Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 91
Offtopic 91
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 19:23:
TI
(...)
Nee, want het is jouw plaatje, je moet niet doen wat ík leuker vind.
@Kirsten -toch?- heb je casio of TI?
TI
Bodine zei op 7 sep 2010 - 19:24:
Heeft TI een breukenknop? O.O
Ik heb ook TI, en ik snap hem nog niet helemaal -casio is zoveel makkelijker. Mijn stiefbroer, van wie ik 'm over heb genomen, zegt dat 'ie er geen heeft.
Ik heb ook TI, en ik snap hem nog niet helemaal -casio is zoveel makkelijker. Mijn stiefbroer, van wie ik 'm over heb genomen, zegt dat 'ie er geen heeft.
Kayley zei op 7 sep 2010 - 19:25:
Ik heb ook een TI. Geloof ik. Zo'n huge zwart ding met vijftig toetsen?
Ik heb ook een TI. Geloof ik. Zo'n huge zwart ding met vijftig toetsen?
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 19:25:
er is een knop waarmee je een getal om kunt zetten in een breuk. Of eventueel meerdere knoppen. Maar dat ben ik dus in de vakantie vergeten.
@ Kayley: Ja.
edit: Ik heb geteld, het zijn er 49
er is een knop waarmee je een getal om kunt zetten in een breuk. Of eventueel meerdere knoppen. Maar dat ben ik dus in de vakantie vergeten.
@ Kayley: Ja.
edit: Ik heb geteld, het zijn er 49
Bodine zei op 7 sep 2010 - 19:26:
Ooooooh. Als je er ooit achterkomt, please let me know. ^^
(...)
@ Kayley: Ja
Ooooooh. Als je er ooit achterkomt, please let me know. ^^
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 19:27:
zal ik doen. Dat wordt morgen gewoon vragen. Of mijn oude wiskundeschriften zoeken, als ik die nog heb.
zal ik doen. Dat wordt morgen gewoon vragen. Of mijn oude wiskundeschriften zoeken, als ik die nog heb.
Kayley zei op 7 sep 2010 - 19:27:
OH, IK WEET AL WAT JE BEDOELT.
Uhm. Een getal in een breuk. Dan moet je Math drukken, en dan uh...
Nou, het eerste of het tweede, als ik me niet vergis. Mijn rekenmachine ligt op school, dus ik kan het niet nakijken.
Nou, het eerste of het tweede, als ik me niet vergis. Mijn rekenmachine ligt op school, dus ik kan het niet nakijken.
Torresss zei op 7 sep 2010 - 19:28:
haha oke, ik zal je vertellen wat ze antwoorde, en ik zou ook vertellen wat die andere die alleen over dr eigen problemen praat zei.
En jij bent wel slim én awesome <3
(...)
Dan moet je hen eens negeren. Eens zien of ze dat zelf zo leuk vinden.
En ik zou het die copycat toch zeggen. Je weet maar nooit, en anders is het van je lever en kan je zonder problemen verder.
En laat me maar weten wat ze zei, ik wil het wel weten.
En ik ben niet slim of awesome.
haha oke, ik zal je vertellen wat ze antwoorde, en ik zou ook vertellen wat die andere die alleen over dr eigen problemen praat zei.
En jij bent wel slim én awesome <3
MyReflection zei op 7 sep 2010 - 19:31:
Eerst het getal dan op MATH en dan op FRAC en dan op enter.
Eerst het getal dan op MATH en dan op FRAC en dan op enter.
we gaan steeds sneller naar de 100