Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #242
Offtopic #242
MariTom zei op 9 aug 2015 - 18:14:
Ja, klopt. Bij sommige opleidingen kan dat alleen blijkbaar niet meer. Ik ga dit jaar gewoon naar het decanaat, om te zien of zij me kunnen helpen een goede weg te zoeken ^^
Ja, klopt. Bij sommige opleidingen kan dat alleen blijkbaar niet meer. Ik ga dit jaar gewoon naar het decanaat, om te zien of zij me kunnen helpen een goede weg te zoeken ^^
xDevilBitch zei op 9 aug 2015 - 18:16:
Maar dan ben je toch ook 21? Want dan zou je de 21+-toets nog kunnen maken en zo naar de uni kunnen.
Maar dan ben je toch ook 21? Want dan zou je de 21+-toets nog kunnen maken en zo naar de uni kunnen.
MariTom zei op 9 aug 2015 - 18:25:
..... is er een 21+-toets? Want ja, dan ben ik net 21.
..... is er een 21+-toets? Want ja, dan ben ik net 21.
Chayenne zei op 9 aug 2015 - 18:36:
Ja maar zach0.0
Ik wil trouwens stiekem ook naar Uni
@Chayenne Ik weet wat je bedoelt... zij/zei
Ja maar zach0.0
Ik wil trouwens stiekem ook naar Uni
Baardaap zei op 9 aug 2015 - 18:50:
In het Reiksmuseum lijden Lijdse gidsen leidzaam touristen rond.
Het schijnt (scheint?) dat Napolen Bonaparte ook Fanfic schreef; "Ik kwam, Zach, en overwon". Of het was Caesar (veni, video, vaatwasser).
(...)
Ja maar zach 0.0
In het Reiksmuseum lijden Lijdse gidsen leidzaam touristen rond.
Het schijnt (scheint?) dat Napolen Bonaparte ook Fanfic schreef; "Ik kwam, Zach, en overwon". Of het was Caesar (veni, video, vaatwasser).
Chayenne zei op 9 aug 2015 - 19:37:
Die zin over het Rijkmuseum doet gewoon pijn aan mn hoofd
xDevilBitch zei op 9 aug 2015 - 20:23:
@Dare, informatie bij de RUG, maar het kan ook gewoon bij andere uni's. Je kunt hem doen als je 21 jaar of ouder bent bij aanvang van het studiejaar waarin je wil starten.
@Dare, informatie bij de RUG, maar het kan ook gewoon bij andere uni's. Je kunt hem doen als je 21 jaar of ouder bent bij aanvang van het studiejaar waarin je wil starten.
Baardaap zei op 9 aug 2015 - 20:53:
Ah, ben ik niet de enige die taalfouten vaak eerder VOELT dan ziet vooral als het om officiële publicaties gaat (op ieder van de drie gesloten rolluiken van de reformwinkel; "WIJ ZIJN VERHUIST". Auw!).
Kun jij trouwens een goede Nederlandse zin maken met daarin VIJF keer achter elkaar het zelfde woord?
En ZES keer?
Ah, ben ik niet de enige die taalfouten vaak eerder VOELT dan ziet vooral als het om officiële publicaties gaat (op ieder van de drie gesloten rolluiken van de reformwinkel; "WIJ ZIJN VERHUIST". Auw!).
Kun jij trouwens een goede Nederlandse zin maken met daarin VIJF keer achter elkaar het zelfde woord?
En ZES keer?
Rebella zei op 9 aug 2015 - 21:47:
Ik had er ooit wel een...even zoeken.
Helaas kon het niet meer vinden...Het was iets met een bommelding...
Ik had er ooit wel een...even zoeken.
Helaas kon het niet meer vinden...Het was iets met een bommelding...
Chayenne zei op 9 aug 2015 - 22:29:
I really dont get that zagen 0.0
zagen [materiaal] zagen [vt ww] zagen [materiaal] zagen [vt ww] zagen [vt ww] wij
Zo?
I really dont get that zagen 0.0
zagen [materiaal] zagen [vt ww] zagen [materiaal] zagen [vt ww] zagen [vt ww] wij
Zo?
xDevilBitch zei op 9 aug 2015 - 22:31:
Zagen (onderwerp) zagen (persoonsvorm) zagen (lijdend voorwerp) zagen (persoonsvorm bij het lijdend voorwerp) zagen (persoonsvorm bij wij) wij.
Zagen (onderwerp) zagen (persoonsvorm) zagen (lijdend voorwerp) zagen (persoonsvorm bij het lijdend voorwerp) zagen (persoonsvorm bij wij) wij.
xNadezhda zei op 9 aug 2015 - 22:33:
Daar moet dan een komma tussen though. Zagen zagen zagen zagen, zagen wij. Tussen twee hoofdzinnen met afzonderlijke persoonsvormen moet een komma.
Daar moet dan een komma tussen though. Zagen zagen zagen zagen, zagen wij. Tussen twee hoofdzinnen met afzonderlijke persoonsvormen moet een komma.
Klets er maar op los dames