Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Brief aan...[6]
Brief aan...[6]
jorinloveth zei op 14 sep 2010 - 22:00:
K
Nach Dir kommt nichts, unsern ersten Tag verfluch ich.
S
Ik hou van jou<3
mijn verjaardag
wees minder normaal volgend jaar><
K
Nach Dir kommt nichts, unsern ersten Tag verfluch ich.
S
Ik hou van jou<3
mijn verjaardag
wees minder normaal volgend jaar><
Freaking zei op 14 sep 2010 - 23:38:
A
Ik mis je nog steeds.
Ik ben er nog steeds niet overheen.
Kom terug in mijn leven.
Ik wil janken, door jou.
Ik wil janken, voor jou.
Sterf.
S
Sorry dat ik altijd zo afwezig ben.
Ik kan je nog niet geven wat je verdient.
A
Ik mis je nog steeds.
Ik ben er nog steeds niet overheen.
Kom terug in mijn leven.
Ik wil janken, door jou.
Ik wil janken, voor jou.
Sterf.
S
Sorry dat ik altijd zo afwezig ben.
Ik kan je nog niet geven wat je verdient.
missxangel zei op 15 sep 2010 - 11:36:
School
Laat me nu vrij zijn en geen les hebben van Lackin.. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan om nu les van hem te hebben?? Onredelijke wereld?!?!
Stefan-40jarigerijinstructeur-
Kom je nu voor de deur staan, kwil autorijden, even afleiding hebben van mijn leuk *kuchkuch* leven.
School
Laat me nu vrij zijn en geen les hebben van Lackin.. Wat heb ik ooit verkeerd gedaan om nu les van hem te hebben?? Onredelijke wereld?!?!
Stefan
Kom je nu voor de deur staan, kwil autorijden, even afleiding hebben van mijn leuk *kuchkuch* leven.
xNadezhda zei op 15 sep 2010 - 15:39:
Note to self: You must be doing something absurdly wrong if the one you used to call 'best friend' suddenly decided to stop talking to you, and the only song you can listen to is 'Bridge Over Troubled Water'.
Note to self: You must be doing something absurdly wrong if the one you used to call 'best friend' suddenly decided to stop talking to you, and the only song you can listen to is 'Bridge Over Troubled Water'.
KolaLollie zei op 15 sep 2010 - 16:35:
'tsup? <3
'tsup? <3
jorinloveth zei op 15 sep 2010 - 17:59:
S
je bent nog maar net weg en ik mis je al :[
TOT ZATERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG 8D
of vrijdag x'3
S
je bent nog maar net weg en ik mis je al :[
TOT ZATERDAAAAAAAAAAAAAAAAAAG 8D
xSoParanoid zei op 15 sep 2010 - 21:00:
Bodine
Jij Is Mijn goede maat Mijn steun en toe verlaat
ik zeg dat omdat da gewoon rijmt.
en heel erg klinkt dat we nu getrouwd zijn.
? uhm chapagne dan maar ?
Bodine
Jij Is Mijn goede maat Mijn steun en toe verlaat
ik zeg dat omdat da gewoon rijmt.
en heel erg klinkt dat we nu getrouwd zijn.
? uhm chapagne dan maar ?
KaulitzFreak zei op 15 sep 2010 - 21:31:
God
Laat het morgen regenen tijdens LO
Knie+Keel
Zorg dat jullie morgen minder pijn doen!!
Despo en Jos
Jullie zijn de coolste leerkrachten die ik ooit gehad heb!!!
God
Laat het morgen regenen tijdens LO
Knie+Keel
Zorg dat jullie morgen minder pijn doen!!
Despo en Jos
Jullie zijn de coolste leerkrachten die ik ooit gehad heb!!!
xjeszell zei op 15 sep 2010 - 21:33:
Emiel
Ik, en eigenlijk een hele hoop anderen van 3VT1, willen weer wiskunde van jou. Jij legt veel beter uit dan Sips. En jij bent aardiger. En jij geeft ons eerst oefenopdrachten. En stencils. En. Alsjeblieft, geef volgend jaar in elk geval mij les? En dan ook de mensen die bij mij in de klas zitten? Want we vinden Sips niks.
Emiel
Ik, en eigenlijk een hele hoop anderen van 3VT1, willen weer wiskunde van jou. Jij legt veel beter uit dan Sips. En jij bent aardiger. En jij geeft ons eerst oefenopdrachten. En stencils. En. Alsjeblieft, geef volgend jaar in elk geval mij les? En dan ook de mensen die bij mij in de klas zitten? Want we vinden Sips niks.
NaNaa zei op 15 sep 2010 - 21:52:
Papa
En jij begrijpt wat niet aan oprotten? Oh ja, dat ging zó per ongeluk. Kom op, ik ben geen naïef 5-jarig kind meer dat denkt dat iedereen wel geslagen word als ze 'stout' zijn. En dan nogwat. Ik ben normaal, Kim is normaal, maar jíj. Jíj maakt overal zo'n verschrikkelijk probleem van, dat wij wel probleemkinderen lijken. Ja. Je kan wel doen alsof het í¡llemaal onze schuld is. Maar dat is het niet, ja. En als we even commentaar hebben, omdat jij godverdomme vóór de TV staat en luidkeels - want je hebt niet de zachtste stem - met mama zit te praten, hoef je Kim niet uit te schelden. Ja. Met haar 'Kutbek' of 'Kutkop' zoiets wou je zeggen hè? Net zoals wanneer je ons met die vuile toon 'Trut' noemt, als we even een paar minuten te laat zijn. Maar dan niet in ons gezicht, nee, dan achterbaks even tegen de ander zeggen hè. Nou kom mij alsjeblieft niet zeggen dat Kim een trut is, want. Daarom. Soms denk ik dat ik overdrijf. En dan overdrijf ik dat ik overdrijf, wnat ik overdrijf verdomme niet. En Oma kan allemaal wel zeggen dat het komt door Mama, maar ik heb je verdomme nooit anders gekend ja! En weet je hoe het komt, dat ik zo 'agressief' ben. Ja. Dus rot toch zélf lekker op, en houd toch zélf is lekker je bek.
Papa
En jij begrijpt wat niet aan oprotten? Oh ja, dat ging zó per ongeluk. Kom op, ik ben geen naïef 5-jarig kind meer dat denkt dat iedereen wel geslagen word als ze 'stout' zijn. En dan nogwat. Ik ben normaal, Kim is normaal, maar jíj. Jíj maakt overal zo'n verschrikkelijk probleem van, dat wij wel probleemkinderen lijken. Ja. Je kan wel doen alsof het í¡llemaal onze schuld is. Maar dat is het niet, ja. En als we even commentaar hebben, omdat jij godverdomme vóór de TV staat en luidkeels - want je hebt niet de zachtste stem - met mama zit te praten, hoef je Kim niet uit te schelden. Ja. Met haar 'Kutbek' of 'Kutkop' zoiets wou je zeggen hè? Net zoals wanneer je ons met die vuile toon 'Trut' noemt, als we even een paar minuten te laat zijn. Maar dan niet in ons gezicht, nee, dan achterbaks even tegen de ander zeggen hè. Nou kom mij alsjeblieft niet zeggen dat Kim een trut is, want. Daarom. Soms denk ik dat ik overdrijf. En dan overdrijf ik dat ik overdrijf, wnat ik overdrijf verdomme niet. En Oma kan allemaal wel zeggen dat het komt door Mama, maar ik heb je verdomme nooit anders gekend ja! En weet je hoe het komt, dat ik zo 'agressief' ben. Ja. Dus rot toch zélf lekker op, en houd toch zélf is lekker je bek.
KolaLollie zei op 15 sep 2010 - 21:55:
jijkomtbijmijwonen.
Papa
En jij begrijpt wat niet aan oprotten? Oh ja, dat ging zó per ongeluk. Kom op, ik ben geen naïef 5-jarig kind meer dat denkt dat iedereen wel geslagen word als ze 'stout' zijn. En dan nogwat. Ik ben normaal, Kim is normaal, maar jíj. Jíj maakt overal zo'n verschrikkelijk probleem van, dat wij wel probleemkinderen lijken. Ja. Je kan wel doen alsof het í¡llemaal onze schuld is. Maar dat is het niet, ja. En als we even commentaar hebben, omdat jij godverdomme vóór de TV staat en luidkeels - want je hebt niet de zachtste stem - met mama zit te praten, hoef je Kim niet uit te schelden. Ja. Met haar 'Kutbek' of 'Kutkop' zoiets wou je zeggen hè? Net zoals wanneer je ons met die vuile toon 'Trut' noemt, als we even een paar minuten te laat zijn. Maar dan niet in ons gezicht, nee, dan achterbaks even tegen de ander zeggen hè. Nou kom mij alsjeblieft niet zeggen dat Kim een trut is, want. Daarom. Soms denk ik dat ik overdrijf. En dan weet ik overdrijf dat ik overdrijf, wnat ik overdrijf verdomme niet. En Oma kan allemaal wel zeggen dat het komt door Mama, maar ik heb je verdomme nooit anders gekend ja! En weet je hoe het komt, dat ik zo 'agressief' ben. Ja. Dus rot toch zélf lekker op, en houd toch zélf is lekker je bek.
jijkomtbijmijwonen.
YarahartBill zei op 15 sep 2010 - 22:24:
Meeting van 23 Oktober:
Ik weet dat je nog moet komen. En ik weet ook dan het vast en zeker wel super gezellig gaat worden maar alsjeblieft laat het niet regenen!
Mijzelf:
Waarom word ik altijd rood op sommige stomme momenten? Waarom ben ik zenuwachtig voor de meeting? (eigenlijk logies maar oke) Waarom ben ik zo hopeloos verlieft op die jongen die toch al een vriendin heeft?? Waarom??
Buikpijn:
Ga is weg!
Wil nu niet misselijk worden door jou!
Meeting van 23 Oktober:
Ik weet dat je nog moet komen. En ik weet ook dan het vast en zeker wel super gezellig gaat worden maar alsjeblieft laat het niet regenen!
Mijzelf:
Waarom word ik altijd rood op sommige stomme momenten? Waarom ben ik zenuwachtig voor de meeting? (eigenlijk logies maar oke) Waarom ben ik zo hopeloos verlieft op die jongen die toch al een vriendin heeft?? Waarom??
Buikpijn:
Ga is weg!
Wil nu niet misselijk worden door jou!
xjeszell zei op 16 sep 2010 - 11:25:
Heleen.
Ik ben écht blij dat jij mag, naar kamp. Ik meen het <3.
Ik ga je echt doodknuffelen, want ik heb jou dan al like. Een jaar en vier maanden niet gezien.
Iloveyou.<3
Oh. En ik ga je kietelen. En poken.
Marlous
Ja. Jouw ga ik ook zó hard doodknuffelen. En. Ik neem ballonen mee. HEEENK<3
Iloveya<3
Heleen.
Ik ben écht blij dat jij mag, naar kamp. Ik meen het <3.
Ik ga je echt doodknuffelen, want ik heb jou dan al like. Een jaar en vier maanden niet gezien.
Iloveyou.<3
Oh. En ik ga je kietelen. En poken.
Marlous
Ja. Jouw ga ik ook zó hard doodknuffelen. En. Ik neem ballonen mee. HEEENK<3
Iloveya<3
Bodine zei op 16 sep 2010 - 18:43:
Sorry,
Jij bent zo'n inhoudsloos kutwoord hè. Zo'n woord dat iedereen altijd maar in het algemeen gebruikt, zondat dat iemand weet wat je betekenis ooit was. Die ben je kwijt, weet je dat? Die betekenis heb je niet meer. Je hoort je alleen te verontschuldigen als je het meent, niet als je wilt dat iemand niet boos op je is. En nu heb ik ruzie, dankzij jou. Omdat ik dat zei. En nu weiger ik jou te gebruiken, omdat je dingen alleen maar erger maakt, en omdat je geen betekenis meer hebt. En omdat je staat voor alle stomme dingen die ik gedaan heb, en die andere mensen gedaan hebben. Waar 'sorry' voor gezegd is, maar waar niemand echt spijt van heeft. Zolang ze maar onder de gevolgen uitkomen. Hebben ze jou daar voor nodig, dan gebruiken ze je. En natuurlijk, iedereen gebruikt je daarvoor. En ik ben je zat. Bedankt nog, voor alles. Bedankt, sorry.
Sorry,
Jij bent zo'n inhoudsloos kutwoord hè. Zo'n woord dat iedereen altijd maar in het algemeen gebruikt, zondat dat iemand weet wat je betekenis ooit was. Die ben je kwijt, weet je dat? Die betekenis heb je niet meer. Je hoort je alleen te verontschuldigen als je het meent, niet als je wilt dat iemand niet boos op je is. En nu heb ik ruzie, dankzij jou. Omdat ik dat zei. En nu weiger ik jou te gebruiken, omdat je dingen alleen maar erger maakt, en omdat je geen betekenis meer hebt. En omdat je staat voor alle stomme dingen die ik gedaan heb, en die andere mensen gedaan hebben. Waar 'sorry' voor gezegd is, maar waar niemand echt spijt van heeft. Zolang ze maar onder de gevolgen uitkomen. Hebben ze jou daar voor nodig, dan gebruiken ze je. En natuurlijk, iedereen gebruikt je daarvoor. En ik ben je zat. Bedankt nog, voor alles. Bedankt, sorry.