Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [4]
Brief aan... [4]
MariTom zei op 16 mei 2010 - 18:13:
D.
Ik snap het niet. Ik.. ik denk dat ik je mis.
Maar dat snap ik niet. Want ik mag jou niet missen.
D.
Ik snap het niet. Ik.. ik denk dat ik je mis.
Maar dat snap ik niet. Want ik mag jou niet missen.
AnotherZero zei op 16 mei 2010 - 18:26:
Christophe
geduld.
Poedel
mijn geduld is op
Buffalooo
PROFICIAT. :a
Filip
van mijn tetten blijven ;D
Christophe
geduld.
Poedel
mijn geduld is op
Buffalooo
PROFICIAT. :a
Filip
van mijn tetten blijven ;D
miniboesz zei op 16 mei 2010 - 19:34:
irene
hey, hoe wilde je het morgen gaan vertellen? over dat probleem? graag ff op plekje waar het prive kan, kan ik jou meteen ook 'iets' vertellen
irene
hey, hoe wilde je het morgen gaan vertellen? over dat probleem? graag ff op plekje waar het prive kan, kan ik jou meteen ook 'iets' vertellen
xjeszell zei op 16 mei 2010 - 19:54:
Koen,
Ziekenhuis? O.O
Damned. Mag niks ergs zijn. ><
Don't get ill.
Buhuhuh.
Sterkte<3?
Koen,
Ziekenhuis? O.O
Damned. Mag niks ergs zijn. ><
Don't get ill.
Buhuhuh.
Sterkte<3?
MoonRocker zei op 17 mei 2010 - 16:56:
P
Jij zou de laatste persoon op aarde moeten zijn die zijn moeder verliest. Je hebt al genoeg over je heen gehad voor drie hele levens, en je bent pas net zestien. Het spijt me zo voor je.
C
Don't be such a bitch. Je ként haar helemaal niet. Dat zij onze stijl niet overneemt en gewoon lief en aardig is, betekent niet dat ze saai is. Lieg niet over haar achter d'r rug om!
Echt, ik had je echt een mep willen geven of tegen je willen schreeuwen. Gelukkig voor jou, wilde ik dat feestje gezellig houden.
En trouwens, tegen anderen zeggen dat ze stil moeten zijn tijdens de film en het vervolgens zelf niet doen, is heel irritant. En als ik dan 'ssht' zeg, hoef ik geen duw, ja? Dank je. En die meppen zijn ook nergens voor nodig.
Mijn leven
Slow. It. Down.
Alles gaat veel te snel. Er gebeurt veel te veel tegelijkertijd. Ik krijg er hoofdpijn van. Ik huil ondertussen al veel te veel, ja.
Overemotioneel? Fuck it.
Ga iemand anders maar vervelen ofzo.
P
Jij zou de laatste persoon op aarde moeten zijn die zijn moeder verliest. Je hebt al genoeg over je heen gehad voor drie hele levens, en je bent pas net zestien. Het spijt me zo voor je.
C
Don't be such a bitch. Je ként haar helemaal niet. Dat zij onze stijl niet overneemt en gewoon lief en aardig is, betekent niet dat ze saai is. Lieg niet over haar achter d'r rug om!
Echt, ik had je echt een mep willen geven of tegen je willen schreeuwen. Gelukkig voor jou, wilde ik dat feestje gezellig houden.
En trouwens, tegen anderen zeggen dat ze stil moeten zijn tijdens de film en het vervolgens zelf niet doen, is heel irritant. En als ik dan 'ssht' zeg, hoef ik geen duw, ja? Dank je. En die meppen zijn ook nergens voor nodig.
Mijn leven
Slow. It. Down.
Alles gaat veel te snel. Er gebeurt veel te veel tegelijkertijd. Ik krijg er hoofdpijn van. Ik huil ondertussen al veel te veel, ja.
Overemotioneel? Fuck it.
Ga iemand anders maar vervelen ofzo.
Kayley zei op 17 mei 2010 - 18:46:
Jeffrey
Laat dat een waarschuwing zijn. De volgende keer sla ik ook met mijn vuist op uw smoelwerk, ik tolereer geen kneuzingen aan mijn kaak als ik u sla!
Jeffrey
Laat dat een waarschuwing zijn. De volgende keer sla ik ook met mijn vuist op uw smoelwerk, ik tolereer geen kneuzingen aan mijn kaak als ik u sla!
xSoParanoid zei op 17 mei 2010 - 18:48:
Denise
Geef me please geen Box meer, jou vuist is dodelijk XD!
Shannen
Whe Love you!
Mitch
>: jij met je sexslaafjes dat zijn
ik en Lisa niet!
Denise
Geef me please geen Box meer, jou vuist is dodelijk XD!
Shannen
Whe Love you!
Mitch
>: jij met je sexslaafjes dat zijn
ik en Lisa niet!
VampireFangs zei op 17 mei 2010 - 19:02:
Moeder van mijn Soulmate
Bedankt, zonder u had ik mijnnon-related wederhelft nooit gehad.
Zó erg bedankt<3
Moeder van mijn Soulmate
Bedankt, zonder u had ik mijn
Zó erg bedankt<3
Euhm :a
hier is denk ik geen uitleg nodig (h)
and go.