Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 99B
Offtopic 99B
Priscilla zei op 16 sep 2010 - 22:06:
*Zucht* eigenlijk moet ik al slapen maar ik heb geen zin en moet ook nog docuhen >_<
*Zucht* eigenlijk moet ik al slapen maar ik heb geen zin en moet ook nog docuhen >_<
MyReflection zei op 16 sep 2010 - 22:07:
Dat bedacht ik me ook net. Dus besloot ik morgen maar te gaan douche. Daar kan ik wel wat tijd voor vinden. hoop ik.
Dat bedacht ik me ook net. Dus besloot ik morgen maar te gaan douche. Daar kan ik wel wat tijd voor vinden. hoop ik.
xSoParanoid zei op 16 sep 2010 - 22:08:
TUURLIJK Leef ik :3 was alleen afspreken en na dansen kijken enzo
TUURLIJK Leef ik :3 was alleen afspreken en na dansen kijken enzo
Priscilla zei op 16 sep 2010 - 22:08:
Ik moet mijn haar nu ook nog wassen >_<
Dat gaat nog wel ff duren *zucht*
Ik moet mijn haar nu ook nog wassen >_<
Dat gaat nog wel ff duren *zucht*
NaNaa zei op 16 sep 2010 - 22:08:
Ik douche altijd in deochtend, want Kim doucht/d/ed -weetikhet- altijd 's avonds.
MAAH. Ik heb handpijn van de piano x']
Ik douche altijd in deochtend, want Kim doucht/d/ed -weetikhet- altijd 's avonds.
MyReflection zei op 16 sep 2010 - 22:09:
Normaal heb ik daar geen tijd voor en om een half uur eerder op te staan zie ik niet zitten. Dus ik zorg dat ik rond 8 uur gedouched ben zodat mijn haren weer droog zijn als ik ga slapen. Maar dat ben ik nu dus vergeten en morgen heb ik de eerste uren vrij.
Normaal heb ik daar geen tijd voor en om een half uur eerder op te staan zie ik niet zitten. Dus ik zorg dat ik rond 8 uur gedouched ben zodat mijn haren weer droog zijn als ik ga slapen. Maar dat ben ik nu dus vergeten en morgen heb ik de eerste uren vrij.
Omdat Offtopic 100 voor iemand anders is en we er echt even een nodig hebben
Bodine's idee :x