Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 152
Offtopic 152
Monster23 zei op 28 feb 2011 - 16:20:
Ja heh :3
Ik deed zo'n barbie altijd in bad en dan sloot ik r op onder een maatbeker >:]
Bodine zei op 28 feb 2011 - 16:23:
Ooooooh, 's zomers met alle poppen in het water! Vooral met Polly's, want die hadden geen 'echt' haar. Jaaa. <3
Ooooooh, 's zomers met alle poppen in het water! Vooral met Polly's, want die hadden geen 'echt' haar. Jaaa. <3
Eliros zei op 28 feb 2011 - 16:28:
Oh, jezus, als we het niet over dode baby moppen hebben gaat het wel over barbie's mishandelen... *schudt met hoofd*
Oh, jezus, als we het niet over dode baby moppen hebben gaat het wel over barbie's mishandelen... *schudt met hoofd*
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 16:31:
OHOHOHOH. ikhadvroegerlike. éénpopdieikliefvond. enikwasbangvanderest, endaarombondikzemethunknieënvastaandebinnenkantvanmijnkast, enikhebeenkeereenspijkeriniemandshoofdgeslagen. entoenvondikhetzieligenikgingikhuilen, entoenkoniknietslapen, wantikwasbangdatzewraakgingnemen.
OHOHOHOH. ikhadvroegerlike. éénpopdieikliefvond. enikwasbangvanderest, endaarombondikzemethunknieënvastaandebinnenkantvanmijnkast, enikhebeenkeereenspijkeriniemandshoofdgeslagen. entoenvondikhetzieligenikgingikhuilen, entoenkoniknietslapen, wantikwasbangdatzewraakgingnemen.
CosmicPurple zei op 28 feb 2011 - 16:33:
Oeh, SO know that one!
Ik heb eerst een Barbie d'r haren geknipt. Zo kort dat ze alleen stoppeltjes had.
Oeh, SO know that one!
Priscilla zei op 28 feb 2011 - 16:33:
Okay. Ikhaatnederlands. Maar weet iemand een woord die je bijna nooit eerder hebt gehoord en die in het nieuws voorbijkwam? ^^
Okay. Ikhaatnederlands. Maar weet iemand een woord die je bijna nooit eerder hebt gehoord en die in het nieuws voorbijkwam? ^^
xDevilBitch zei op 28 feb 2011 - 16:34:
@Pris, da's echt een rotvraag. Hmm, zoek eens een debat op op youtube, misschien vind je dan wat? ^^
@Pris, da's echt een rotvraag. Hmm, zoek eens een debat op op youtube, misschien vind je dan wat? ^^
CosmicPurple zei op 28 feb 2011 - 16:35:
Ik heb ook een keer de armen en benen van een paar barbie's losgemaakt en ze dan op het verkeerde lijf gezet. Vond ik best wel heel awesome.
[/mini-frankenstein]
Ik heb ook een keer de armen en benen van een paar barbie's losgemaakt en ze dan op het verkeerde lijf gezet. Vond ik best wel heel awesome.
[/mini-frankenstein]
KolaLollie zei op 28 feb 2011 - 16:35:
datdeedikmetzeepjes. :3
en. @Do; oehw. o.o <3
datdeedikmetzeepjes. :3
en. @Do; oehw. o.o <3
CosmicPurple zei op 28 feb 2011 - 16:35:
Eyjafjallajökull!
Eyjafjallajökull!
Bodine zei op 28 feb 2011 - 16:37:
Oh, Do, ik ook! Als je mijn barbies nu ziet zijn het ook allemaal losse ledematen & de barbies die in elkaar zitten, hebben waarschijnlijk elkaars ledematen aan.
Oh, Do, ik ook! Als je mijn barbies nu ziet zijn het ook allemaal losse ledematen & de barbies die in elkaar zitten, hebben waarschijnlijk elkaars ledematen aan.
xjeszell zei op 28 feb 2011 - 16:37:
Dat kon niet met mijne ):
hetwaszegmaarzo'ngrote. Ik weet niet eens zeker of t 'n Barbiepop was maar.. ja.
[/mini-frankenstein]
Dat kon niet met mijne ):