Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #10
Depressie topic #10
xDevilBitch zei op 21 feb 2012 - 16:47:
Als ik inderdaad tot de zomer op dit slappe excuus voor school zit kunnen ze me tegen die tijd wel opnemen omdat ik depressief ben.
Als ik inderdaad tot de zomer op dit slappe excuus voor school zit kunnen ze me tegen die tijd wel opnemen omdat ik depressief ben.
xEmma zei op 21 feb 2012 - 19:40:
Ik had daarnet een steek. Ter hoogte van mijn hart. Het deed ongelooflijk veel pijn.
Ik had daarnet een steek. Ter hoogte van mijn hart. Het deed ongelooflijk veel pijn.
NaNaa zei op 21 feb 2012 - 20:34:
Dat klinkt niet echt goed. Heb je nou al een afspraak bij het ziekenhuis?
Dat klinkt niet echt goed. Heb je nou al een afspraak bij het ziekenhuis?
Pline zei op 21 feb 2012 - 22:16:
2 maart is eigenlijk wel nog vrij lang want het klinkt echt wel serieus...
2 maart is eigenlijk wel nog vrij lang want het klinkt echt wel serieus...
Celestial zei op 21 feb 2012 - 22:36:
Hm iedereen om me heen voelt zich niet lekker. Zo word ik ook niet lekker 3:
Hm iedereen om me heen voelt zich niet lekker. Zo word ik ook niet lekker 3:
xEmma zei op 22 feb 2012 - 19:21:
@ Pauline: Er was eerder geen plek, dus ja.. Niet veel aan te doen.
@ Pauline: Er was eerder geen plek, dus ja.. Niet veel aan te doen.
xNadezhda zei op 23 feb 2012 - 12:55:
Ahw, Emma. *knuffelt* Ik hoop echt voor je dat er niets ernstigs aan de hand is, dat ze d'r iets aan kunnen doen. Want het klinkt echt niet goed. ): *crosses fingers*
Ahw, Emma. *knuffelt* Ik hoop echt voor je dat er niets ernstigs aan de hand is, dat ze d'r iets aan kunnen doen. Want het klinkt echt niet goed. ): *crosses fingers*
CosmicPurple zei op 23 feb 2012 - 16:17:
You only propose to me when you're drunk.
You only propose to me when you're drunk.
Celestial zei op 23 feb 2012 - 16:32:
Al een week hele erge hoofdpijn. En heb gehoord dat de griepepidemie weer komt...dus hoop niet dat ik ook de griep krijg 3:
Al een week hele erge hoofdpijn. En heb gehoord dat de griepepidemie weer komt...dus hoop niet dat ik ook de griep krijg 3:
CosmicPurple zei op 23 feb 2012 - 20:23:
Drunk. Ergo: just kidding.
Every fucking time --'
@Do; did someone propose to you? o.o
Drunk. Ergo: just kidding.
Every fucking time --'
Celestial zei op 23 feb 2012 - 21:01:
KOPPIJN, KOPPIJN en nog eens KOPPIJN ¬¬''
KOPPIJN, KOPPIJN en nog eens KOPPIJN ¬¬''
Monster23 zei op 23 feb 2012 - 21:16:
Ik voel me vreemdig de laatste tijd. Alles is zo... Anders. En er kloppen dingen niet. Ten minste, zo lijkt het.
Ik wil weer dat alles zo was als vroeger. Ik word echt moe van die vage sfeer. En ook dat lege gevoel van binnen. Alsof er gewoon echt iets mist.
Ik voel me vreemdig de laatste tijd. Alles is zo... Anders. En er kloppen dingen niet. Ten minste, zo lijkt het.
Ik wil weer dat alles zo was als vroeger. Ik word echt moe van die vage sfeer. En ook dat lege gevoel van binnen. Alsof er gewoon echt iets mist.
Ik was de laatste in het vorige topic.
Hier een nieuw n__n