Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-topic #5
Fangirl-topic #5
HaiiroNoNeko zei op 8 juli 2015 - 18:26:
Ugh, Johnny Depp is te goed voor deze wereld.
TomEnDoos zei op 8 juli 2015 - 21:21:
TRUEEE
& Thanks Yaraaaa (:
Weetje ik fangirl want McBusted's dvd staat voor al twee weken op nr. 1.
Iemand die ook van McBusted houdt?
TRUEEE
& Thanks Yaraaaa (:
Weetje ik fangirl want McBusted's dvd staat voor al twee weken op nr. 1.
Iemand die ook van McBusted houdt?
Cynthia zei op 9 juli 2015 - 8:22:
Jaaa hij is naar kindjes geweest in het ziekenhuis toch?
Jaaa hij is naar kindjes geweest in het ziekenhuis toch?
ChantiXAMX zei op 14 juli 2015 - 10:28:
Omg lees net op Facebook dat er op de site van primark een nieuw 5sos shirt en een pyjama opstaat die binnenkort komt aaaaaahhhhhhh *fangirlmodus on*
Omg lees net op Facebook dat er op de site van primark een nieuw 5sos shirt en een pyjama opstaat die binnenkort komt aaaaaahhhhhhh *fangirlmodus on*
ChantiXAMX zei op 14 juli 2015 - 14:09:
pyjama staat er pas sinds gisteren op maar shirt waren al eerder maar nu komt er een nieuw shirt binnen
pyjama staat er pas sinds gisteren op maar shirt waren al eerder maar nu komt er een nieuw shirt binnen
YarahartBill zei op 14 juli 2015 - 23:13:
HAHAHAHHAAA. Rumour has it dat Louis vader word. Een styliste uit LA. Waar hij een aantal keer mee uit is geweest. Is blijkbaar "zwanger" van hem. En ze kunnen beide niet blijer zijn. Ik ga dooooooooood hier. Van het lachen dan. Niet het huilen. Hahaha
HAHAHAHHAAA. Rumour has it dat Louis vader word. Een styliste uit LA. Waar hij een aantal keer mee uit is geweest. Is blijkbaar "zwanger" van hem. En ze kunnen beide niet blijer zijn. Ik ga dooooooooood hier. Van het lachen dan. Niet het huilen. Hahaha
YarahartBill zei op 14 juli 2015 - 23:42:
Eerst People Magazine. En daarna Buzzfeed. Dus niet echt vette reliable sources.
Eerst People Magazine. En daarna Buzzfeed. Dus niet echt vette reliable sources.
YarahartBill zei op 15 juli 2015 - 10:05:
Joh, PM heeft ook gezegd dat Portia en Ellen een kind kregen. En dat bleek ook niet waar te zijn. Dus. I certainly don't believe this shit. And anyone who does is a complete idiot.
Joh, PM heeft ook gezegd dat Portia en Ellen een kind kregen. En dat bleek ook niet waar te zijn. Dus. I certainly don't believe this shit. And anyone who does is a complete idiot.
AAAAAAAAAAAAAAAH!! *goes nuts*