Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #21
Gooi-het-eruit-topic #21
xEmma zei op 8 juli 2011 - 12:06:
Aww.
Ik kan altijd slapen, ongeveer. x)
Maar ik had gisteren en eergisteren ook twee vermoeiende dagen (om kwart voor zeven opstaan, mwuh), dus dan gaat het heeel gemakkelijk (:
Aww.
Ik kan altijd slapen, ongeveer. x)
Maar ik had gisteren en eergisteren ook twee vermoeiende dagen (om kwart voor zeven opstaan, mwuh), dus dan gaat het heeel gemakkelijk (:
ZeroGravity zei op 8 juli 2011 - 12:16:
Ja, ik denk ook dat als de bouwvakkers straks weg zijn, ik echt heeeel lang ga uitslapen :'D
Ja, ik denk ook dat als de bouwvakkers straks weg zijn, ik echt heeeel lang ga uitslapen :'D
xDevilBitch zei op 8 juli 2011 - 12:37:
Ik kon vannacht echt niet slapen, en toen heb ik de halve nacht Hedwig's Theme geluisterd.
Ik kon vannacht echt niet slapen, en toen heb ik de halve nacht Hedwig's Theme geluisterd.
ijstheetjuh3 zei op 8 juli 2011 - 14:52:
Ik ben om 2 uur wakker geworden ;$
Maar ik ben ook al een beetje ziek dus ga ik steeds weer verder slapen wanneer ik wakker word :
Ik ben om 2 uur wakker geworden ;$
Maar ik ben ook al een beetje ziek dus ga ik steeds weer verder slapen wanneer ik wakker word :
xEmma zei op 8 juli 2011 - 20:45:
Haha, eerst de toetsweek de schuld geven, nu de vakantie^^
Nee, maar, ik hoop dat je gelijk hebt. Want dan is het maar voor een paar maanden (v.v) en anders is het voor nog langer.
Haha, eerst de toetsweek de schuld geven, nu de vakantie^^
Nee, maar, ik hoop dat je gelijk hebt. Want dan is het maar voor een paar maanden (v.v) en anders is het voor nog langer.
xDevilBitch zei op 8 juli 2011 - 21:26:
Hmm, ik lees de laatste dagen gewoon te veel. Niet dat ik veel anders kan doen, eigenlijk.
Hmm, ik lees de laatste dagen gewoon te veel. Niet dat ik veel anders kan doen, eigenlijk.
xEmma zei op 8 juli 2011 - 21:28:
Ik heb twee dagen stage gelopen bij een huisarts
Verder, ehm, computer ik veel. Heel veel. Schrijf ik om de zoveel tijd een beetje. En spreek ik (vooral 's avonds) met mensen af. En slaap ik uit.
Nah, ik ben niet zo boeiend bezig de laatste tijd.
Ik heb twee dagen stage gelopen bij een huisarts
Verder, ehm, computer ik veel. Heel veel. Schrijf ik om de zoveel tijd een beetje. En spreek ik (vooral 's avonds) met mensen af. En slaap ik uit.
Nah, ik ben niet zo boeiend bezig de laatste tijd.
Eliros zei op 8 juli 2011 - 21:44:
Auw, ik ben net gebeten door een mier. ><
En ik word gek van die bloody muggen die hier rondzoemen. Go away, you bastards!
Auw, ik ben net gebeten door een mier. ><
En ik word gek van die bloody muggen die hier rondzoemen. Go away, you bastards!
xEmma zei op 8 juli 2011 - 21:47:
Ha! De Ben&Jerry's veroverd.
@Elise: normale mieren bijten toch niet o_o?
Ha! De Ben&Jerry's veroverd.
@Elise: normale mieren bijten toch niet o_o?
Eliros zei op 8 juli 2011 - 21:50:
@Emma; ik woon in Spanje, nothing makes sense here. ><Maar, you know, er bestaan rooie mieren, die zijn niet lief.
@Emma; ik woon in Spanje, nothing makes sense here. ><
gooi het er maar uit:3