Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 42
Offtopic 42
Kayley zei op 7 april 2010 - 20:34:
Jha weet ik, maar dan nog. Filosofie is hetzelfde als wijsbegeerte.
@Kay: filosofen (edit:endatdanverkeerdschrijven) zijn ook wijzen, daarom ^^ maar dat wist je zelf vast ook wel
@Kol: ik kan iets zo drie keer denken. Of mijn gedachten blijven hangen. En dat slaat nergens op, ik weet het. Maar het is wel zo. Dan denk ik drie keer hetzelfde woord voordat mijn gedachten verdergaan x]
Jha weet ik, maar dan nog. Filosofie is hetzelfde als wijsbegeerte.
KolaLollie zei op 7 april 2010 - 20:36:
@Julia; alsfilosofenwijzenzijnkanikbetereentheepotopmijnhoofdzettenennaar
Paaseilandgaanliftendaneenhelestudieverspillen. ^^''
@Julia; alsfilosofenwijzenzijnkanikbetereentheepotopmijnhoofdzettenennaar
Paaseilandgaanliftendaneenhelestudieverspillen. ^^''
MoonRocker zei op 7 april 2010 - 20:37:
@Kay: Juaa, dat moest ik ergens leren... een keer... ooit... maar ik ben vergeten waar x'D maakt niet uit.
Het komt erop neer dat filosofen geniaal zijn. En aangezien Kol net heeft gezegd dat ze filosoof wordt, is ze geniaal
@Laure: awwww
Edit:
@Kol: DOE DAT! En dan bedenk je betere geniale dingen en kom je dat tegen ons vertellen
@Kay: Juaa, dat moest ik ergens leren... een keer... ooit... maar ik ben vergeten waar x'D maakt niet uit.
Het komt erop neer dat filosofen geniaal zijn. En aangezien Kol net heeft gezegd dat ze filosoof wordt, is ze geniaal
@Laure: awwww
Edit:
@Kol: DOE DAT! En dan bedenk je betere geniale dingen en kom je dat tegen ons vertellen
KolaLollie zei op 7 april 2010 - 20:43:
@Julia; voorgenialedingenmoetjebijDozijn. nietbijmij.
-gaattheepotzoeken-
@Julia; voorgenialedingenmoetjebijDozijn. nietbijmij.
-gaattheepotzoeken-
KolaLollie zei op 7 april 2010 - 20:53:
ikgaSIHherschrijven. wantdatkanikniet. endaaromhebikerzinin.
[ikhebdat'Weetuzekerdatditeennuttigereactieis?'-schermpjeechtnodig. ^^'']
entrouwens.hetisstilhier. enwaarsmaakthacheenaar? mijnomalustgeenhachee. zelustalles. behalvehachee. ikweetnog, toen ze dat vertelde, ikwaszóblij. ikwaszes. enomazeialtijd'etenisnietvies.' dusikvroeg - 'omaa? is hachee dan vies?' en zij zei; 'ja. écht heel vies.' entoenwasikblij. ikvraagmeafwaarom. maargoed - waarsmaakthacheenaar? ^^''
ja. ikhebdatschermpjenodig.
entrouwens.
Kayley zei op 7 april 2010 - 20:55:
SIH .
Wat ís hachee? ;x
@Rianne: Succes. Hopelijk verzet dat je gedachten! ^^
@Renate: Histoire d'amour? ;x
entrouwens.hetisstilhier. enwaarsmaakthacheenaar? mijnomalustgeenhachee. zelustalles. behalvehachee. ikweetnog, toen ze dat vertelde, ikwaszóblij. ikwaszes. enomazeialtijd'etenisnietvies.' dusikvroeg - 'omaa? is hachee dan vies?' en zij zei; 'ja. écht heel vies.' entoenwasikblij. ikvraagmeafwaarom. maargoed - waarsmaakthacheenaar? ^^''
ja. ikhebdatschermpjenodig.
SIH .
Wat ís hachee? ;x
@Rianne: Succes. Hopelijk verzet dat je gedachten! ^^
@Renate: Histoire d'amour? ;x
xjeszell zei op 7 april 2010 - 21:01:
Hachee is eten. En ehm, volgens mij is het vies. Er zit ui in, volgens mij. En ui is vies.
Hachee is eten. En ehm, volgens mij is het vies. Er zit ui in, volgens mij. En ui is vies.
Kayley zei op 7 april 2010 - 21:04:
Ui is lekker ;o
Wij eten zo meteen hamburgers (zelfgemaakt) en daar doen we dan altijd ui op. En gesmolten kaas, sla, mayonaise, en andere rommel (Voor de RAS-lezers: Dat Kaulitzbroodjeding was niet zomaar uit de lucht gegrepen )
Ui is lekker ;o
Wij eten zo meteen hamburgers (zelfgemaakt) en daar doen we dan altijd ui op. En gesmolten kaas, sla, mayonaise, en andere rommel (Voor de RAS-lezers: Dat Kaulitzbroodjeding was niet zomaar uit de lucht gegrepen )
Kayley zei op 7 april 2010 - 21:08:
Kom maar mee-eten dan. Je bent altijd welkom, you know? ^^
Lekker Ik wil zo hamburger habe.
Kom maar mee-eten dan. Je bent altijd welkom, you know? ^^
I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up where I intended to be. ~Douglas Adams