Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Cheat On Me: speeltopic

Cheat On Me: speeltopic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 maart 2013 - 15:34:
This is where it goes down.

Just a kind reminder:
Participants:
1. Bodine as Louis Tomlinson
2. Daantje as Jennifer Lawrence
3. Rianne as Justin Bieber
4. Mars as Bill Kaulitz
5. Marit as Darren Criss
6. Captain as Kristen Stewart
7. Emma as Nick Jonas
8. Yara as Miley Cyrus

Couples:
Louis Tomlinson - Darren Criss
Jennifer Lawrence - Miley Cyrus
Justin Bieber - Kristen Stewart
Bill Kaulitz - Nick Jonas

Het topic voor opmerkingen en dergelijke vind je hier.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 maart 2013 - 21:33:
'En dat jij hier nog niet spontaan bent uitgebarsten in een zang-en danssolo, vind ik teleurstellend. Glee mag zich aan een boze brief verwachten,' antwoordde Kristen voor ze zich kon bedenken. En ze grijnsde bij de herinnering aan On the Road. Hoe nerveus en ongemakkelijk ze was geweest op de set, en hoe trots toen het haar uiteindelijk toch lukte om die knop in haar hoofd om te draaien. Misschien moest ze hier maar hetzelfde proberen. En alcohol was een goed begin.
'Ik help wel met dragen.'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 maart 2013 - 21:35:
"Op naar de drankkast!" riep Jennifer terwijl ze de daad bij het woord voerde en naar de keuken liep. Ze rommelde in een aantal kastjes, maar had geen succes. Er moest wel iets zijn, er was immers ook een fles wijn geweest tijdens het avondeten (plus het feit dat dit programma niet te maken was zonder drank, veel drank). Ze liep terug naar de woonkamer. "Darren, waar is de drankkast?"
De acteur wees hem aan en een paar minuten later liep de groep met een paar willekeurige flessen de tuin in.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 maart 2013 - 21:36:
''Oh, ik wil best een liedje voor je zingen, Stewart!'' zei Darren knipogend.
Jennifer was al eerder naar de keuken gegaan, en kwam alweer terug om te vragen waar de drankkast was. Kristen had ook aangeboden om te helpen dragen, dus liepen ze met zijn drieën terug naar de keuken, waar Darren de drankkast aanwees.
''Watch and learn, Biebs,'' zei Darren terwijl hij wegliep.

Hij wist nu al dat hij waarschijnlijk in no-time niks meer aanhad, aangezien hij met zijn korte beentjes erg slecht was in het spel, maar het kon hem eigenlijk weinig schelen. Al helemaal sinds hij voor Glee had moeten poseren voor de Men of Mckinley kalender. Stiekem hoopte hij wel dat Miley Louis kon overhalen om naar beneden te komen voordat ze met het spel begonnen.

Met hun armen vol met drank liep de groep de tuin in.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 21:45:
Miley had ongeveer in haar hoofd hoe ze het ging aanpakken met Louis. Dus liep ze haar kamer uit en klopte zachtjes op Louis deur.
"Louis, mag ik alsjeblieft binnen komen?" vroeg ze.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 21:46:
Louis had zijn hoofd verborgen in de kussens en reageerde niet.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 21:48:
Toen Louis niet reageerde, deed Miley de deur open en liep naar binnen. Ze zag Louis op het bed liggen met ze hoofd verborgen in de kussens.
"Louis, alsjeblieft, wil je even naar me luisteren?"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 21:49:
Louis reageerde niet. Hij wilde niet alleen boven op zijn kamer liggen, hij hield niet zo van eenzaamheid, maar hij wilde ook niet toegeven aan de actrice die zijn kamer binnengelopen was. Hij wist dat ze toch wel zou zeggen wat ze wilde zeggen, dus besloot hij te wachten tot ze uitgepraat was en daarna een beslissing te nemen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:03:
Louis reageerde nog steeds niet. Dus ging Miley op de bed rand zitten en begon met praten.
"Louis, als eerste wil ik je mijn verontschuldiging aanbieden. We zijn vanaf het begin al verkeerd begonnen en dat spijt me. Ik weet dat ik niet gelijk er van uit moest gaan dat je op mannen viel. En ik denk dat ik dat deed, vanwege de roddels die om jou heen hangen vanuit de media en zo. En dat spijt mij echt. Ik had dat niet moeten zeggen. Sorry. Ten tweede heb ik met Darren gepraat. Die wilde alsnog het plan weten wat ik daarstraks liet vallen. Ik heb mijn plan aan hem uitgelegd en hij wilde er wel mee in zee gaan. Nu is alleen de vraag of jij dat ook wil. Daarom ben ik ook hier. Om jou mijn plan uit te leggen." sprak Miley tegen de rug van Louis.
"Wat zeg je ervan? Ga je je omdraaien zodat ik het plan kan uitleggen tegen je gezicht of moet ik tegen je rug blijven praten? Ik kijk liever naar je gezicht, je rug is ook mooi, maar ik heb liever een gezicht waar ik tegen kan praten."

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 22:05:
Louis glimlachte in zijn kussen, maar dat mocht Miley niet zien. Hij vond het heerlijk dat zij als eerste haar excuses aanbood, dan hoefde het niet van hem te komen en hoefde hij zijn trots niet aan de kant te schuiven. En toch kon hij het niet laten om gewoon eigenwijs de blijven liggen waar hij lag, zonder ook maar te laten weten dat hij gehoord had wat ze zei. Ze hoefde niet te zien dat hij glimlachte. Hij wilde haar nog even in onzekerheid houden.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:12:
Louis bleef zoals verwacht gewoon op zijn buik liggen.
"Oke, het plan. Ik had bedacht dat Darren en Jennifer fake zouden kunnen gaan daten. En jij en ik dan. Nou moet je niet schrikken. Ik heb ons juist bij elkaar gedaan omdat we al vanaf het begin ruzie maken. Dit is een perfecte dekking. We hoeven alleen vanaf nu een beetje fake ' foutjes' te maken om ons verdacht te maken. Zo hebben de anderen niets door dat wij helemaal niet bij elkaar horen." vertelde ze. Ondertussen de reactie van Louis' rug in de gaten houdend.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 22:14:
In de eerste instantie reageerde Louis niet, hopend dat Miley door zou praten - hé, haar stem was stiekem best prettig om naar te luisteren - maar dat deed ze niet. Louis drukte zich lichtjes omhoog, tot hij op zijn ellebogen rustte. Hij schudde zijn hoofd om zijn haren uit zijn ogen te werken en vervolgens keek hij haar vanonder zijn bruine haren aan. "Onder één voorwaarde," sprak hij toen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:16:
Louis kwam voorzichtig overeind en sprak: "Onder één voorwaarde,"
"Vertel, het maakt me niet uit wat. Of in ieder geval. Niet iets nasty's of zo." grinnikte ze toen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 22:19:
Louis glimlachte zwakjes. "Hè, ik wilde net om een striptease vragen. Jammer dit." Hij duwde zichzelf verder omhoog en ging in kleermakerszit midden op zijn bed zitten. "Nee, mijn voorwaarde is dat je geen woord meer zegt over mijn zogenaamde homoseksualiteit. Ik word er helemaal gestoord van dat iedereen me dat steeds toebijt. Oh, en dat geldt ook voor het onderwerp 'Harry'. Er is niets tussen mij en hem, daarom is hij ook niet hier, en ik word er doodmoe van steeds over die dingen te moeten horen." Hij stopte even om adem te halen. "Akkoord?"

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 maart 2013 - 22:20:
"Akkoord." glimlachte Miley.
"Nu wil ik wel een knuffel." zei ze en opende haar armen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 maart 2013 - 22:22:
Louis glimlachte, stiekem maar wat blij dat het hele gedoe alvast achter de rug was. Hij kroop gewillig dichterbij en liet zich door Miley omhelzen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13