Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #16
Gooi-het-eruit-topic #16
jorinloveth zei op 13 april 2011 - 23:05:
me too -boks-
dat kan je aan veel dingen merken^^
mijn ouders hebben me er veel over verteld
me too -boks-
dat kan je aan veel dingen merken^^
xDevilBitch zei op 13 april 2011 - 23:17:
Hoogsensitief, dus en? Vanwaar die smiley?
Sorry als dit negatief overkomt, maar ik ben hoogsensitief en heb er vrij weinig problemen mee (behalve als ik in drukke situaties kom en me niet afsluit)
Hoogsensitief, dus en? Vanwaar die smiley?
Frenemy zei op 13 april 2011 - 23:29:
Hé zoiets heeft iemand ook een keer over mij gezegd. Zo'n paranormale mevrouw, whoot.
Maar mensen, me goes sleeping (:
Welterusten <3
Hé zoiets heeft iemand ook een keer over mij gezegd. Zo'n paranormale mevrouw, whoot.
Maar mensen, me goes sleeping (:
Welterusten <3
xDevilBitch zei op 13 april 2011 - 23:33:
Hmm, voor mij is het meer iets wat er altijd al is geweest en ineens een naam heeft. Oh, dat heet dus zo? Oké, volgende onderwerp.
Hmm, voor mij is het meer iets wat er altijd al is geweest en ineens een naam heeft. Oh, dat heet dus zo? Oké, volgende onderwerp.
xDevilBitch zei op 14 april 2011 - 11:40:
Photobucket werkt weer! *gaat gillend rondjes rennen*
Photobucket werkt weer! *gaat gillend rondjes rennen*
CosmicPurple zei op 14 april 2011 - 11:43:
Gnurk.
-dat woord, ookal is het geen woord maar eerder een uitbarsting van klanken, is de perfecte samenvatting van mijn humeur. screw the world and hand me the chocolate.-
Gnurk.
-dat woord, ookal is het geen woord maar eerder een uitbarsting van klanken, is de perfecte samenvatting van mijn humeur. screw the world and hand me the chocolate.-
KolaLollie zei op 14 april 2011 - 14:09:
iklas - "Ik ben misschien aan het bevallen."
enikdacht. wat?
Ik ben misschien hooggevoelig
iklas - "Ik ben misschien aan het bevallen."
enikdacht. wat?
xjeszell zei op 14 april 2011 - 14:10:
XDD.'
Echt zo van 'hey, misschien beval ik op dit moment! Misschien ook niet!'
XDD.'
Echt zo van 'hey, misschien beval ik op dit moment! Misschien ook niet!'
xjeszell zei op 14 april 2011 - 14:25:
Datklinktraar x:
mhh, mama wil dat ik vanavond als mn zus naar bed is meega naar buiten, blaadjes plakken omdat ze morgen 21 wordt ,_,
Datklinktraar x:
mhh, mama wil dat ik vanavond als mn zus naar bed is meega naar buiten, blaadjes plakken omdat ze morgen 21 wordt ,_,
xDevilBitch zei op 14 april 2011 - 14:41:
Photobucket loopt nog steeds te kutten, ik doe er al ruim drie uur over om mijn concertfoto's te uploaden. --'
Photobucket loopt nog steeds te kutten, ik doe er al ruim drie uur over om mijn concertfoto's te uploaden. --'
xEmma zei op 14 april 2011 - 14:50:
Anders gebruik je tinypic of imgur of een ander vergelijkbaar programma?
Sick Puppies;
We're sorry to announce that TONIGHT's show has been canceled due to illness. More details as we work them out. Apologies to our fans!
;'(
Anders gebruik je tinypic of imgur of een ander vergelijkbaar programma?
Sick Puppies;
We're sorry to announce that TONIGHT's show has been canceled due to illness. More details as we work them out. Apologies to our fans!
;'(
Gooi het eruit c: