoven wel heel makkelijk voor mij zijn.
Ik kan denk ik alles wel bereiken. Al zou eindhoven wel heel makkelijk voor mij zijn.
xjeszell zei op 6 sep 2010 - 16:11:
Ja, Antwerpen is België :3
Ja, Antwerpen is België :3
AnotherZero zei op 6 sep 2010 - 18:39:
ik kan niet. de 23 of 30ste, ik zit in Roemenië tot 's middags de 30ste.
dus :a
ik kan niet. de 23 of 30ste, ik zit in Roemenië tot 's middags de 30ste.
dus :a
NaNaa zei op 6 sep 2010 - 19:41:
Haha, nou, we hebben gewoon 5-persoons. Dus.. -telt-
Dat zou moeten passen. Moet er wel iemand voorin. En papa moet er zin in hebben. De hele Zaterdag rijden :']
Maar je kan gewoon ivm werk? 8D
En mag Angela dat wel? XD
EDIT; Yasmine, Angela en Kol staan gepland in mijn auto, dat vond papa wel goed ^^ [Hij was in een goede bui vandaag]
Dus eh, ja. Just to have it said.
(...)
Ik hoop voor jou dat je ouders een grote auto hebben, want ik prop mezelf er ook in [als ik kan] en neem blijkbaar Angela met mij mee.
Dusss..
Haha, nou, we hebben gewoon 5-persoons. Dus.. -telt-
Dat zou moeten passen. Moet er wel iemand voorin. En papa moet er zin in hebben. De hele Zaterdag rijden :']
Maar je kan gewoon ivm werk? 8D
En mag Angela dat wel? XD
EDIT; Yasmine, Angela en Kol staan gepland in mijn auto, dat vond papa wel goed ^^ [Hij was in een goede bui vandaag]
Dus eh, ja. Just to have it said.
xSoParanoid zei op 6 sep 2010 - 21:07:
Ik mag na de meeting
Ps, alleen als het dichtbij is dus tilburg eindhoven den-bosch enzo
Ik mag na de meeting
Ps, alleen als het dichtbij is dus tilburg eindhoven den-bosch enzo
xSoParanoid zei op 6 sep 2010 - 21:09:
NEEEEEEEEEEE! wrrm niet doordeweeks is toch herftvakantie :[
En ik niet. Want het is een zaterdag.
MyReflection zei op 6 sep 2010 - 21:10:
waarschijnlijk omdat niet iedereen tegelijkertijd vakantie heeft. maar je kunt het altijd voorstellen.
(...)
waarschijnlijk omdat niet iedereen tegelijkertijd vakantie heeft. maar je kunt het altijd voorstellen.
Bodine zei op 6 sep 2010 - 21:11:
Zwemmen forsure. :3
Maar ik ga wss weer op kamp. <3
Niet dat ik jullie daar dan zie, maar. Nee okee. Ik wil jullie ook meeten. SUKI, KOM NAAR MIJ DIT WEEKEND. Blabla. grapje. :3
Niet dat ik jullie daar dan zie, maar. Nee okee. Ik wil jullie ook meeten. SUKI, KOM NAAR MIJ DIT WEEKEND. Blabla. grapje. :3
Rianne zei op 6 sep 2010 - 21:13:
Je hebt gelijk.
Ik dacht het wéeekend van de herfstvakantie, dan heeft iedereen begin of einde van de vakantie, zodat huiswerk niet zo'n probleem is enzo. Maar doordeweeks kan inderdaad niet, omdat de vakanties over twee weken zijn verspreid.
(...)
Je hebt gelijk.
Ik dacht het wéeekend van de herfstvakantie, dan heeft iedereen begin of einde van de vakantie, zodat huiswerk niet zo'n probleem is enzo. Maar doordeweeks kan inderdaad niet, omdat de vakanties over twee weken zijn verspreid.
xSoParanoid zei op 6 sep 2010 - 21:14:
da haal ik niet. :x ! dus.. :3 meeting wel.
da haal ik niet. :x ! dus.. :3 meeting wel.
IEDEREEN DIE MEEWILT:
ENQUETE
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=48766
wachtwoord: fanfic
Ik wil graag een nieuwe meeting. Ik bedoel, de vorige twee waren leuk toch? En nieuwe mensen? , waarom niet? Als je maar aardig doet^^.
Geïnteresseerd
DORIEN!! XDDD
Bodine
Mascha
Tessa
KayleyNadezhda
Julia
xJeszell
Danique
Priscilla
Sofie
Kirsten
Daniëlle
Kol<33333
Renate
Suki
Kyona
Yara
Angela
Elisa
Yasmine
Waar?
Julia kent de weg in Den Bosch en Tilburg. Die steden liggen wel mooi centraal; Nederland en Vlaanderen bij elkaar genomen.
Wanneer?
Misschien herfstvakantie, omdat mensen het druk hebben met school ofzo.
Nederland: 16 t/m 24 oktober óf 23 t/m 31 oktober.
België: 1 november 2010 tot 7 november
Suggestie: 23 oktober of 30 oktober, waarvan 30 oktober misschien het gunstigste is.
- als er nog meer suggesties zijn, geef ze, we gaan later wel stemmen -
Wat gaan we doen?
12.00/13.00 uur - verzamelen
13.00-17.00 uur - komt nog
17.00/18.00/19.00 - Naar huis