Hoofdcategorieėn
Home » Forum » Forum Spelletjes » DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)
DA: The adventures of the Jungle (Speeltopic #2)
MoonRocker zei op 21 maart 2011 - 20:48:
(schat, je mist een veelbepalende komma; nu lijkt het net of je Suki uitscheldt ;x)
Muh. Ik wil hint. Sofort ;x Ik zit een beetje vast.
Misschien moet ik maar weer een lijstje bijhouden, zoals de vorige keer.
(schat, je mist een veelbepalende komma; nu lijkt het net of je Suki uitscheldt ;x)
Muh. Ik wil hint. Sofort ;x Ik zit een beetje vast.
Misschien moet ik maar weer een lijstje bijhouden, zoals de vorige keer.
Geesz zei op 21 maart 2011 - 20:53:
Ik vind de theorie dat ik een badside ben omdat dit mijn eerste potje is en ik dit weekend op kamp was een beetje onzinnig, maar oké. Doe wat je niet laten kunt.. :'D
Ik heet trouwens Geesje
Ik vind de theorie dat ik een badside ben omdat dit mijn eerste potje is en ik dit weekend op kamp was een beetje onzinnig, maar oké. Doe wat je niet laten kunt.. :'D
Mine zei op 21 maart 2011 - 20:55:
Geesz ik weet heus wel hoe je heet (hoe denk je dat je in mijn mobiel staat?)
Geesz ik weet heus wel hoe je heet (hoe denk je dat je in mijn mobiel staat?)
Eliros zei op 22 maart 2011 - 14:03:
Wat is de echte reden dat je eerst overtuigd was dat Bo badside was, en toen ineens weer niet? Ben je soms zelf een badsider die een medebadsider wilde beschermen maar niet wist hoe dat moest zonder zelf verdacht te worden?
Mijn stem gaat naar jou uit, en ik hoop dat ik niet de enige ben die dat doet.
ja dat weet ik.... het is nogal een slechte reden...En dat is dus ook de reden dat ik je nog steeds verdacht vind. Waar blijft je verdediging?
Wat is de echte reden dat je eerst overtuigd was dat Bo badside was, en toen ineens weer niet? Ben je soms zelf een badsider die een medebadsider wilde beschermen maar niet wist hoe dat moest zonder zelf verdacht te worden?
Mijn stem gaat naar jou uit, en ik hoop dat ik niet de enige ben die dat doet.
xSoParanoid zei op 22 maart 2011 - 15:14:
Hmm O.o dit kwam toch best goed uit want mijn internet op mijn laptop doet het niet
en ja telkens smsen van Ja ik stem op die kost mij beltegoed ^^
ik hoop dat mijn internet er is ! voor het volgende potje
Hmm O.o dit kwam toch best goed uit want mijn internet op mijn laptop doet het niet
en ja telkens smsen van Ja ik stem op die kost mij beltegoed ^^
ik hoop dat mijn internet er is ! voor het volgende potje

Eliros zei op 22 maart 2011 - 15:29:
En ik wil nu best wel graag dat Josette eens reageert op wat ik te zeggen had. Hmm... :x
En ik wil nu best wel graag dat Josette eens reageert op wat ik te zeggen had. Hmm... :x
realMe zei op 22 maart 2011 - 15:33:
ben ik mee bezig.... maar het schiet niet zo op een goede verdediging te maken
ben ik mee bezig.... maar het schiet niet zo op een goede verdediging te maken

Eliros zei op 22 maart 2011 - 15:44:
Hmm, misschien ben je dus inderdaad wel een badsider, en kan je daarom niet op een theorie komen. ^^
Hmm, misschien ben je dus inderdaad wel een badsider, en kan je daarom niet op een theorie komen. ^^
realMe zei op 22 maart 2011 - 15:44:
Nou, ik ben dus niet goed in mezelf verdedigen, maar zal het eens proberen
Ik heb even terug gezocht wat ik en jullie allemaal gezegd hebben, en ik begin met te zeggen dat ik Bo niet verdacht vond. Vooral door haar eerste berichtje over dat ze een actief spel wil…. (wat ze later bevestigd) Ik dacht dus in het begin dat ze dat probeerde, ten nadele van Suki
Daarna ben ik nog wat beter naar jullie discussie gaan kijken en heb het nog een keer gelezen, en kwam toen half toen tot twijfelen , meer richting verdacht vinden,door jouw argumenten voornamelijk, Elise dat wat ze deed wel heel er doordrammen was. (wat jij ook deed om haar weer verdacht te maken.) en btw Julia mengde zich ook in dat gevecht tegen Suki . Geen verdachtmaking, maar dat leek iedereen buiten beschouwing te laten Bodine zei dat Suki haar verdediging al opgaf voordat ze “officieel verdacht”¯ was. Waarop Julia aan Bodine’s kant reageerde met dat Bodine gelijk had…
En het leek mij sterk dat er twee badside haar aanvielen… en ik wist niet precies wie het dan zou moeten zijn.
Verder kwam Bo’s verdediging nog en die bracht me weer terug bij af… zei bevestigde daarmee weer wat ik eerder in het begin dacht.
Verder zei ze ook nog dit:
En daar zit een kern van waarheid in dacht ik toen… waarom zou ze Emma eruit willen hebben als ze daar haar voordeel mee kon doen. Dus besloot ik random om op Pauline te stemmen.

Ik heb even terug gezocht wat ik en jullie allemaal gezegd hebben, en ik begin met te zeggen dat ik Bo niet verdacht vond. Vooral door haar eerste berichtje over dat ze een actief spel wil…. (wat ze later bevestigd) Ik dacht dus in het begin dat ze dat probeerde,
Daarna ben ik nog wat beter naar jullie discussie gaan kijken en heb het nog een keer gelezen, en kwam toen half toen tot twijfelen , meer richting verdacht vinden,
[@Suk; je bent nog niet eens beschuldigd door wie dan ook, en je geeft de verdediging al op? o.o]
Inderdaad, dat is niet erg overtuigend voor goodsiderigheid.
Come on.
[het voelt alsof ik hier al weer veel te ver in ga, maar goed. ]
En het leek mij sterk dat er twee badside haar aanvielen… en ik wist niet precies wie het dan zou moeten zijn.
Verder kwam Bo’s verdediging nog en die bracht me weer terug bij af… zei bevestigde daarmee weer wat ik eerder in het begin dacht.
Verder zei ze ook nog dit:
Ik ben het topic opnieuw aan het lezen, en wat me opviel in het begin, is dat Emma en ik het erover hadden dat we de neiging hebben elkaar eerder te vertrouwen. Als dat zo is, en ik zou badside zijn, waarom zou ik haar dan lunchen? Ik bedoel - het zou toch juist een mooie gelegenheid zijn om misbruik te maken van haar in het vorige potje opgebouwde vertrouwen?
En ik ga nu weer terugzoeken, want ik heb Suki's hint nog niet tegen gekomen. Dus die ga ik nog eventjes zoeken.
En daar zit een kern van waarheid in dacht ik toen… waarom zou ze Emma eruit willen hebben als ze daar haar voordeel mee kon doen. Dus besloot ik random om op Pauline te stemmen.
Rosie16 zei op 22 maart 2011 - 15:44:
Ik weet dat ik zo een beetje mee ga met de sroming, maar ik vind wel dat Elise gelijk heeft, en als ik denk dat ik Elise's hint heb begrepen, dan kan ze dus geen Badsider zijn die Josette eruit wil hebben.
Wacht. Ik zoek de hint nog eens op en dan kijk ik of ik hem goed heb begrepen.
Ik weet dat ik zo een beetje mee ga met de sroming, maar ik vind wel dat Elise gelijk heeft, en als ik denk dat ik Elise's hint heb begrepen, dan kan ze dus geen Badsider zijn die Josette eruit wil hebben.
Wacht. Ik zoek de hint nog eens op en dan kijk ik of ik hem goed heb begrepen.
Eliros zei op 22 maart 2011 - 15:59:
@Josette; ja. Ja. Actief potje, dat argument is nu echt te vaak gebruikt. ><
Ja, Julia mengde zich er ook in, maar die ging er niet zo erg op in als Bo. Niet dat ik van Julia zeker weet dat ze goodside is... maar op het moment verdenk ik haar niet echt.
En hoezo leek het je sterk dat twee badsiders haar aanvielen? Zou dat juist niet logischer zijn?
Maar dat is het nou juist, Bo had kunnen weten dat Emma een sterke speelster was, door haar eruit te gooien en dan te komen met dat ze als badsider eerder dat en dat had gedaan dan haar te lunchen, en haar zogenaamd 'eerder te vertrouwen', zou ze als goodsider overkomen.
En sowieso, wat voor verdediging gaf Bo nou uiteindelijk? Ze kwam niet veel verder dan sorry zeggen en dat ze een fout had gemaakt. Dat gelóóf jij dan?
Ik ben er nu van overtuigd dat jij een badsider bent.
@Josette; ja. Ja. Actief potje, dat argument is nu echt te vaak gebruikt. ><
Ja, Julia mengde zich er ook in, maar die ging er niet zo erg op in als Bo. Niet dat ik van Julia zeker weet dat ze goodside is... maar op het moment verdenk ik haar niet echt.
En hoezo leek het je sterk dat twee badsiders haar aanvielen? Zou dat juist niet logischer zijn?
Maar dat is het nou juist, Bo had kunnen weten dat Emma een sterke speelster was, door haar eruit te gooien en dan te komen met dat ze als badsider eerder dat en dat had gedaan dan haar te lunchen, en haar zogenaamd 'eerder te vertrouwen', zou ze als goodsider overkomen.
En sowieso, wat voor verdediging gaf Bo nou uiteindelijk? Ze kwam niet veel verder dan sorry zeggen en dat ze een fout had gemaakt. Dat gelóóf jij dan?
Ik ben er nu van overtuigd dat jij een badsider bent.
Rosie16 zei op 22 maart 2011 - 16:07:
Zou het niet juist logischer zijn als 2 Badsiders haar aanvielen? Zodat ze konden proberen de aandacht van zichzelf af te schuiven.. (wat bij Bo dus niet gelukt is.)
Ik heb even terug gezocht wat ik en jullie allemaal gezegd hebben, en ik begin met te zeggen dat ik Bo niet verdacht vond. Vooral door haar eerste berichtje over dat ze een actief spel wil…. (wat ze later bevestigd) Ik dacht dus in het begin dat ze dat probeerde,ten nadele van Suki
Daarna ben ik nog wat beter naar jullie discussie gaan kijken en heb het nog een keer gelezen, en kwam toen half toen tot twijfelen , meer richting verdacht vinden,door jouw argumenten voornamelijk, Elisedat wat ze deed wel heel er doordrammen was. (wat jij ook deed om haar weer verdacht te maken.)en btw Julia mengde zich ook in dat gevecht tegen Suki . Geen verdachtmaking, maar dat leek iedereen buiten beschouwing te latenBodine zei dat Suki haar verdediging al opgaf voordat ze “officieel verdacht”¯ was. Waarop Julia aan Bodine’s kant reageerde met dat Bodine gelijk had…
(...)
Zou het niet juist logischer zijn als 2 Badsiders haar aanvielen? Zodat ze konden proberen de aandacht van zichzelf af te schuiven.. (wat bij Bo dus niet gelukt is.)
Kayley zei op 22 maart 2011 - 16:07:
Toen Koning Louie Chikai had achtergelaten, kwam er plots een specht tevoorschijn. Het was Ferao. Ferao had heel wat aanzien in het bos, omdat hij altijd dingen voorspelde die uitkwamen en zo het bos al eens had gered.
“Ik zag wel wat je deed, Louie!”¯ zei de specht dapper, maar bleef wel veilig en wel op zijn tak zitten.
“En wat was dat dan?”¯ zei de aap nonchalant, terwijl hij uit zijn ooghoek een liaan zag hangen.
“Je hebt Chikai vermoord!”¯ De specht voelde onmacht borrelen, maar hij kon nu niet meer terug.
Koning Louie greep de liaan supersnel en sloeg de specht daarmee van zijn tak. Voor die zijn vleugels kon openslaan en weg vliegen, had Koning Louie hem al te pakken. “Oh, is dat echt wat je zag? Dan zal ik je spijtig genoeg moeten ombrengen.”¯ Hij liep met de specht naar de rivier en dompelde de vogel zo lang onder tot hij zeker wist dat hij niet meer leefde.
“Dat zal hem leren.”¯ spuugde de aap en ging op weg terug naar zijn paleis.
Mine is gekillt door de Opperbadsider, zij was de Waarzegger.
Toen Koning Louie Chikai had achtergelaten, kwam er plots een specht tevoorschijn. Het was Ferao. Ferao had heel wat aanzien in het bos, omdat hij altijd dingen voorspelde die uitkwamen en zo het bos al eens had gered.
“Ik zag wel wat je deed, Louie!”¯ zei de specht dapper, maar bleef wel veilig en wel op zijn tak zitten.
“En wat was dat dan?”¯ zei de aap nonchalant, terwijl hij uit zijn ooghoek een liaan zag hangen.
“Je hebt Chikai vermoord!”¯ De specht voelde onmacht borrelen, maar hij kon nu niet meer terug.
Koning Louie greep de liaan supersnel en sloeg de specht daarmee van zijn tak. Voor die zijn vleugels kon openslaan en weg vliegen, had Koning Louie hem al te pakken. “Oh, is dat echt wat je zag? Dan zal ik je spijtig genoeg moeten ombrengen.”¯ Hij liep met de specht naar de rivier en dompelde de vogel zo lang onder tot hij zeker wist dat hij niet meer leefde.
“Dat zal hem leren.”¯ spuugde de aap en ging op weg terug naar zijn paleis.
Mine is gekillt door de Opperbadsider, zij was de Waarzegger.
Eliros zei op 22 maart 2011 - 16:12:
Wel... nu we weten dat Sarita de waarzegger was... misschien heeft ze Geesje wel gescant, en bleek die een badsider te zijn?
Wel... nu we weten dat Sarita de waarzegger was... misschien heeft ze Geesje wel gescant, en bleek die een badsider te zijn?
“Meer bananen!”¯ schreeuwde koning Louie naar één van zijn apen. Deze begon meteen in het wilde weg te rennen en andere apen mee te sleuren, in een zoektocht naar bananen in het veel te grote oerwoud.
Koning Louie zakte onderuit in zijn stoel en keek naar zijn tenen. Voor zijn geestesoog zag hij het beeld van de mensenjongen, Mowgli. “Ik moet die Mowgli krijgen, het is mijn eigendom!”¯ gromde hij.
“Zullen we samen op zoek gaan naar Mowgli?”¯ hoorde de koning plots, het werd gezegd door een rauwe stem. Hij keek op uit vanuit zijn eigen gedachten en zag Shere-Khan en Tabaqui staan. “We kunnen samenwerken om het Mowgli-kind te pakken en het te dwingen ons te leren wat hij weet.”¯
Louie liet zijn ogen tussen de twee beesten gaan en maakte een besluit vanuit zijn luie stoel. “We doen het, op voorwaarde dat we geen ruzie gaan maken als we Mowgli binnen hebben.”¯
“Deal!”¯ schreeuwde Tabaqui, maar in zijn gedachten lachte hij de aap hard uit. Hij zou nog wel laten zien wie hier als laatst zou lachen.
Een nederige aap kroop buigend de trappen op, duwde trillend een tros bananen omhoog. “Ah, bananen!”¯ zei koning Louie glimlachend. Toen wendde hij zich weer tot zijn nieuwe onderdanen. “Kom hier, we hebben een hele boel te bespreken.”¯
Welkom bij het negende potje Dark Age op dit forum. Dit is het speeltopic, lees het regeltopic om een beetje een beter idee te krijgen van hoe het spel verloopt.
Dit spel verloopt hetzelfde als de vorige. Elke dag is er of een lynch of een lunch. Hierdoor hopen wij dat het spel actief blijft en niet te snel voorbij is.
Kayley en ik zijn overeengekomen dat zij alle berichtjes onvangt. Dus alle stemmen en specials worden verstuurd naar Kayley. Dit omdat ik niet elke avond thuis ben en het dan makkelijker is om Kayley alles binnen te laten krijgen.
Deelnemers
1. realMeOpperbadsider2. BodineWolf3. Rosie16
4. xSoParanoidTovenaar5. Eliros
6. MoonRocker
7. xDevilBitch
8. MineWaarzegger9. neversay
10. xEmmaTovenaar11. GeeszWolf12. KolaLollie
13. NaNaaTovenaar14. Pline
Rollen
1x Oppergoodsider ~ Balou
1x Jager ~ Kaa
1x Beschermer ~ Bageera
1x Waarzegger ~Ferao (Specht)5x Tovenaar ~ Hathi (Olifant), Ikki (Stekelvarken), Jacala (Krokodil), Mang (Vleermuis),
Chikai (Kleine springrat), Rikki-Tikki-Tavi (Mangoest), [s]Oe (Schildpad)1x Opperbadsider ~ Koning Louie2x Wolf ~ Shere-Khan en Tabaqui