Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie Topic #9
Depressie Topic #9
Monster23 zei op 14 sep 2011 - 20:08:
En jij beterschap aan je kras.
Muh. Mensen blaffen al een week naar me en het begint me nu te irriteren.
En jij beterschap aan je kras.
Muh. Mensen blaffen al een week naar me en het begint me nu te irriteren.
MoonRocker zei op 16 sep 2011 - 15:14:
Oma gaat dood.
Ze kunnen haar niet opereren, omdat ze toch uitzaaiingen heeft.
Ik heb eergister heel de middag zitten huilen toen ik het hoorde.
Oma gaat dood.
xjeszell zei op 16 sep 2011 - 18:06:
-hugs-
Oma gaat dood.
-hugs-
MoonRocker zei op 16 sep 2011 - 20:27:
Thanks. Really.<3
Het is gewoon. Het is mijn oma. En ze is zó aanwezig in mijn leven. En ik weet gewoon niet wat ik zonder haar zou doen. En hoe anders het gaat zijn. En ik wil het helemaal niet. En. En. Gewoon. Bah.
Thanks. Really.<3
Het is gewoon. Het is mijn oma. En ze is zó aanwezig in mijn leven. En ik weet gewoon niet wat ik zonder haar zou doen. En hoe anders het gaat zijn. En ik wil het helemaal niet. En. En. Gewoon. Bah.
Monster23 zei op 16 sep 2011 - 21:14:
Julia, gosh. -doodknuffel-
Ik wens je heel, heel veel moed en sterkte toe.
Julia, gosh. -doodknuffel-
Ik wens je heel, heel veel moed en sterkte toe.
ZeroGravity zei op 17 sep 2011 - 13:19:
Kindadon'tknowwhattosay...
*hugdesdoods*
Sterkte. <3
Oma gaat dood.
Kindadon'tknowwhattosay...
*hugdesdoods*
Sterkte. <3
jorinloveth zei op 22 sep 2011 - 19:05:
hmm. morgen is het 10 jaar geleden dat mijn opa is overleden. de tijd vliegt.
hmm. morgen is het 10 jaar geleden dat mijn opa is overleden. de tijd vliegt.
Monster23 zei op 22 sep 2011 - 19:12:
Ahw, gecondoleerd. Heel veel sterkte. <3
M'n vrienden waren dronken. Ze moesten overgeven, ééntje ging knock out.
Het was echt heel eng. Overal lag overgeef, en ze waren ook allemaal stoned.
Gelukkig was er iemand bij die vaker drinkt en weet wat-ie moet doen.
Ik moest nablijven, en toen ik eindelijk weg mocht kwam er iemand naar me toe om me te vragen of ik alsjeblieft bij ze wilde gaan kijken. Dus ik ging daar heen, tref ik iedereen dronken op de stoep aan. Ik was zo bang dat ze rare dingen gingen doen. Een meisje probeerde me te zoenen, maar ik zei nee want ze was almost-straalbezopen toen. Na een tijdje is het wel minder geworden. Maar ik moest de hele tijd mensen begeleiden richting de wc, de fietsen, enz. omdat ze anders gewoon om zouden vallen tijdens het lopen. Ik was zo blij dat er ook nuchtere mensen bij waren. Degene die knock-out ging probeerde de hele tijd weg te lopen, en ik moest weg van m'n moeder. Toen ik thuis was, na het eten, werd ik gebeld, dat de politie erbij was gekomen, en de leraren. Ze moesten allemaal op gesprek en de politie komt morgen ook nog naar school.
Ik ben nu echt aan het huilen. Ik maak me zo'n zorgen.
Ahw, gecondoleerd. Heel veel sterkte. <3
M'n vrienden waren dronken. Ze moesten overgeven, ééntje ging knock out.
Het was echt heel eng. Overal lag overgeef, en ze waren ook allemaal stoned.
Gelukkig was er iemand bij die vaker drinkt en weet wat-ie moet doen.
Ik moest nablijven, en toen ik eindelijk weg mocht kwam er iemand naar me toe om me te vragen of ik alsjeblieft bij ze wilde gaan kijken. Dus ik ging daar heen, tref ik iedereen dronken op de stoep aan. Ik was zo bang dat ze rare dingen gingen doen. Een meisje probeerde me te zoenen, maar ik zei nee want ze was almost-straalbezopen toen. Na een tijdje is het wel minder geworden. Maar ik moest de hele tijd mensen begeleiden richting de wc, de fietsen, enz. omdat ze anders gewoon om zouden vallen tijdens het lopen. Ik was zo blij dat er ook nuchtere mensen bij waren. Degene die knock-out ging probeerde de hele tijd weg te lopen, en ik moest weg van m'n moeder. Toen ik thuis was, na het eten, werd ik gebeld, dat de politie erbij was gekomen, en de leraren. Ze moesten allemaal op gesprek en de politie komt morgen ook nog naar school.
Ik ben nu echt aan het huilen. Ik maak me zo'n zorgen.
neversay zei op 22 sep 2011 - 19:20:
@Marije: *hug* Er zijn nu vast mensen bij die goed voor ze zorgen. Dus maak je geen zorgen, dat is echt niet nodig. Het is stom van hun dat ze zoveel hadden gedronken. Heel stom. Heel goed dat jij het niet gedaan hebt. *hug*
@Marije: *hug* Er zijn nu vast mensen bij die goed voor ze zorgen. Dus maak je geen zorgen, dat is echt niet nodig. Het is stom van hun dat ze zoveel hadden gedronken. Heel stom. Heel goed dat jij het niet gedaan hebt. *hug*
-Hug- <3