Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 159
Offtopic 159
Monster23 zei op 23 maart 2011 - 18:26:
Nah, het is gewoon het leven in het algemeen. Dat zuigt.
Nah, het is gewoon het leven in het algemeen. Dat zuigt.
ZeroGravity zei op 23 maart 2011 - 18:27:
Soms wel ja...watzijnweweeroptimistischvandaag Maar het zonnetje schijnt Das genoeg :'D
Soms wel ja...
Monster23 zei op 23 maart 2011 - 18:29:
Inderdaad, en het is 'blote voetenweer' Dat maakt me blij :3
Weet je wel, dat het dan niet heeft geregend, en de stoeptegels zijn warm, en het is warm genoeg, en er ligt geen glas ^^
Inderdaad, en het is 'blote voetenweer' Dat maakt me blij :3
Weet je wel, dat het dan niet heeft geregend, en de stoeptegels zijn warm, en het is warm genoeg, en er ligt geen glas ^^
ZeroGravity zei op 23 maart 2011 - 18:31:
Ja, ik ken dat. Ik loop ook op blote voeteen Dat is echt zoo lekker, na de hele winter zo. Mwuh... En nu is het eindelijk weer een beetje mooi weer^^
Ja, ik ken dat. Ik loop ook op blote voeteen Dat is echt zoo lekker, na de hele winter zo. Mwuh... En nu is het eindelijk weer een beetje mooi weer^^
Rianne zei op 23 maart 2011 - 18:48:
Ik vind het zó vervelend dat ik alles hier mis, maar ik heb gewoon geen tijd voor ff ><
Ik vind het zó vervelend dat ik alles hier mis, maar ik heb gewoon geen tijd voor ff ><
xDevilBitch zei op 23 maart 2011 - 19:37:
@Laure, volgens Google draait hij nog. ^^
@Laure, volgens Google draait hij nog. ^^
xEmma zei op 23 maart 2011 - 19:42:
@Laure: volgens mij draait hij hier nog wel. Vorige week nog wel, iig.
@Laure: volgens mij draait hij hier nog wel. Vorige week nog wel, iig.
xSoParanoid zei op 23 maart 2011 - 19:44:
ik vroeg me af waarom Tessa een foto rebloggde dat een dikkevrouw haar tieten liet vallen of dat was een man x'd ..?
ik vroeg me af waarom Tessa een foto rebloggde dat een dikkevrouw haar tieten liet vallen of dat was een man x'd ..?
Priscilla zei op 23 maart 2011 - 19:49:
@Emma: Jijbentstout. Want je bent je mobiel kwijt. En nu kan ik je niet platsmsen. -pruil-
Enen. Je bent dan officieel ouder als ik. 8)
@Emma: Jijbentstout. Want je bent je mobiel kwijt. En nu kan ik je niet platsmsen. -pruil-
Enen. Je bent dan officieel ouder als ik. 8)
xEmma zei op 23 maart 2011 - 19:51:
@ Pris: Ja. Ik overleef eigenlijk nog best goed zonder mobiel. Maar misschien moet ik toch maar een nieuwe gaan kopen.
En ik ben stiekem altijd ouder dan jij
But true, over twee dagen klinkt het alsof ik een jaar ouder ben.
@ Pris: Ja. Ik overleef eigenlijk nog best goed zonder mobiel. Maar misschien moet ik toch maar een nieuwe gaan kopen.
En ik ben stiekem altijd ouder dan jij
But true, over twee dagen klinkt het alsof ik een jaar ouder ben.