Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #6
Yay-topic #6
Nianne zei op 24 maart 2012 - 19:22:
Yay, het is lente en ik ben blij! En moeder werkt hele avond dus kan lekker alles doen wat ik wil! ;D
Yay, het is lente en ik ben blij! En moeder werkt hele avond dus kan lekker alles doen wat ik wil! ;D
Nianne zei op 25 maart 2012 - 21:47:
Yay, ik heb net een best wel geslaagde - althans, dat vind ik - One-Shot geschreven. Ben er best wel trots op. (:
Yay, ik heb net een best wel geslaagde - althans, dat vind ik - One-Shot geschreven. Ben er best wel trots op. (:
xEmma zei op 26 maart 2012 - 12:26:
Yay, ik ben onstopbaar vrolijk. Ik heb net een natuurkunde proefwerk verkloot en het enige wat ik kon doen was mezelf KEIHARD uitlachen.
Yay, ik ben onstopbaar vrolijk. Ik heb net een natuurkunde proefwerk verkloot en het enige wat ik kon doen was mezelf KEIHARD uitlachen.
Bodine zei op 26 maart 2012 - 15:00:
Yay, lekker in de tuin in het zonnetje huiswerk maken. (:
Yay, lekker in de tuin in het zonnetje huiswerk maken. (:
Pline zei op 26 maart 2012 - 15:24:
Yay 5 min pauze tijdens het studeren voor natuurwetenschappen (waar ik dus absoluut niets van snap --' maar verder zit ik wel mooi in het zonnetje ^^ xx
Yay 5 min pauze tijdens het studeren voor natuurwetenschappen (waar ik dus absoluut niets van snap --' maar verder zit ik wel mooi in het zonnetje ^^ xx
MariTom zei op 26 maart 2012 - 16:15:
Yay, ik ken alle Spaans en Duits woordjes/zinnetjes (:
Yay, ik ken alle Spaans en Duits woordjes/zinnetjes (:
Pline zei op 27 maart 2012 - 12:45:
Yay! Nog 1 namiddagje leren (in mijn geval slapen) in de zon xx
Yay! Nog 1 namiddagje leren (in mijn geval slapen) in de zon xx
Eliros zei op 27 maart 2012 - 13:47:
Yay, Doctor Who preview!Ik zat te flippen als een motherfucker. *-*
YAY.
Ik was de laatste hier dus een nieuw.
*hugs*