Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #228
Offtopic #228
YarahartBill zei op 26 sep 2014 - 10:50:
@Jamila; Oh dat is echt handig. Kan je dat niet navragen bij één van je mede klasgenoten/studiegenoten?
@Jamila; Oh dat is echt handig. Kan je dat niet navragen bij één van je mede klasgenoten/studiegenoten?
Bliebxx zei op 26 sep 2014 - 12:57:
@Yara: net gedaan. Maar blijkbaar was dat dus het andere verslag dat ik moest maken, dus ik hoef er maar twee te maken En ik ben gelukkig alweer bijna klaar. Toch maar even een pauze nemen voor ik echt helemaal knetter wordt x']
@Yara: net gedaan. Maar blijkbaar was dat dus het andere verslag dat ik moest maken, dus ik hoef er maar twee te maken En ik ben gelukkig alweer bijna klaar. Toch maar even een pauze nemen voor ik echt helemaal knetter wordt x']
YarahartBill zei op 26 sep 2014 - 13:41:
@Jamila; ben trots op je! En je verdient een pauze voor al dat harde werken.
@Jamila; ben trots op je! En je verdient een pauze voor al dat harde werken.
MoonRocker zei op 26 sep 2014 - 14:10:
@Jamila: jij hebt vanochtend zeker je smartypants aangetrokken? ^^
@Jamila: jij hebt vanochtend zeker je smartypants aangetrokken? ^^
Bliebxx zei op 26 sep 2014 - 14:35:
@Yara:
@Julia: ik ben geboren met smartypants aan
*op naar t volgende project*
*dying*
Dusssss, hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? =D
@Yara:
@Julia: ik ben geboren met smartypants aan
*op naar t volgende project*
*dying*
Dusssss, hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag? =D
YarahartBill zei op 26 sep 2014 - 14:40:
Nee niet echt. Ben wel al klaar met werken dus dat is wel lekker. En zit nu onderweg in de auto naar huis. Zo met mijn moeder boodschappen doen.
Nee niet echt. Ben wel al klaar met werken dus dat is wel lekker. En zit nu onderweg in de auto naar huis. Zo met mijn moeder boodschappen doen.
1Dzayn zei op 26 sep 2014 - 17:29:
Ik zit in de metro op weg naar de stad om weer te gaan werken *dies*
Ik zit in de metro op weg naar de stad om weer te gaan werken *dies*
Bliebxx zei op 26 sep 2014 - 18:03:
@Yara: jij had lekker een kort dagje
@Emma: oooh, dat is leuk om te doen!
@Iv: aww, t komt vast wel goed! De eerste dag is altijd even lastig, maar daarna gaat t meestal een stuk beter! Zeker achter de kassa
@Emma: oooh, dat is leuk om te doen!
@Iv: aww, t komt vast wel goed! De eerste dag is altijd even lastig, maar daarna gaat t meestal een stuk beter! Zeker achter de kassa
YarahartBill zei op 26 sep 2014 - 19:12:
Van kwart voor 8 tot half 3? Ja opzich wel. Normaal van 8 tot 5.
Van kwart voor 8 tot half 3? Ja opzich wel. Normaal van 8 tot 5.
Krewella zei op 26 sep 2014 - 22:32:
Guuuys ik ga naar de walibi halloween fright nights! Le me so scared happy alles ^^
Guuuys ik ga naar de walibi halloween fright nights! Le me so scared happy alles ^^
Chayenne zei op 27 sep 2014 - 8:58:
Omg cyn das awesome ik ga misschien naar movie park Germany met haloween, maar ik reken er maar niet op
Omg cyn das awesome ik ga misschien naar movie park Germany met haloween, maar ik reken er maar niet op
We are all surrounded by dicks!