Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 149
Offtopic 149
neversay zei op 25 feb 2011 - 17:23:
Waow, ik kreeg net een mail van FF dat er een nieuwe reactie was op het forum. o.o
Waow, ik kreeg net een mail van FF dat er een nieuwe reactie was op het forum. o.o
Priscilla zei op 25 feb 2011 - 17:26:
Laatikdatnsaanklikken. endankijkenhoeveelmailsjekankrijgen. :a
Eliros zei op 25 feb 2011 - 17:28:
(...)Héél veel, happened to me on accident, geloof me, het is niet leuk. :x
CosmicPurple zei op 25 feb 2011 - 17:28:
Ik vind het intussen wel mooi geweest, dames.
Laat dat Q-topic nou maar met rust, kunnen ze verder "meningen peilen" (beste excuus ooit voor een afzeiktopic, btw) zonder ons. Het heeft geen zin om ons te proberen verklaren als we niks te verklaren HEBBEN. FF en Q zijn 2 totaal verschillende sites met een mentaliteit die lichtjaren uit elkaar ligt. Wat je beter vindt is volkomen bepaald door waar je meer op je gemak bent en dat maakt iedereen voor zichzelf uit. Maar blijf dan ook allemaal op je eigen planeet, dat bespaart iedereen veel last.
En nu een ander onderwerp! Iets vrolijks!
-en snel een beetje, want ik ben de evil Modosaurus! RAWR!-
Ik vind het intussen wel mooi geweest, dames.
Laat dat Q-topic nou maar met rust, kunnen ze verder "meningen peilen" (beste excuus ooit voor een afzeiktopic, btw) zonder ons. Het heeft geen zin om ons te proberen verklaren als we niks te verklaren HEBBEN. FF en Q zijn 2 totaal verschillende sites met een mentaliteit die lichtjaren uit elkaar ligt. Wat je beter vindt is volkomen bepaald door waar je meer op je gemak bent en dat maakt iedereen voor zichzelf uit. Maar blijf dan ook allemaal op je eigen planeet, dat bespaart iedereen veel last.
En nu een ander onderwerp! Iets vrolijks!
-en snel een beetje, want ik ben de evil Modosaurus! RAWR!-
YarahartBill zei op 25 feb 2011 - 17:32:
Uhm, Vakantie??/
Iedereen snel praat over vakantiee, anders eet Dorien ons op!! *rent weg*
Uhm, Vakantie??/
Iedereen snel praat over vakantiee, anders eet Dorien ons op!! *rent weg*
neversay zei op 25 feb 2011 - 17:32:
Ja maar mijn vakantie is voorbij, althans bijna. & dat vind ik niet leuk D:
Ja maar mijn vakantie is voorbij, althans bijna. & dat vind ik niet leuk D:
xDevilBitch zei op 25 feb 2011 - 17:33:
Goede boeken. Komt u maar, ik moet mijn to-read lijst nodig aanvullen.
Edit: vakantie? Oh, nou, die van mij duurt al zes en een halve week en is nog niet afgelopen...
Goede boeken. Komt u maar, ik moet mijn to-read lijst nodig aanvullen.
Edit: vakantie? Oh, nou, die van mij duurt al zes en een halve week en is nog niet afgelopen...
Priscilla zei op 25 feb 2011 - 17:34:
Idunno. Laatste boek dat ik heb gelezen is echte mannen eten geen kaas. Daarvoor boek over anorexia en verder weetnietmeer. x]
Idunno. Laatste boek dat ik heb gelezen is echte mannen eten geen kaas. Daarvoor boek over anorexia en verder weetnietmeer. x]
Tell us everything!!
or not.... *quiet*