Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #170
Offtopic #170
NaNaa zei op 24 aug 2011 - 19:52:
@Daan; Ja ik had die van mij in Denemarken gekocht.
@Bo; Hoezo? Dat is toch niet onoverzichtelijk?
@Daan; Ja ik had die van mij in Denemarken gekocht.
@Bo; Hoezo? Dat is toch niet onoverzichtelijk?
LxKaulitz zei op 24 aug 2011 - 19:58:
Macbook Pro 15 inch (:
@Laure:
wat voor één? c:
-heeftgroteinterssevoorappleapparaten-
Macbook Pro 15 inch (:
Bodine zei op 24 aug 2011 - 20:20:
@Tesja; maar dan moet je zoveel bladeren om een week te kunnen bekijken en - ik zou gek worden.
@Tesja; maar dan moet je zoveel bladeren om een week te kunnen bekijken en - ik zou gek worden.
NaNaa zei op 24 aug 2011 - 20:24:
Hmmnee. Ik niet. Ik maak nooit huiswerk van te voren, en ik leer ook nooit meer dan twee dagen van te voren.
Hmmnee. Ik niet. Ik maak nooit huiswerk van te voren, en ik leer ook nooit meer dan twee dagen van te voren.
jorinloveth zei op 24 aug 2011 - 20:45:
die ga ik ook kopen, als ik geld heb :']
(...)
Macbook Pro 15 inch (:
die ga ik ook kopen, als ik geld heb :']
xNadezhda zei op 24 aug 2011 - 21:23:
-mengt zich in agenda-discussie-
De mijne is al eeuwig klaar. Met Emma Anzai op de voorkant <3 En ik heb ook gewoon een Hema-dinges volgeplakt met plaatjes. Leuker dan zo'n voorgeprogrammeerde agenda, in my opinion. ^^
-mengt zich in agenda-discussie-
De mijne is al eeuwig klaar. Met Emma Anzai op de voorkant <3 En ik heb ook gewoon een Hema-dinges volgeplakt met plaatjes. Leuker dan zo'n voorgeprogrammeerde agenda, in my opinion. ^^
xDevilBitch zei op 24 aug 2011 - 21:24:
O help. Ik heb deze vakantie amper viool gespeeld en ik moest een concert instuderen. En nu speel ik een paar dagen weer maar het lukt niet, en m'n hand doet pijn.
O help. Ik heb deze vakantie amper viool gespeeld en ik moest een concert instuderen. En nu speel ik een paar dagen weer maar het lukt niet, en m'n hand doet pijn.
NaNaa zei op 24 aug 2011 - 21:29:
Ik denk dat ik weer een meeting foto als voorkant neem, en foto met andere vrienden op de achterkant. Maar dat zie ik nog wel. :']
&Iwantthis.
Ik denk dat ik weer een meeting foto als voorkant neem, en foto met andere vrienden op de achterkant. Maar dat zie ik nog wel. :']
&Iwantthis.
Monster23 zei op 24 aug 2011 - 21:58:
Ik heb vandaag een agenda gekocht, eerst ga ik 'm pimpen. In ieder geval zitten er al plaatjens van Natali Germanotta (.. En Lady GaGa), wat NCIS-mensjens, een plaatje van een nummer van een van mijn lievelingsbands, en een plaatje met de tekst 'How much wood could a wood-chuck chuck if a wood-chuck could chuck wood.' x]
Ik moet er nog insults in zetten, want die zijn geniaal.
En en oh help, morgen schoolfoto -__- Ik ga er... Weer... Geweldig op staan dit jaar. [/ sarcasme] Ik kijk namelijk altijd alsof ik mensen wil gaan doodmaken.
Ik heb vandaag een agenda gekocht, eerst ga ik 'm pimpen. In ieder geval zitten er al plaatjens van Natali Germanotta (.. En Lady GaGa), wat NCIS-mensjens, een plaatje van een nummer van een van mijn lievelingsbands, en een plaatje met de tekst 'How much wood could a wood-chuck chuck if a wood-chuck could chuck wood.' x]
En en oh help, morgen schoolfoto -__- Ik ga er... Weer... Geweldig op staan dit jaar. [/ sarcasme] Ik kijk namelijk altijd alsof ik mensen wil gaan doodmaken.
KaulitzFreak zei op 24 aug 2011 - 22:02:
NCIS!!!! <33
NCIS!!!! <33
xjeszell zei op 24 aug 2011 - 22:05:
'How much wood could a wood-chuck chuck if a wood-chuck could chuck wood.' x]
Dat doet me aan Charlie McDonnell denken :>
Monster23 zei op 25 aug 2011 - 7:05:
Miehie, mij deed het meer aan Monkey Island denken. :3
(...)
Miehie, mij deed het meer aan Monkey Island denken. :3
neversay zei op 25 aug 2011 - 16:39:
Ik ga straks, nadat ik mijn huiswerk af heb, alle fanfics die ik volg op FF weer even bij lezen. Ik loop echt veel te ver achter. o.o
Ik ga straks, nadat ik mijn huiswerk af heb, alle fanfics die ik volg op FF weer even bij lezen. Ik loop echt veel te ver achter. o.o
Bodine zei op 26 aug 2011 - 16:54:
DUS EN HOE WAS IEDEREENS WEEK/DAG/JAAR/MAAND/LEVEN? <3
DUS EN HOE WAS IEDEREENS WEEK/DAG/JAAR/MAAND/LEVEN? <3
Hallo! :'D