Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #171
Offtopic #171
NaNaa zei op 11 sep 2011 - 18:10:
Ik weet alleen dat Au voor goud staat. :']
Vraag het aan een klasgenoot?
Ik weet alleen dat Au voor goud staat. :']
Vraag het aan een klasgenoot?
xEmma zei op 11 sep 2011 - 18:11:
Het lijkt me vrij onlogisch als ze het op een rooster over goud gaan hebben XD
Het lijkt me vrij onlogisch als ze het op een rooster over goud gaan hebben XD
ZeroGravity zei op 11 sep 2011 - 18:12:
Les over goud... Neee. Misschien zijn het. lijfstraffen. En ja, ik zal nog wel even iemand vragen maar er was daarnet iemand online op msn, dus ik dacht, misschien is het een heel algemeen vak en heeft een van jullie het ook. :3
Les over goud... Neee. Misschien zijn het. lijfstraffen. En ja, ik zal nog wel even iemand vragen maar er was daarnet iemand online op msn, dus ik dacht, misschien is het een heel algemeen vak en heeft een van jullie het ook. :3
xEmma zei op 11 sep 2011 - 18:14:
Als het een vak is, is het vast 'algemeen' en dan iets met een u
(oh, daar heb je vast heel veel aan XD)
Als het een vak is, is het vast 'algemeen' en dan iets met een u
(oh, daar heb je vast heel veel aan XD)
ZeroGravity zei op 11 sep 2011 - 18:25:
Volgens een vriend van mij is het werkmiddag. Ik haat Au. nu al. Want werkmiddag had ik vorig jaar ook en dat is stóm.Maar dat was om te bepalen welk profiel bij je past, maar ik heb nu een profiel, dus ik hoop dat het niet echt zo is.
Volgens een vriend van mij is het werkmiddag. Ik haat Au. nu al. Want werkmiddag had ik vorig jaar ook en dat is stóm.
xEmma zei op 11 sep 2011 - 18:27:
Het is vrij indrukwekkend als je een logische reden vindt om werkmiddag tot Au. af te korten.
Het is vrij indrukwekkend als je een logische reden vindt om werkmiddag tot Au. af te korten.
ZeroGravity zei op 11 sep 2011 - 18:29:
Ja. Iknow. Maar mijn school is daar heel goed in. De lerarenafkorting voor een lerares is Hoe. Ze heet mevrouw Pompe.
Ja. Iknow. Maar mijn school is daar heel goed in. De lerarenafkorting voor een lerares is Hoe. Ze heet mevrouw Pompe.
xEmma zei op 11 sep 2011 - 18:31:
Hoe
Pompe
*staart*
*ziet de logica niet*
Misschien iets van haar voornaam of zo? Want op mijn school is er een mevrouw de Vries, en haar afkorting is Rev. Maar dat komt doordat ze Rene (of zo) heet. (niet dat bij andere leraren de voornaam wordt gebruikt, maarja..)
Hoe
Pompe
*staart*
*ziet de logica niet*
Misschien iets van haar voornaam of zo? Want op mijn school is er een mevrouw de Vries, en haar afkorting is Rev. Maar dat komt doordat ze Rene (of zo) heet. (niet dat bij andere leraren de voornaam wordt gebruikt, maarja..)
neversay zei op 11 sep 2011 - 19:59:
@Meike: Ik denk dat je school grappig probeert te zijn. x'D
@Meike: Ik denk dat je school grappig probeert te zijn. x'D
Hoi! :3
Ik weet nooit wat ik hier neer moet zetten