Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 102
Offtopic 102
MoonRocker zei op 19 sep 2010 - 21:55:
Ik moet nog plaatjes zoeken voor KCV. En dan die plaatjes met de Oedipus-mythe uitprinten. En Duits maken. Maar dat is easy-easy.
Ik moet nog plaatjes zoeken voor KCV. En dan die plaatjes met de Oedipus-mythe uitprinten. En Duits maken. Maar dat is easy-easy.
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 21:57:
Wat moet je doen voor Duits? :3
Ik moet nog plaatjes zoeken voor KCV. En dan die plaatjes met de Oedipus-mythe uitprinten. En Duits maken. Maar dat is easy-easy.Oedipus! Dat was toch die gast die met zijn eigen moeder trouwde nadat hij per ongeluk zijn vader met een discus had onthoofd?
xEmma zei op 19 sep 2010 - 21:58:
Hij wist niet dat het zijn vader was. En toen vermoordde hij hem.
En toen trouwde hij met zijn moeder [hijwistdusooknietdathetzijnmoederwwas]
En het is best wel ranzig o.o
Sowieso, als jongen van i don't know, 20? trouw je toch niet met iemand die de leeftijd van je moeder heeft?
(...) Oedipus! Dat was toch die gast die met zijn eigen moeder trouwde nadat hij per ongeluk zijn vader met een discus had onthoofd?Niet per ongeluk.
Sowieso, als jongen van i don't know, 20? trouw je toch niet met iemand die de leeftijd van je moeder heeft?
Bodine zei op 19 sep 2010 - 21:59:
@Emma; maar in die tijd waren meisjes al op jongere leeftijd moeder, denk ik. :3
@Emma; maar in die tijd waren meisjes al op jongere leeftijd moeder, denk ik. :3
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 22:00:
& ik dacht dat het per ongeluk was bij een discuswerpwedstrijd en dat hij 'm toen te hard en te ver wegslingerde? o.o
Nou ja. Ik zal wel wat dingen verwarren. x)
(...)Niet per ongeluk.De Grieken wel.
& ik dacht dat het per ongeluk was bij een discuswerpwedstrijd en dat hij 'm toen te hard en te ver wegslingerde? o.o
xEmma zei op 19 sep 2010 - 22:00:
Maar alsnog. Het scheelt sowieso wel wat.
Ik was op mijn *even denken* een-maand-twaalfde voor het eerst ongesteld. Dus ja, het scheelt wel een aantal jaartjes..
@Emma; maar in die tijd waren meisjes al op jongere leeftijd moeder, denk ik. :3Dat kan..
Maar alsnog. Het scheelt sowieso wel wat.
Ik was op mijn *even denken* een-maand-twaalfde voor het eerst ongesteld. Dus ja, het scheelt wel een aantal jaartjes..
xEmma zei op 19 sep 2010 - 22:01:
Maar dat was volgens mij iemand anders.
Was dat niet met die jongen die zijn stier terug ging winnen ofzo?
(...) De Grieken wel.Die ken ik ook..
KolaLollie zei op 19 sep 2010 - 22:01:
@Dezh; neee, datwasiemandanders. [alleen. weetikevennietmeer. wie.] datmetOedipuswasietsmeteenkoets. ofzo. hijkreegruzie. ofzo.
@Dezh; neee, datwasiemandanders. [alleen. weetikevennietmeer. wie.] datmetOedipuswasietsmeteenkoets. ofzo. hijkreegruzie. ofzo.
xNadezhda zei op 19 sep 2010 - 22:02:
Geen idee. Wikipedia! :3
(...)Die ken ik ook..Zijn stier terug ging winnen? *dood*
Geen idee. Wikipedia! :3