Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #181
Offtopic #181
neversay zei op 15 mei 2012 - 19:41:
@Elise; we zijn in LA om Tom en Bill te slaan, zodat ze misschien wat gaan uitvoeren. Yap. Dat was ons plan... Er zijn wat complicaties opgedoken.
@Elise; we zijn in LA om Tom en Bill te slaan, zodat ze misschien wat gaan uitvoeren. Yap. Dat was ons plan... Er zijn wat complicaties opgedoken.
YarahartBill zei op 15 mei 2012 - 19:55:
Wí¡t complicaties? [wauw dat klonk arroganter dan de bedoeling was]
We zijn hier meer als een week en ik heb nog geen Bill of Tom gezien. Misschien moeten we is actie ondernemen. Maar Juul en Daan moeten ook even boven water komen.are they alive still
Wí¡t complicaties? [wauw dat klonk arroganter dan de bedoeling was]
We zijn hier meer als een week en ik heb nog geen Bill of Tom gezien. Misschien moeten we is actie ondernemen. Maar Juul en Daan moeten ook even boven water komen.
Eliros zei op 15 mei 2012 - 20:26:
Isn't that the same? ;'
Anyway, don't let me hold you up. Good luck, m'lady(ies).
Isn't that the same? ;'
CosmicPurple zei op 15 mei 2012 - 20:31:
Jup. Ik loop sinds kort het offtopic een paar keer per dag binnen en buiten met datzelfde gevoel. Methinks our crew has gone scooters.
Aha. Stay off the crack, sweethearts.
Jup. Ik loop sinds kort het offtopic een paar keer per dag binnen en buiten met datzelfde gevoel. Methinks our crew has gone scooters.
Eliros zei op 15 mei 2012 - 20:36:
Gone scooters? They've been mad since the very beginning, darling.liefkozend bedoeld, mind you
Gone scooters? They've been mad since the very beginning, darling.
xEmma zei op 15 mei 2012 - 20:36:
Juul heeft ons een tijdje terug gevonden. Daan is volgens mij ergens in een kast of zo? Ik snapte niet alles.
En en en we hebben Emma en Mark en Shim en Ed en 1D (+Josh) wel gezien (nu nog, zelfs) dus dat is in ieder geval heel wat waard, niet? Alleen is de hele missie inderdaad tot nu toe een beetje nutteloos.
Met hoeveel FF'ers zijn we eigenlijk? Bodine, Thesa, Mars, Jess, Yara, Daan, Juul en ik, is dat iedereen?
Want gecombineerd met de bands en Ed en Josh, betekent dat dat we ondertussen met 18 mensen zijn.
EDIT: 19 mensen, ik vergat Danielle.
Oh, ik en Niall gaan een avondwandeling maken. WIE WIL MEE? :'D
Wí¡t complicaties? [wauw dat klonk arroganter dan de bedoeling was]Ja, ze hebben vandaag weer wat van zich laten horen :'
We zijn hier meer als een week en ik heb nog geen Bill of Tom gezien. Misschien moeten we is actie ondernemen. Maar Juul en Daan moeten ook even boven water komen.are they alive still
Juul heeft ons een tijdje terug gevonden. Daan is volgens mij ergens in een kast of zo? Ik snapte niet alles.
En en en we hebben Emma en Mark en Shim en Ed en 1D (+Josh) wel gezien (nu nog, zelfs) dus dat is in ieder geval heel wat waard, niet? Alleen is de hele missie inderdaad tot nu toe een beetje nutteloos.
Met hoeveel FF'ers zijn we eigenlijk? Bodine, Thesa, Mars, Jess, Yara, Daan, Juul en ik, is dat iedereen?
Want gecombineerd met de bands en Ed en Josh, betekent dat dat we ondertussen met 18 mensen zijn.
EDIT: 19 mensen, ik vergat Danielle.
Oh, ik en Niall gaan een avondwandeling maken. WIE WIL MEE? :'D
YarahartBill zei op 15 mei 2012 - 20:47:
Thank you.
Isn't that the same? ;'
Thank you.
Bodine zei op 15 mei 2012 - 20:49:
Dani, Dani, Dani.
En ik wil ook mee! Ik bied me aan!
Enen. Dat komt mooi uit, want: Tom doet ook aan wandelen.
Dani, Dani, Dani.
xEmma zei op 15 mei 2012 - 20:49:
Dani, Dani, Dani.We komen hem vast toevallig tegen. Laten we koekenpannen meenemen
xEmma zei op 15 mei 2012 - 21:02:
Ikke. Ik heb toch het minst met TH. En ik houd eigenlijk ook niet van honden. In ieder geval, niet als ze blaffen. Maar dat doet 'ie vast niet.
Ikke. Ik heb toch het minst met TH. En ik houd eigenlijk ook niet van honden. In ieder geval, niet als ze blaffen. Maar dat doet 'ie vast niet.
City Of Angels^^
We are its angels, of course