Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

DA: Madness at the EMA's (Speeltopic 2#)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2011 - 15:39:

De spanning was om te snijden in de enorme zaal waar de EMA's werden gehouden. De award voor beste video clip zou nu bekend worden gemaakt, de genomineerden zaten met een gespannen houding op hun plek, te wachten op de uitslag.

De presentatrice, Katy Perry, vouwde de zojuist ontvangen enveloppe langzaam open en haalde er een goudkleurig briefje uit.
Ze keek het publiek in, haalde diep adem om de spanning nog eens éxtra op te bouwen, en liet een oogverblindende glimlach zien, 'En de award voor beste video clip gaat naar...'
Ze hield even stil.
'... Lady GaGa!'
De menigte in de zaal juichte, Lady GaGa, met een nieuw over-the-top outfit aan, sprong op en stapte het podium op.
Ze kreeg de microfoon in haar handen geduwd en glimlachte, 'Ik wil jullie allemaal bedanken voor deze geweldige award, zonder jullie, mijn fans, zou dit nooit gelukt zijn. Bedankt.'
Met een glimlach gaf ze de microfoon terug, kreeg twee klapzoenen op haar beide wangen van Katy en wilde het podium afstappen.
'Dat gaat zo maar niet,' klonk een stem. Justin Bieber.
Hij stond met zijn handen in zijn zij op de rand van het podium, 'Zeg, denk je dat dat zomaar gaat, die award onder mijn neus vandaan jatten?'
'Eigenlijk wel, ja,' ze trok een wenkbrauw op.
'Hier ga je spijt van krijgen,' gromde Justin.
'Oh, nee,' ze snoof en keerde zich tot Katy, 'Houdt mijn award vast.'
Die keek op, 'Wat?'
'Houdt mijn award vast!' ze duwde de award in de handen van een verwarde Katy en stroopte de mouwen van haar jurk - of wat het dan ook mocht voorstellen - op, 'Ik ben niet bang om kleine meisjes te slaan...'

Welkom bij het achtste potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.

Deelnemers
1. xDevilBitch Beschermer
2. Bodine
3. Kayley Jager
4. Rosie16 Tovenaar
5. missxangel Wolf
6. neversay Opperbadsider
7. realMe
8. xEmma
9. xSoParanoid Tovenaar
10. Pline Tovenaar
11. MoonRocker Waarzegger
12. Mine Wolf
13. Lipsy

Rollen
1x Oppergoodsider ~ Lady GaGa
1x Jager ~ Katy Perry
1x Beschermer ~ Kanye West
1x Waarzegger ~Ke$ha
3x Tovenaar ~ Beyoncé, Rihanna, Shakira, Hayley Williams (Paramore), Chester Bennington (Linkin Park) & Jared Leto (30 Seconds To Mars)
1x Opperbadsider ~ Justin Bieber
1x Wolf ~ Miley Cyrus & Taylor Momsen

Er is iets nieuws bijgekomen dit potje.
De potjes duurde namelijk altijd te kort, niet veel mensen waren actief bezig. Om dat tegen te gaan, is Angela op het idee gekomen om de lynch en lunch op aparte dagen te doen (bijv - maandag, lynch; dinsdag, lunch; woensdag, lynch; enz.).
Dit hoeft trouwens niet in ieder potje, je mag een potje ook nog gewoon op de oude manier hosten.

Zondag, 20.00 eerste lynch.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:34:
Shit. Degene van wie ik dacht ze badside was is nu ook dood.
Dit is nu al de tweede keer dat je dat over iemand zegt.
Maar bij je verdenkingen heb ik voor de kills steeds geen theorieën gezien, ik heb zelfs de verdenkingen zelf niet gezien.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 maart 2011 - 16:34:
Ik heb nog geen enkele stem binnen gekregen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:35:
ik denk dat ik op Sarita ga stemmen, zij is de laatste die Kayley verdacht vind in haar ogen.....
Just wondering; waarom is dat een argument?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 16:38:
Shit.
Dat was dus de verkeerde --'
Ja, ook wel deels mijn schuld, maar ik was al (bijna) van het idee dat Daan het kon zijn afgestapt. (like I said) :x

Ik vind Sarita eigenlijk best verdacht.
Want sinds Angela dood is, begint ze mensen te beschuldigen, maar echte argumenten voor die beschuldigingen blijven uit.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:41:
Shit.
Dat was dus de verkeerde --'
Ja, ook wel deels mijn schuld, maar ik was al (bijna) van het idee dat Daan het kon zijn afgestapt. (like I said) :x

Ik vind Sarita eigenlijk best verdacht.
Want sinds Angela dood is, begint ze mensen te beschuldigen, maar echte argumenten voor die beschuldigingen blijven uit.
Ik vind Sarita en Josette beiden verdacht, maar ik bots een beetje met het feit dat ik niets over Laura en vrijwel neits over Mascha kan zeggen, aangezien die bijna niets zeggen en best ondertussen sneaky badside zouden kunnen zijn.
Maar. Sarita en Josette zou wel passen. Josette had er niet aan gedacht dat de Jager nog iemand mocht killen, Sarita is nieuw. Ik ga even kijken of ik hier een uitgebreidere theorie over kan opstellen.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 16:44:
Ik denk Josette niet, eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar hmm.
Sarita wel.
En over Mascha en Laura. Tsk.
Laura zegt praktisch niets. En Mascha is wel een beetje actief, maar ze zegt niets dat opvalt. En dat laatste kan dan weer duiden op badside. En van Laura is dus niets te peilen.

Omg. Ik heb ondertussen al zoveel mensen verdacht, minstens de helft outgerule't, dat ik het ook eigenlijk niet meer weet.
Mensen, zeg iets intelligents. (als in: iets waar ik iets mee kan, of zo.)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 maart 2011 - 16:48:
(...)Just wondering; waarom is dat een argument?

het is op zich geen argument. ik moest alleen nog stemmen (dat heb ik nu al gedaan, moet zo weg), en bij haar heb ik een slecht gevoel en kayley reageerde ook op haar dat ze zichzelf verdacht vond in haar ogen als laatst. daar heeft ze niet op gereageerd met een verdediging...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:50:
Ik denk Josette niet, eigenlijk. Ik weet niet waarom, maar hmm.
Sarita wel.
En over Mascha en Laura. Tsk.
Laura zegt praktisch niets. En Mascha is wel een beetje actief, maar ze zegt niets dat opvalt. En dat laatste kan dan weer duiden op badside. En van Laura is dus niets te peilen.

Omg. Ik heb ondertussen al zoveel mensen verdacht, minstens de helft outgerule't, dat ik het ook eigenlijk niet meer weet.
Mensen, zeg iets intelligents. (als in: iets waar ik iets mee kan, of zo.)
Hm. Ik heb nu een sterk vermoeden wat jouw rol is. Maar ik durf mijn vermoeden niet uit te spreken, badside kan het gebruiken en dat soort blah blah blah.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 16:52:
(...)

het is op zich geen argument. ik moest alleen nog stemmen (dat heb ik nu al gedaan, moet zo weg), en bij haar heb ik een slecht gevoel en kayley reageerde ook op haar dat ze zichzelf verdacht vond in haar ogen als laatst. daar heeft ze niet op gereageerd met een verdediging...
Je bedoelt dat Kayley Sarita verdacht vond? *snapt het niet helemaal*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 16:57:
Trouwens, jongens. Ik probeer alles eventjes op een rijtje te zetten, en ik denk dat Emma uitgesloten is als badside. Angela stemde in de random-ronde op haar, en je moet wel héél idioot zijn, wil je RANDOM op je mede-badsiders stemmen. Of niet?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 17:04:
@Josette: ik snap niet wat je nu zei? o.O
@Emma: ik denk dat je gelijk hebt.
@Bo: true that. Bovendien stemde Angela 2x op Emma.

Weet je wie ook random stemde de tweede keer? Sarita. En Laura stemde helemaal niet. [/en ik stemde ook anders, maar dat was omdat ik Daan verdacht, and you all know it blablabla.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 maart 2011 - 17:05:
Trouwens, jongens. Ik probeer alles eventjes op een rijtje te zetten, en ik denk dat Emma uitgesloten is als badside. Angela stemde in de random-ronde op haar, en je moet wel héél idioot zijn, wil je RANDOM op je mede-badsiders stemmen. Of niet?
Ze stemde twee keer op me, en bleef daarbij toen Julia er iets over zei omdat ze het een beetje verdacht vond.

Maar kijk; op dit moment twijfel ik tussen de volgende vier mensen: Sarita, Mascha, Laura en Josette.
Stel dat de rest van de badside inderdaad in deze groep zit.
Sarita heeft Laura verdacht gemaakt. Zonder sterke argumenten, maar ze heeft wel gezegd dat ze haar verdacht vond door inactiviteit. Bovendien is Sarita heel meegaand.
En nu ik delen van het topic opnieuw heb gelezen, denk ik een hint van de waarzegger opgevangen te hebben, waar in staat dat Josette geen badside is. Ik weet het niet zeker, misschien begrijp ik het verkeerd, maar stel dat het waar zou zijn.
Dan zou Sarita alleen in combinatie met Mascha badside kunnen zijn.

Oké, er staat heel vaak 'stel dat', dat realiseer ik me ook wel. Maar in mijn hoofd klinkt het best logisch, ergens. Dus ik dacht; ik deel dit even mee,misschien kan iemand er een übertastische theorie over maken, of mij juist op mijn fouten duiden, voordat ik onschuldige mensen ga lynchen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 maart 2011 - 17:09:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het Laura is. Als zij wolf is, waarom hebben haar mede-wolven haar dan niet gedwongen te stemmen? Juist als wolf, want dan heb je twee mensen om je eraan te herinneren.
Maar het is maar een gokje.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 10 maart 2011 - 17:10:
(...)Je bedoelt dat Kayley Sarita verdacht vond? *snapt het niet helemaal*

ja, dat is wat ik uit een van de laatste berichten van haar kon opmaken....

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2011 - 17:11:
Ik ben het met Emma eens.
Weet je wat ik hoop?
Dat de oppergoodsider vreselijk goed meeleest.
Want als het inderdaad Sarita en Mascha nog zijn en we weten de opperbadsider de lynchen, dan kan de oppergoodsider de ander killen. (toch?)
En nee, ik heb geen idee hoe we dat in hemelsnaam gaan aanpakken. (want als we de ander lynchen, wordt 1 van ons nog opgegeten en dan kunnen we de opperbadsider pas lynchen.)

@Bo: daar zit wel wat in. Haar mede-badsiders hadden haar in ieder geval kunnen zeggen dat ze, omdat ze wist dat ze weg zou zijn, vooraf al random lynches in had kunnen sturen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20