Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Schrijfwedstrijd.
Schrijfwedstrijd.
xNadezhda zei op 22 juni 2009 - 15:57:
Dat merk ik Ik weet denk ik al wat ik ga schrijven... En ik heb een één voor Frans >.< Black-out and death
Dat merk ik Ik weet denk ik al wat ik ga schrijven... En ik heb een één voor Frans >.< Black-out and death
lOveYouX zei op 22 juni 2009 - 16:42:
Jaaa ^^
voor meer uitleg PB me
Mag ik in de jury?
ga de verhalen toch lezen.
Jaaa ^^
voor meer uitleg PB me
xNadezhda zei op 28 juni 2009 - 20:36:
http://www.fanfic.nl/chapters/5810/paradise/
Mijn inzending!
Zucht, ik wist niks beters dan dit, dusveel plezier.
http://www.fanfic.nl/chapters/5810/paradise/
Mijn inzending!
Zucht, ik wist niks beters dan dit, dus
CosmicPurple zei op 30 juni 2009 - 22:53:
Laat die uitslag maar komen, get it over with... ><
Laat die uitslag maar komen, get it over with... ><
Ik moet met spijt melden dat CherryHead het te druk heeft om de schrijfwedstrijd te leiden. Ik heb vanaf nu de taak op mij genomen, Dus dat wilt gewoon zeggen dat de wedstrijd doorgaat.
Inschrijvingen gesloten.
1.
ChantouSEX .2.
CosmicPurple .Ingeleverd.3.
Matix4.
TWINcest .Ingeleverd.5.
Eclipse .Ingeleverd.6.
Rianne7.
Eef95 .Ingeleverd.8.KaulitzFreak9.xNadezhda .GEWONNEN.
10.
iPod11.
KayleyJURY: Iedereen mag jury zijn, Aanmelden bij mij AUB. en dan leg ik uit wat de bedoeling is.
Als Jury letten wij vooral op deze punten als we gaan beoordelen.
-Schrijffouten
-Schrijfstijl
-Het verhaal zelf
-Min. 500 woorden
Opdracht 1:
Schrijf een verhaal met in de titel het woordje 'Rehab', dus je verhaal gaat inderdaad ook over Rehab. Rehab is in het Nederlands ontwenning of afkicken. Wees origineel dus schrijf niet over drugs of drank. Veel succes!
Deadline: 10 Mei
Opdracht 2:
Schrijf een verhaal over de eerste liefde in je leven. Dit is de eerste keer dat je hoofdpersonage verliefd is, maar helaas wordt die liefde niet beantwoord, maak er iets origineel van ^^ Veel succes!
Deadline: 9 juni
Opdracht 3:
Verras me! Je mag het onderwerp zelf kiezen. Maar het moet mooi geschrijven zijn, het moet toch boeiend zijn. En degene die het mooiste, origineelste en leukste verhaal heeft wint uiteraard! Veel succes!
Deadline: 1 juli
GEFELICITEERD : xNadezhda