Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Films
Films
ZeroGravity zei op 2 juli 2011 - 16:39:
Mijn moeder heeft het in haar hoofd gehaald om vanavond Alles is Liefde te gaan kijken en ik moet meekijken. Omdat "iedereen zegt dat die zo leuk is."
Maar ik heb daar ooit een klein stukje van gezien bij een vriendin en volgens mij vond ik hem niet leuk en ik verwacht eigenlijk alleen slecht Nederlands acteerwerk, maar. kan iemand me zeggen of het nodig is dat ik me vanavond onder mijn bed moet verstoppen? ;x
Mijn moeder heeft het in haar hoofd gehaald om vanavond Alles is Liefde te gaan kijken en ik moet meekijken. Omdat "iedereen zegt dat die zo leuk is."
Maar ik heb daar ooit een klein stukje van gezien bij een vriendin en volgens mij vond ik hem niet leuk en ik verwacht eigenlijk alleen slecht Nederlands acteerwerk, maar. kan iemand me zeggen of het nodig is dat ik me vanavond onder mijn bed moet verstoppen? ;x
Eliros zei op 2 juli 2011 - 17:18:
Mijn moeder heeft het in haar hoofd gehaald om vanavond Alles is Liefde te gaan kijken en ik moet meekijken. Omdat "iedereen zegt dat die zo leuk is."Ik heb 'm op DVD (mijn moeder dan *kuch*). Maar hij valt eigenlijk best mee... sommige stukjes zijn wel grappig. Maar er zit inderdaad ook slecht Nederlands acteerwerk in, ja.
xEmma zei op 2 juli 2011 - 17:28:
Mijn moeder heeft het in haar hoofd gehaald om vanavond Alles is Liefde te gaan kijken en ik moet meekijken. Omdat "iedereen zegt dat die zo leuk is."Niet onder je bed verstoppen, hij's grappig
NaNaa zei op 2 juli 2011 - 17:31:
<3
En nu ga ik The Thing Called Love zien.
[je moet toch iets doen in je weekend?
En ik vond dat ik alle Riverfilms eens moest kijken..]
Finding Neverland<333
<3
CosmicPurple zei op 2 juli 2011 - 17:32:
MAG IK MEEDOEN? o_o
(...)
<3
MAG IK MEEDOEN? o_o
NaNaa zei op 2 juli 2011 - 17:34:
Obviously!<3
Ik heb alleen wel al Stand by Me en My Own Private Idaho gezien ^^
Obviously!<3
Ik heb alleen wel al Stand by Me en My Own Private Idaho gezien ^^
CosmicPurple zei op 2 juli 2011 - 17:36:
Gnaah, ik ga A Night In The Life Of Jimmy Reardon nog eens opzetten. <3
Gnaah, ik ga A Night In The Life Of Jimmy Reardon nog eens opzetten. <3
CosmicPurple zei op 2 juli 2011 - 17:38:
Je zou eigenlijk My Own Private Idaho eens samen met mij moeten zien.
Tenminste, als je ermee kan leven dat ik elke fucking zin mee opzeg.
Je zou eigenlijk My Own Private Idaho eens samen met mij moeten zien.
Tenminste, als je ermee kan leven dat ik elke fucking zin mee opzeg.
ZeroGravity zei op 2 juli 2011 - 17:54:
@ Elise en Emma, hnm. Okay, ik durf het aan. Thankyou <3
@ Elise en Emma, hnm. Okay, ik durf het aan. Thankyou <3
NaNaa zei op 2 juli 2011 - 19:30:
@Do; JA! <3
Ik had Samantha Mathis.. maar The Thing Called Love is best leuk.<3
@Do; JA! <3
Ik had Samantha Mathis.. maar The Thing Called Love is best leuk.<3
ZeroGravity zei op 3 juli 2011 - 13:52:
Nou. Ik zag dus Alles is Liefde en hij viel inderdaad best wel mee, en hij was wel grappig, vooral soms ook vanwege slecht acteerwerk en ongelooflijk domme dialogen. Maar het is ook wel leuk om een keer een film te zien waarbij je niet echt hoef na te denken.
En nu kijk ik Forrest Gump. Gewoon, omdat.
Nou. Ik zag dus Alles is Liefde en hij viel inderdaad best wel mee, en hij was wel grappig, vooral soms ook vanwege slecht acteerwerk en ongelooflijk domme dialogen. Maar het is ook wel leuk om een keer een film te zien waarbij je niet echt hoef na te denken.
En nu kijk ik Forrest Gump. Gewoon, omdat.
wat is de laatste film die jij gezien hebt op tv of in de cinema?
ik: paranormal activity