Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 98
Offtopic 98
Rianne zei op 14 sep 2010 - 23:28:
Het spijt me dat ik er deze week niet ben, Tsjech is hier.. en dat betekent iedere avond uit.
Sorry.
Het spijt me dat ik er deze week niet ben, Tsjech is hier.. en dat betekent iedere avond uit.
Sorry.
xDevilBitch zei op 14 sep 2010 - 23:35:
@Ria
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? ^^ We understand.
En veel plezier met je Tsjech!
Edit: God, wauw, het is me gelukt. JVTV2 is af O.O [/problematisch verhaal]
En nu ga ik slapen.
@Ria
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen? ^^ We understand.
En veel plezier met je Tsjech!
Edit: God, wauw, het is me gelukt. JVTV2 is af O.O [/problematisch verhaal]
En nu ga ik slapen.
Kayley zei op 15 sep 2010 - 7:05:
Ik hoop dat het regent vandaag. Ik sport liever in de sporthal dan in het sportpark.
Ik hoop dat het regent vandaag. Ik sport liever in de sporthal dan in het sportpark.
KaulitzFreak zei op 15 sep 2010 - 7:12:
NNEEE!! dan moet het morgen regenen
NNEEE!! dan moet het morgen regenen
NaNaa zei op 15 sep 2010 - 7:12:
VIND IK NOU OOK.
-Kijkt waar het over gaat-
@Kay; Wij sporten altijd buiten, regen of niet :']
@Rianne; OOEHHH. KOL KRIGJT OOK EEN TSJECH.
-Kijkt waar het over gaat-
@Rianne; OOEHHH. KOL KRIGJT OOK EEN TSJECH.
xDevilBitch zei op 15 sep 2010 - 7:19:
Wij ook. *herinnert zich heel veel regen en hele koude wind vorig jaar* Is sporten niet bedoelt om je gezond te houden?
Wij ook. *herinnert zich heel veel regen en hele koude wind vorig jaar* Is sporten niet bedoelt om je gezond te houden?
KolaLollie zei op 15 sep 2010 - 7:33:
@Tessa; nietes. PhaekrijgteenTsjech. o.o
enenenennenen. wijkrijgendanvrij. alshetregent.
@Tessa; nietes. PhaekrijgteenTsjech. o.o
enenenennenen. wijkrijgendanvrij. alshetregent.
NaNaa zei op 15 sep 2010 - 7:36:
@Daan; Blijkbaar niet meer
@Kol; Waarom jij niet? -trekt wenkbrauw op- [Ikbenteluiom'mtezoeken] Zelfs Mirjam krijgt er een x']
@Daan; Blijkbaar niet meer
@Kol; Waarom jij niet? -trekt wenkbrauw op- [Ikbenteluiom'mtezoeken] Zelfs Mirjam krijgt er een x']
KolaLollie zei op 15 sep 2010 - 7:38:
nou. eh. weetniet. eigenlijk. ikeh. nee. ja. nee. gewoon. niet. denkik. ofzo. nou. geenidee.
nou. eh. weetniet. eigenlijk. ikeh. nee. ja. nee. gewoon. niet. denkik. ofzo. nou. geenidee.
NaNaa zei op 15 sep 2010 - 7:41:
Maargeod. Ik ga nu zu school, en wie ook maar denkt aan 99 openen als ik er even niet ben om 't te doen. OEII.
Fijne dag verder -schijnheilig lachje-
Maargeod. Ik ga nu zu school, en wie ook maar denkt aan 99 openen als ik er even niet ben om 't te doen. OEII.
Fijne dag verder -schijnheilig lachje-
Kayley zei op 15 sep 2010 - 7:41:
Wij sporten altijd binnen, tenzij we iets van atletiek doen. Dus lopen, kogelstoten, speerwerpen, verspringen,... dan zijn we dus buiten.
Wij sporten altijd binnen, tenzij we iets van atletiek doen. Dus lopen, kogelstoten, speerwerpen, verspringen,... dan zijn we dus buiten.
MoonRocker zei op 15 sep 2010 - 9:00:
Ugh. Ik heb vandaag gym.
*hoopt op regen*
Ikwilbinnengym. Dat is minder dodelijk --'
Wij hebben tot aan de herfstvakantie buiten en vanaf pasen/de meivakantie (dat ligt aan het weer x.x) weer buiten.
Ugh. Ik heb vandaag gym.
*hoopt op regen*
Wij hebben tot aan de herfstvakantie buiten en vanaf pasen/de meivakantie (dat ligt aan het weer x.x) weer buiten.
xNadezhda zei op 15 sep 2010 - 9:20:
Weet iemand de weersverwachting voor vrijdagmiddag? Ikwilregen o.o
Ugh. Ik heb vandaag gym.Wij ook. Tenzij het echt hard regent, dan gaan we naar binnen.
*hoopt op regen*
Weet iemand de weersverwachting voor vrijdagmiddag? Ikwilregen o.o
missxangel zei op 15 sep 2010 - 9:30:
Ik niet, want dan moet ik in de regen lessen?!?!? Gelukkig heb ik altijd binnen les ^^
Ik niet, want dan moet ik in de regen lessen?!?!? Gelukkig heb ik altijd binnen les ^^
Hello 8'D
Bijna 100!!