Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 139
Offtopic 139
KaulitzFreak zei op 13 feb 2011 - 15:33:
ik heb tongpijn -verbrand aan de pasta...-
ik heb tongpijn -verbrand aan de pasta...-
Eliros zei op 13 feb 2011 - 15:34:
ik heb tongpijn -verbrand aan de pasta...-OEH, ik had ooit tongpijn toen ik mijn iPod likte en een schok kreeg!
xEmma zei op 13 feb 2011 - 15:35:
(...)OEH, ik had ooit tongpijn toen ik mijn iPod likte en een schok kreeg!WAAROM lik je je iPod?!
Eliros zei op 13 feb 2011 - 15:36:
Sindsdien weet ik dat ik mijn iPod niet meer moet likken...
sowieso krijg ik van ieder elektrisch apparaat een stroomschok, dus, nou ja...
(...)WAAROM lik je je iPod?!Er zat een druppel cola op, dus ik likte hem eraf. Ik was even vergeten dat hij aan de lader lag.
Automatisch zei op 13 feb 2011 - 15:39:
ben een beetje traag omdat ik op mobiel zit en dat internet is ook lekker traag.
ben een beetje traag omdat ik op mobiel zit en dat internet is ook lekker traag.
xEmma zei op 13 feb 2011 - 15:39:
(...)Er zat een druppel cola op, dus ik likte hem eraf. Ik was even vergeten dat hij aan de lader lag.Haha, oooh, slimmerdje <3
sowieso krijg ik van ieder elektrisch apparaat een stroomschok, dus, nou ja...
Eliros zei op 13 feb 2011 - 15:40:
Aaah, op die manier. Nou ja, mijn internet is ook traag. Krijg je als het door Spanjaarden gerund wordt. *zucht*
Aaah, op die manier. Nou ja, mijn internet is ook traag. Krijg je als het door Spanjaarden gerund wordt. *zucht*
xEmma zei op 13 feb 2011 - 15:47:
Ik ben van Internet Explorer naar Google Chrome overgestapt en mijn internet is nu een stuk fijner<3
Ik ben van Internet Explorer naar Google Chrome overgestapt en mijn internet is nu een stuk fijner<3
xDevilBitch zei op 13 feb 2011 - 15:54:
Ik had ooit tongpijn nadat mijn tong vastgeplakt zat aan een stuk ijs (hij kwam alleen los met heet water, het bloedde en ik had een blaar waardoor ik een week amper kon eten/praten/drinken)
Ik had ooit tongpijn nadat mijn tong vastgeplakt zat aan een stuk ijs (hij kwam alleen los met heet water, het bloedde en ik had een blaar waardoor ik een week amper kon eten/praten/drinken)
Rianne zei op 13 feb 2011 - 15:56:
Ik heb pijn in m'n lip, want er zit een gat in.
En ik speel River Flows in You op m'n fluit en hij is vet makkelijk.
Ik heb pijn in m'n lip, want er zit een gat in.
En ik speel River Flows in You op m'n fluit en hij is vet makkelijk.
A dream is a wish your heart makes.