Hoofdcategorieėn
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic)
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 21:59:
maar mijn stem was uit haast...
en ik heb eigenlijk helemaal niks...
ikweetalleen. dat ze wel meteen een goeie keuze maakte om Emma eruit te stemmen
en ik heb een vermoede dat jij eigenlijk ook zorgen moet gaan maken..
jij bent ook bepaald erg sterk en goed in dit.
Oké, en daar kunnen we ... wat mee? Jij bent hier degene die op Emma stemde, dus jij bent hier degene die haar "eruit wil hebben".
Dus ik zie je punt niet, want het lijkt me niet dat je jezelf verdacht probeert te maken.
maar mijn stem was uit haast...
en ik heb eigenlijk helemaal niks...
ikweetalleen. dat ze wel meteen een goeie keuze maakte om Emma eruit te stemmen
en ik heb een vermoede dat jij eigenlijk ook zorgen moet gaan maken..
jij bent ook bepaald erg sterk en goed in dit.
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:01:
Ik ben actief, ja [of ik goed ben is for you guys to judge, daar kan ik zelf niet over oordelen]. Maar ik ga niet niet-actief worden omdat ik anders risico loop gelunched te worden. Als iedereen dat zou doen, zou heel DA niet leuk meer zijn.
Ik ben actief, ja [of ik goed ben is for you guys to judge, daar kan ik zelf niet over oordelen]. Maar ik ga niet niet-actief worden omdat ik anders risico loop gelunched te worden. Als iedereen dat zou doen, zou heel DA niet leuk meer zijn.
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 22:05:
Als iedereen daarom niet-actief zou doen, zou iedereen uiteindelijk toch wel opgegeten worden ;x
@Suki: misschien zou je je beter iets minder verdacht gedragen. Wantlike. Ja. Tenzij je badside bent. Wees dan maar heel verdacht. :' [/ofklonkdatgemeen?]
Als iedereen daarom niet-actief zou doen, zou iedereen uiteindelijk toch wel opgegeten worden ;x
@Suki: misschien zou je je beter iets minder verdacht gedragen. Wantlike. Ja. Tenzij je badside bent. Wees dan maar heel verdacht. :' [/ofklonkdatgemeen?]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:08:
hmm.
stem maar
of je stem niet X'D dan zie je vanzelf wat eruit komt :'3
hmm.
stem maar
of je stem niet X'D dan zie je vanzelf wat eruit komt :'3
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:09:
@Suk; je bent nog niet eens beschuldigd door wie dan ook, en je geeft de verdediging al op? o.o
@Suk; je bent nog niet eens beschuldigd door wie dan ook, en je geeft de verdediging al op? o.o
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 22:10:
Inderdaad, dat is niet erg overtuigend voor goodsiderigheid.
Come on.
[het voelt alsof ik hier al weer veel te ver in ga, maar goed. ]
Inderdaad, dat is niet erg overtuigend voor goodsiderigheid.
Come on.
[het voelt alsof ik hier al weer veel te ver in ga, maar goed. ]
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:11:
hmm.
nou, ik weet niks ik zie wel wat er gebeurt.
;o ik ben niet bang ofzo om eruit gestemd te worden
het word iederwee dan minder druk bij een van de teams
hmm.
nou, ik weet niks ik zie wel wat er gebeurt.
;o ik ben niet bang ofzo om eruit gestemd te worden
het word iederwee dan minder druk bij een van de teams
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:14:
Eén van de teams? Je doet niet eens een poging om te zeggen dat je goodside bent?
Eén van de teams? Je doet niet eens een poging om te zeggen dat je goodside bent?
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:15:
o.o hmm moet toch opassen wat ik zeg.. O.O
ik denk je mag niet. zeggen waar je zit enzo. dus ik zei et zo.
;o vat het niet te verkeerd op.
o.o hmm moet toch opassen wat ik zeg.. O.O
ik denk je mag niet. zeggen waar je zit enzo. dus ik zei et zo.
;o vat het niet te verkeerd op.
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:16:
Ik kan je niet volgen hoor, Suk. Hoezo oppassen wat je zegt? Als je goodside bent, kun je je moeilijk verspreken, of niet dan?
Ik kan je niet volgen hoor, Suk. Hoezo oppassen wat je zegt? Als je goodside bent, kun je je moeilijk verspreken, of niet dan?
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:17:
je denkt nu toch dat ik badside ben door mijn rare praat.
je denkt nu toch dat ik badside ben door mijn rare praat.
MoonRocker zei op 19 maart 2011 - 22:20:
Suki, je had toch makkelijk kunnen zeggen: "maar je moet niet op mij stemmen, want dan ben je nog een goodsider kwijt." Nu maak je jezelf verdacht.
Want kijk, iedereen wil dat de rest er vanuit gaat dat zij een goodsider is, terwijl je er (vooral in het begin) vanuit moet gaan dat iedereen een badsider kan zijn. Snap je?
Suki, je had toch makkelijk kunnen zeggen: "maar je moet niet op mij stemmen, want dan ben je nog een goodsider kwijt." Nu maak je jezelf verdacht.
Want kijk, iedereen wil dat de rest er vanuit gaat dat zij een goodsider is, terwijl je er (vooral in het begin) vanuit moet gaan dat iedereen een badsider kan zijn. Snap je?
Bodine zei op 19 maart 2011 - 22:21:
Nee, ik heb ook nooit echt gezegd dat ik jou verdacht, ik heb ook geen bewijs of wat dan ook. Maar als je zo makkelijk de verdediging opgeeft - of je dan goodside of badside bent, wat hebben we dan aan je? Niet lullig bedoeld, hoor, maar als je niet eens de moeite doet jezelf te verdedigen, hoe ga je dan ooit de moeite doen een theorie op te zetten, of zelfs al mee te denken met andermans theorieën?
Nee, ik heb ook nooit echt gezegd dat ik jou verdacht, ik heb ook geen bewijs of wat dan ook. Maar als je zo makkelijk de verdediging opgeeft - of je dan goodside of badside bent, wat hebben we dan aan je? Niet lullig bedoeld, hoor, maar als je niet eens de moeite doet jezelf te verdedigen, hoe ga je dan ooit de moeite doen een theorie op te zetten, of zelfs al mee te denken met andermans theorieën?
xSoParanoid zei op 19 maart 2011 - 22:25:
ik verdedig me gewoon op een andere manier. het is zo omgekeerd dat mensen in de war raken en zo erg twijfelen dat ze het uiteindelijk toch niet doen/ofjuistwel en dan uiteindelijk het fout hebben omdat ze zo in de war waren.. :3 :3 snapje?
ik verdedig me gewoon op een andere manier. het is zo omgekeerd dat mensen in de war raken en zo erg twijfelen dat ze het uiteindelijk toch niet doen/ofjuistwel en dan uiteindelijk het fout hebben omdat ze zo in de war waren.. :3 :3 snapje?
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een onbegonnen zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud. Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij. “Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯ “Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachtte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen. Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯
Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.
Deelnemers
1. realMe
2. Bodine
3. Rosie16
4. xSoParanoid
5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. Mine
9. neversay
10. xEmma
11. Geesz
12. KolaLollie
13. NaNaa
14. Pline
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)
5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis), Chikai (Kleine springrat),
Rikki-Tikke-Tavi (Mangoest), Oe (Schildpad)1x Opperbadsider ~ Koning Louie
2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui