Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Het Algemene Schrijftopic III
Het Algemene Schrijftopic III
Bodine zei op 5 nov 2015 - 10:09:
Ik zei tegen mijn professor: "Goh, van de Pflichtwerke heb ik nu 4/5 boeken gelezen, en in alle vier gaat het hoofdpersonage dood."
Waarom de professor zei: "Ja, maar de dood is ook 1 van de belangrijkste thema's in de literatuur."
Dus ik (enigszins hypocriet misschien): "Dat betekent toch niet per se dat het hóófdpersonage altijd dood moet gaan?"
Professor: "Nou ja, anders blijft er weinig van zo'n boek over, hè."
If only this were an equivalence relationship, I'd be making good moneys.
De conclusie was, dat ze m'n jonge ziel pessimisme bij proberen te brengen. Because I didn't have enough of that yet.
Ik zei tegen mijn professor: "Goh, van de Pflichtwerke heb ik nu 4/5 boeken gelezen, en in alle vier gaat het hoofdpersonage dood."
Waarom de professor zei: "Ja, maar de dood is ook 1 van de belangrijkste thema's in de literatuur."
Dus ik (enigszins hypocriet misschien): "Dat betekent toch niet per se dat het hóófdpersonage altijd dood moet gaan?"
Professor: "Nou ja, anders blijft er weinig van zo'n boek over, hè."
If only this were an equivalence relationship, I'd be making good moneys.
De conclusie was, dat ze m'n jonge ziel pessimisme bij proberen te brengen. Because I didn't have enough of that yet.
Rebella zei op 5 nov 2015 - 12:51:
Dat...
Jemig... dat is stom... Misschien tijd dat we het omdraaien?
Belangrijkste thema wordt: Leven (nieuw leven)
Wie stemt voor?
En Bo, 'de dood is gewoon het volgende grote avontuur' (wat ook nog een idee zou kunnen zijn).
Keep the faith.
Dat...
Jemig... dat is stom... Misschien tijd dat we het omdraaien?
Belangrijkste thema wordt: Leven (nieuw leven)
Wie stemt voor?
En Bo, 'de dood is gewoon het volgende grote avontuur' (wat ook nog een idee zou kunnen zijn).
Keep the faith.
Kayley zei op 6 nov 2015 - 9:11:
Na dit weekend ga ik weer heel ijverig aan NaNo. Hopelijk.
Ik mis het zo erg om heel de tijd aan het schrijven te zijn, maar ik ben het al kwijt sinds de zomr en nu wil ik het terug.
Na dit weekend ga ik weer heel ijverig aan NaNo. Hopelijk.
Ik mis het zo erg om heel de tijd aan het schrijven te zijn, maar ik ben het al kwijt sinds de zomr en nu wil ik het terug.
Kayley zei op 6 nov 2015 - 9:37:
Laten we hier weer een productieve, creatieve sfeer doen opleven en veel warren en elkaar aanmoedigen en helpen en long distance schrijfdates (of short distance als het kan, why not) en stuff? :3
Laten we hier weer een productieve, creatieve sfeer doen opleven en veel warren en elkaar aanmoedigen en helpen en long distance schrijfdates (of short distance als het kan, why not) en stuff? :3
Rebella zei op 6 nov 2015 - 11:45:
Toetsweek voorbij, dus: schrijven maar!
Kaarsje aan, chocolademelk, boeken erbij en brein explosie
"Er was eens..."
Toetsweek voorbij, dus: schrijven maar!
Kaarsje aan, chocolademelk, boeken erbij en brein explosie
"Er was eens..."
Chayenne zei op 6 nov 2015 - 15:28:
</3 wat een liefde hier.
Yay thuis marktonderzoek afmaken en dan bezig met basicly mm eigen Schrijft :/
^^
</3 wat een liefde hier.
Yay thuis marktonderzoek afmaken en dan bezig met basicly mm eigen Schrijft :/
^^
Hey there, schrijvers van FF!
Deze site kent al heel wat schrijfgerelateerde topic, wat natuurlijk niet vreemd is voor een schrijfsite. Wat FF echter nog een beetje miste, was een algemeen schrijftopic waar users kunnen kletsen over hun schrijfsels en de problemen waar ze tegenaan lopen, en waar users elkaar kunnen helpen. Vandaar de geboorte van dit algemene topic, waar je ons alles wat je kwijt wilt over je schrijfsels kan vertellen. Aan wat voor verhalen schrijf je op dit moment? Over welk fandom schrijf je het liefst? Waar haal je je inspiratie vandaan? Met welk aspect van schrijven heb je het meest moeite? Heb je nog ergens advies over nodig?
Vertel het ons allemaal, we willen het graag weten. Laat de schrijfpraat beginnen!
Onze eigen fanficties
Eerste schrijfsels
Het Boekentopic