Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #202
Offtopic #202
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 22:04:
Oke, welke willen jullie eerst? Een baggie spijkerbroek? Een donkere? Een lichte? Een medium kleur spijkerbroek? Eentje met gaten? Eentje met gaten die al in de broek zaten toen ik hem kocht? Een skinny? Eentje met wijde pijpen? Zeg het maar. Ik heb ze allemaal.
Oke, welke willen jullie eerst? Een baggie spijkerbroek? Een donkere? Een lichte? Een medium kleur spijkerbroek? Eentje met gaten? Eentje met gaten die al in de broek zaten toen ik hem kocht? Een skinny? Eentje met wijde pijpen? Zeg het maar. Ik heb ze allemaal.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 22:05:
Zonder gaten, veel te koud.
Ik denk dat baggie het veiligst is, met zoveel mensen. Een donkere vind ik persoonlijk mooi en heb ik niet hahaha.
Jongens, dilemma: toetje of niet?
Zonder gaten, veel te koud.
Ik denk dat baggie het veiligst is, met zoveel mensen. Een donkere vind ik persoonlijk mooi en heb ik niet hahaha.
Jongens, dilemma: toetje of niet?
YarahartBill zei op 27 nov 2013 - 22:07:
Oke een donkere skinny jeans?
EDIT: + een donkere baggie.
Heb je nog honger of niet? Zo ja, toetje. Zo nee, geen toetje
Oke een donkere skinny jeans?
EDIT: + een donkere baggie.
Heb je nog honger of niet? Zo ja, toetje. Zo nee, geen toetje
xEmma zei op 27 nov 2013 - 22:08:
Okay, toetje it is.
Dilemma was meer dat ik morgen om half negen op school moet zijn en waarschijnlijk later ga slapen als ik een toetje eet.
Maaarrrrrr. Morgen toch weekend. Dus dag slaap, hallo toetje.
Okay, toetje it is.
Dilemma was meer dat ik morgen om half negen op school moet zijn en waarschijnlijk later ga slapen als ik een toetje eet.
Maaarrrrrr. Morgen toch weekend. Dus dag slaap, hallo toetje.
Bodine zei op 27 nov 2013 - 22:09:
Toetjeeeee! 8D
I shouldn't be here. Ik wil m'n cijfer met 0,1 ophalen. Hmpf.
Toetjeeeee! 8D
I shouldn't be here. Ik wil m'n cijfer met 0,1 ophalen. Hmpf.
xEmma zei op 27 nov 2013 - 22:10:
Ik moet morgen heel erg op tijd er zijn. Er is twee uur voor het practicum ingepland, terwijl het maar een half uur hoeft te duren. Maar er is te weinig apparatuur. Dus heel erg op tijd er zijn en een plaatsje bij de apparatuur eigenen.
Ik moet morgen heel erg op tijd er zijn. Er is twee uur voor het practicum ingepland, terwijl het maar een half uur hoeft te duren. Maar er is te weinig apparatuur. Dus heel erg op tijd er zijn en een plaatsje bij de apparatuur eigenen.
Boe!