Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #199
Offtopic #199
xEmma zei op 3 nov 2013 - 21:20:
Ik heb wel drie practica voorbereid dit weekend, dus ik ben wel een klein beetje nuttig geweest. Maar had veel meer kunnen/moeten doen.
@ Josette; interessant!
Ik heb wel drie practica voorbereid dit weekend, dus ik ben wel een klein beetje nuttig geweest. Maar had veel meer kunnen/moeten doen.
@ Josette; interessant!
xEmma zei op 3 nov 2013 - 21:24:
Als je je PowerPoint nu al af heb, ben je in ieder geval ruim op tijd begonnen en heb je nog genoeg tijd om het uit je hoofd te leren.
Als je je PowerPoint nu al af heb, ben je in ieder geval ruim op tijd begonnen en heb je nog genoeg tijd om het uit je hoofd te leren.
realMe zei op 4 nov 2013 - 20:39:
Denk het ook wel, moet wel goedkomen. Nu alleen njet instorten in mijn verhaal.
Weetje je GB handmatig leeghalen kost veel tijd.
Denk het ook wel, moet wel goedkomen. Nu alleen njet instorten in mijn verhaal.
Weetje je GB handmatig leeghalen kost veel tijd.
Bodine zei op 4 nov 2013 - 20:50:
Het enige wat ik kan bedenken als GB is Groot-Britannië en gigabyte. What is it?
Het enige wat ik kan bedenken als GB is Groot-Britannië en gigabyte. What is it?
realMe zei op 5 nov 2013 - 8:18:
@Elise: die bedoelde ik, als wilde mijn foon niet meewerken, dus zo maar gedaan
@Elise: die bedoelde ik, als wilde mijn foon niet meewerken, dus zo maar gedaan
xEmma zei op 5 nov 2013 - 9:38:
Het enige wat ik kan bedenken als GB is Groot-Britannië en gigabyte. What is it?Groot-Brittannië handmatig leeghalen zal ook wel veel tijd kosten.
realMe zei op 5 nov 2013 - 17:21:
@Emma: ik zie het al helemaal voor me. Eén voor één al die mensen uit Groot-Brittannië halen. XD
@Emma: ik zie het al helemaal voor me. Eén voor één al die mensen uit Groot-Brittannië halen. XD
OOEHHH almost 200!