Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #220
Offtopic #220
Chayenne zei op 8 mei 2014 - 12:51:
Oeeeh fun! Ik ga je proberen te feliciteren, aangezien ik het waarschijnlijk vergeet.
Oeeeh fun! Ik ga je proberen te feliciteren, aangezien ik het waarschijnlijk vergeet.
1Dzayn zei op 8 mei 2014 - 13:12:
hahaha, ik zou ieders verjaardag waarschijnlijk ook vergeten, mocht ik geen herinnering krijgen van mijn telefoon/andere mensen lol
hahaha, ik zou ieders verjaardag waarschijnlijk ook vergeten, mocht ik geen herinnering krijgen van mijn telefoon/andere mensen lol
realMe zei op 8 mei 2014 - 14:03:
Ik ook hoor. Verjaardagen blijven nooit hangen bij mij.
Bijna weekend
Ik ook hoor. Verjaardagen blijven nooit hangen bij mij.
Bijna weekend
1Dzayn zei op 8 mei 2014 - 14:08:
Ik wil geen weekend want dat betekent dat ik maandag weer school heb en dat stel ik het liefste uit
Ik wil geen weekend want dat betekent dat ik maandag weer school heb en dat stel ik het liefste uit
Bodine zei op 8 mei 2014 - 14:59:
Ik heb algebra en het is cool. Voor de verandering zijn we daadwerkelijk bezig met getalletjes. ^^
Ik heb algebra en het is cool. Voor de verandering zijn we daadwerkelijk bezig met getalletjes. ^^
Chayenne zei op 8 mei 2014 - 15:03:
Oee fun.
WhAaaa ik hoorde young volcanos op de tv en ik zit hierboven een beetje te fangirlen!
That you rtl4
Oee fun.
WhAaaa ik hoorde young volcanos op de tv en ik zit hierboven een beetje te fangirlen!
That you rtl4
Chayenne zei op 8 mei 2014 - 15:18:
Sorry vior de dubbelpost, maar weet een van jullie misschien waar ik spullen van GoT kan kopen? (Online webshop)
Sorry vior de dubbelpost, maar weet een van jullie misschien waar ik spullen van GoT kan kopen? (Online webshop)
xEmma zei op 8 mei 2014 - 15:23:
@ Ivana: Alvast gefeliciteerd!
Het Lief is weg dus ik ben verveeld. Ik moet wel huiswerk doen en zo, maar ik wil noiiiet.
@ Ivana: Alvast gefeliciteerd!
Het Lief is weg dus ik ben verveeld. Ik moet wel huiswerk doen en zo, maar ik wil noiiiet.
Kayley zei op 8 mei 2014 - 15:30:
Jenn, google de hbo store web shop. Ik zou 'm linken maar mobiel + in de les.
Jenn, google de hbo store web shop. Ik zou 'm linken maar mobiel + in de les.
Chayenne zei op 8 mei 2014 - 15:32:
@kaley oehoe mag niet!
Ja maar daar is alles in dollars en ik heb het idee dat het echt veel duurder word doordat amerika - nederland nou niet echt dichtbij is.
Also: als het 20 dollar is, is het dan meer of minder dan 20 euro?
Edit: forget the dollard they're ponds dan is het dus inderdaad duurder right?
@kaley oehoe mag niet!
Ja maar daar is alles in dollars en ik heb het idee dat het echt veel duurder word doordat amerika - nederland nou niet echt dichtbij is.
Also: als het 20 dollar is, is het dan meer of minder dan 20 euro?
Edit: forget the dollard they're ponds dan is het dus inderdaad duurder right?
Kayley zei op 8 mei 2014 - 15:36:
Je kan het normaal gezien ergens aanduiden dat je in Nederland woont en dan past het automatisch aan.
Je kan het normaal gezien ergens aanduiden dat je in Nederland woont en dan past het automatisch aan.
Chayenne zei op 8 mei 2014 - 15:37:
Ik moet 8 euro verzendkosten betalen 0.0 woosh
Het word een beetje duur (voor een cadeautje)
Ik moet 8 euro verzendkosten betalen 0.0 woosh
Het word een beetje duur (voor een cadeautje)
Uh. Hi.