Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2 [2]
FanFic Schrijft 2 [2]
Merula zei op 7 feb 2015 - 17:04:
3751 nu... Ik wil proberen om vandaag nog wat te schrijven (nog meer)... dan red ik het! ^^
3751 nu... Ik wil proberen om vandaag nog wat te schrijven (nog meer)... dan red ik het! ^^
Merula zei op 7 feb 2015 - 17:55:
Harry Potter Over iemand die opeens in het Verboden Bos terecht komt, bij Zweinsveld en wordt meegenomen door een man.
Harry Potter Over iemand die opeens in het Verboden Bos terecht komt, bij Zweinsveld en wordt meegenomen door een man.
“Wat is een snul?” vroeg ik.
“Een heks of tovenaar die niet kan toveren,” antwoorde de man, terwijl hij een volgende spreuk gebruikte om de pannen tevoorschijn te… letterlijk te toveren.
“Dus dat komt ook voor?”
“Ja, al gebeurt het maar zelden.”
“Op welke leeftijd kan je toveren?” vroeg het meisje zachtjes.
“Dat verschilt heel erg. Bij sommige heksen of tovenaars gebeuren er al dingen vanaf de geboorte, maar er zijn ook leerlingen die pas op Zweinstein voor het eerst toveren. Als er geen reden is om te moeten toveren, gebeurt het vaak niet, daarom gebeurt het vaak pas als een kind wat ouder is. Maar als er veel gevaren in het leven van een kind zijn...”
Hij leek nu pas te beseffen dat hij tegen een straatmeisje praatte – waarschijnlijk zat haar leven vol gevaren – en zweeg. Het meisje liep langzaam op de man af. “Dus het is niet vreemd dat ik nog nooit heb getoverd?”
“Ik denk het niet. Vaak heb je het zelf ook niet eens door.”
Het meisje knikte en keek naar het eten in de pannen.
“Het is bijna klaar,” zei de man zachtjes.
Het klonk heel anders dan de manier waarop hij eerder over het meisje had gepraat. Zou hij het meisje toch mogen? Zou ze hier kunnen blijven na mijn vertrek?
Het leek alsof ze mijn gedachten hoorde, want ze klom op de stoel naast me en leunde in gedachten verzonken tegen me aan. Ik wreef over haar rug.
MoonRocker zei op 7 feb 2015 - 18:02:
Ik heb nu 2350 woorden totaal, dus 1740 geschreven vandaag en nog 4650 te gaan, maar die moeten morgen, want ik ga zo eten en daarna naar een verjaardag.
Ik heb nu 2350 woorden totaal, dus 1740 geschreven vandaag en nog 4650 te gaan, maar die moeten morgen, want ik ga zo eten en daarna naar een verjaardag.
1Dzayn zei op 7 feb 2015 - 19:15:
Ik moet nog zo'n 4K en ik kan vandaag niet meer schrijven. Ik ga het niet halen ben ik bang
Ik moet nog zo'n 4K en ik kan vandaag niet meer schrijven. Ik ga het niet halen ben ik bang
Chayenne zei op 7 feb 2015 - 20:04:
IK ga het bij deze niet redden. Maar ben wel trots op mezelf want heb wel weer wat erbij geschreven ^^
IK ga het bij deze niet redden. Maar ben wel trots op mezelf want heb wel weer wat erbij geschreven ^^
narcissa zei op 7 feb 2015 - 22:53:
Ik heb vandaag 1447 woorden geschreven wat mij op een totaal brengt van 2963 woorden. Ik mag er morgen nog even hard tegen aan om mijn doel van 5k te halen. maar ik ga mijn best doen om het als nog te halen.
Ik heb vandaag 1447 woorden geschreven wat mij op een totaal brengt van 2963 woorden. Ik mag er morgen nog even hard tegen aan om mijn doel van 5k te halen. maar ik ga mijn best doen om het als nog te halen.
Kayley zei op 8 feb 2015 - 11:16:
Nog iets minder dam vijf uur en dan is het afgelopen. Iedereen klaar voor de laatste sprintjes? Heeft er iemand nood aan word wars of motivatiecheerleaders?
Nog iets minder dam vijf uur en dan is het afgelopen. Iedereen klaar voor de laatste sprintjes? Heeft er iemand nood aan word wars of motivatiecheerleaders?
xEmma zei op 8 feb 2015 - 11:38:
Ik wil een motivatiecheerleader zijn!
We hebben de *sprongetje* F!
We hebben de *danspasje* A!
We hebben de *beweging* N!
We hebben de *struikelt* F!
We hebben de *valt* I!
We hebben de *uitgeput* C!
FANFIC!
Jaaaaaaaaaaaaaa.
Ik wil een motivatiecheerleader zijn!
We hebben de *sprongetje* F!
We hebben de *danspasje* A!
We hebben de *beweging* N!
We hebben de *struikelt* F!
We hebben de *valt* I!
We hebben de *uitgeput* C!
FANFIC!
Jaaaaaaaaaaaaaa.
Chayenne zei op 8 feb 2015 - 11:46:
Not going to make it ;( want nja ik ga naa verjaardag en heb nu helemaal geen tijd meet om te schrijven. Als het goed is heb ik ong de helft gehaald wooo
Not going to make it ;( want nja ik ga naa verjaardag en heb nu helemaal geen tijd meet om te schrijven. Als het goed is heb ik ong de helft gehaald wooo
Merula zei op 8 feb 2015 - 12:58:
Yaaaay!
Ik heb mijn doel gehaaaaald! Ben over de 5 K! Ik ga proberen om nog iets verder te komen zodat ik zonder Bo's wedstrijdverhaal alleen al met mijn verhaal 5 K haal, maar of dat nog lukt weet ik niet want ik heb meer te doen nog
Er gaan waarschijnlijk wel wat stukjes uit en ik geloof dat ik wat zinnen moet omgooien omdat ik veel dezelfde woorden gebruik, maar goed, 5 K is 5 K!
Omdat ik blij ben en van kindjes hou...
Yaaaay!
Ik heb mijn doel gehaaaaald! Ben over de 5 K! Ik ga proberen om nog iets verder te komen zodat ik zonder Bo's wedstrijdverhaal alleen al met mijn verhaal 5 K haal, maar of dat nog lukt weet ik niet want ik heb meer te doen nog
Er gaan waarschijnlijk wel wat stukjes uit en ik geloof dat ik wat zinnen moet omgooien omdat ik veel dezelfde woorden gebruik, maar goed, 5 K is 5 K!
Omdat ik blij ben en van kindjes hou...
Toen de brief af was, haalde ik een slapende Mael van mijn schoot en gaf ik de brief aan Demy. Het meisje was komen kijken, en naarmate mijn uitleg over de letters vorderde, kwam ze steeds dichterbij zitten. Uiteindelijk keek ze dromerig naar een plek op de muur. Dat was het moment dat ik maar stopte met praten. “Moet ik nog helpen met de bedden opmaken?”
Demy schudde zijn hoofd. Hij pakte zijn stok weer en voor ik het wist was de bank een bed geworden en stond er een bed naast. Ik legde Mael in het bed en aaide door haar haar. Ze opende haar ogen even. Langzaam kwam ze overeind om me een heel zacht kusje te geven voordat ze weer ging slapen. Verwonderd bleef ik haar aankijken.
Lieve FanFic'ers,
Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.
Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!
Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.
Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley
Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine -
10K- Chantal -
5K- The Killer Inside Me- Cynthia -
5K- De Stem- Daan - 5K
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle -
7K- Ivana -