Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #26
Gooi-het-eruit-topic #26
NaNaa zei op 1 nov 2011 - 7:36:
@Joor; Kan toch nooit kwaad? Ergste is dat ze zeggen dat 't wel goed komt. En dat is niet eens erg. Also.. ^^
@Joor; Kan toch nooit kwaad? Ergste is dat ze zeggen dat 't wel goed komt. En dat is niet eens erg. Also.. ^^
xjeszell zei op 1 nov 2011 - 10:38:
Ik zit op school, in 't openleercentrum. Ik hoor "Lord of the rings" en ik draai me gelijk om. :'
Ik zit op school, in 't openleercentrum. Ik hoor "Lord of the rings" en ik draai me gelijk om. :'
Monster23 zei op 1 nov 2011 - 17:01:
Dat had ik met 'Lady GaGa' x3
Dat had ik met 'Lady GaGa' x3
ZeroGravity zei op 1 nov 2011 - 17:16:
Er. Ik werd net bijna aangereden door een man op een motor. Terwijl ik op het fietspad reed. Met mijn fiets dus. En. mannen op motoren horen toch op de openbare weg en niet of het fietspad of ligt dat aan mij? Ik vond het nogal vreemd.
Er. Ik werd net bijna aangereden door een man op een motor. Terwijl ik op het fietspad reed. Met mijn fiets dus. En. mannen op motoren horen toch op de openbare weg en niet of het fietspad of ligt dat aan mij? Ik vond het nogal vreemd.
xjeszell zei op 1 nov 2011 - 17:56:
@Bodine, whatsup?;o
Enen. Doos en Raiza hebben Handtekeningen van HCR voor me. Omggg<3
@Bodine, whatsup?;o
Enen. Doos en Raiza hebben Handtekeningen van HCR voor me. Omggg<3
xEmma zei op 1 nov 2011 - 18:17:
Ik heb ondertussen zoveel wiskunde gemaakt dat ik keihard begin te schateren bij het lezen van een opgave.
It's baaaaad.
Ik heb ondertussen zoveel wiskunde gemaakt dat ik keihard begin te schateren bij het lezen van een opgave.
It's baaaaad.
xDevilBitch zei op 1 nov 2011 - 20:07:
Mijn viool is naar de vioolbouwer geweest en hij klinkt nu weer beter (logisch, er zit een nieuwe a- en e-snaar op) en hij ruikt naar violenpoets. <3
Mijn viool is naar de vioolbouwer geweest en hij klinkt nu weer beter (logisch, er zit een nieuwe a- en e-snaar op) en hij ruikt naar violenpoets. <3
neversay zei op 1 nov 2011 - 20:18:
Mijn rechterhandarm gaat eraan en dan heb ik straks geen sociaal leven meer *pruil*
Mijn rechterhand
ZeroGravity zei op 1 nov 2011 - 20:43:
Violenpoets ruikt zo extreeeem lekker. <3
Violenpoets ruikt zo extreeeem lekker. <3
Gooi het er maar uit, mensjens!