Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #191
Offtopic #191
xEmma zei op 5 april 2013 - 19:58:
Ik hoorde dat liedje toevallig en dat was ook echt het eerste dat ik dacht. ^^"
Ik hoorde dat liedje toevallig en dat was ook echt het eerste dat ik dacht. ^^"
Rianne zei op 5 april 2013 - 20:57:
@Nadezda: De eerste ging rot maar in het laatste halfuur begon het licht te branden. Volgens mij wel goed gemaakt uiteindelijk. De laatste ging matig maar die had ik anders ook niet beter gemaakt ;-)
Nog maar twee tentamens te gaan! Jippieeeeee
@Nadezda: De eerste ging rot maar in het laatste halfuur begon het licht te branden. Volgens mij wel goed gemaakt uiteindelijk. De laatste ging matig maar die had ik anders ook niet beter gemaakt ;-)
Nog maar twee tentamens te gaan! Jippieeeeee
SnowClocks zei op 5 april 2013 - 21:13:
Eindelijk weer weekend....... . Morgen mag ik invallen bij het tweede team. 1e klasse, welcome back <333
Eindelijk weer weekend....... . Morgen mag ik invallen bij het tweede team. 1e klasse, welcome back <333
xEmma zei op 6 april 2013 - 21:36:
South Park fans? Anyone?Ik kan niet stemmen, word automatisch naar een andere pagina verwezen.
Vote for Kenny!
Monster23 zei op 7 april 2013 - 16:19:
Yeah, same to me. Ik moet m'n Proxy nog fixen. Dan kan ik stemmen.
Yeah, same to me. Ik moet m'n Proxy nog fixen. Dan kan ik stemmen.
Bodine zei op 7 april 2013 - 17:05:
Ik ben vrolijk dus eh eh. Eh. *geeft iedereen regenboogjes en eenhoorntjes*
HOW ARE WE DOING TODAAAAAAAAAAAAAAAAY?
*danst het offtopic uit*
Ik ben vrolijk dus eh eh. Eh. *geeft iedereen regenboogjes en eenhoorntjes*
HOW ARE WE DOING TODAAAAAAAAAAAAAAAAY?
*danst het offtopic uit*
MariTom zei op 7 april 2013 - 17:22:
*gooit glitter over Bo*
Nou uh. Hooikoortserig. En grieperig. En pessimistisch.
Maar verder alles goed.
En met jou kiddo? <3
*gooit glitter over Bo*
Nou uh. Hooikoortserig. En grieperig. En pessimistisch.
Maar verder alles goed.
En met jou kiddo? <3
Bodine zei op 7 april 2013 - 17:26:
Fineee. Ik schrijf een shot en ik zit er eindelijk lekker in maar ik over een half K oder so alweer klaar dus crying. Maarrrrr ja dat dus. En idunno ik ben vrolijk dude. En de zon schijnt. En ik heb het gevoel dat'k vakantie heb. *brabbel*
*pats Dare's head*
*giggles*
Fineee. Ik schrijf een shot en ik zit er eindelijk lekker in maar ik over een half K oder so alweer klaar dus crying. Maarrrrr ja dat dus. En idunno ik ben vrolijk dude. En de zon schijnt. En ik heb het gevoel dat'k vakantie heb. *brabbel*
*pats Dare's head*
*giggles*
MariTom zei op 7 april 2013 - 17:51:
Jaaa zon <3 Het ruikt overal naar lente ^^ (dat is dan ook meteen het enige dat ik ruik maar shh)
Mwiiih, ik ben benieuwd Bo. Ik ga echt zo hard alles van iedereen lezen in de vakantie :'D
*purrs*
edit: ooooh Bo. Mag Lou het eerste geitje zijn? :'D
Jaaa zon <3 Het ruikt overal naar lente ^^ (dat is dan ook meteen het enige dat ik ruik maar shh)
Mwiiih, ik ben benieuwd Bo. Ik ga echt zo hard alles van iedereen lezen in de vakantie :'D
*purrs*
edit: ooooh Bo. Mag Lou het eerste geitje zijn? :'D
xjeszell zei op 7 april 2013 - 18:06:
Gaat het niet over Cheat on me? Lijkt mij dan. (:
Gaat het niet over Cheat on me? Lijkt mij dan. (:
MariTom zei op 7 april 2013 - 18:06:
Haha ja, idd Jess.
Ik zet het de volgende keer wel even in le topic, maar ik dacht ik vraag het even snel^^
Haha ja, idd Jess.
Bodine zei op 7 april 2013 - 18:08:
Oh, Lou's back from London & considers herself having a holiday so everything's fine with meeeeh.
Oh, Lou's back from London & considers herself having a holiday so everything's fine with meeeeh.
xjeszell zei op 7 april 2013 - 18:09:
Ja ik dacht van "of Marit moet geiten willen hebben of zo, maar ik zie niet in waarom ze dan toestemming aan Bodine moet vragen" dus ja.
Ja ik dacht van "of Marit moet geiten willen hebben of zo, maar ik zie niet in waarom ze dan toestemming aan Bodine moet vragen" dus ja.
I'm gonna marry the music.