Hoofdcategorieën
Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #4
Gooi-het-eruit-topic #4
NaNaa zei op 11 nov 2010 - 20:24:
Kutstorm. ><
Ik zat minstens 45 minuten vast in de popschool, en de onweer was zo dichtbij dat het FLITSBOEM was. En die flits verblindde je serieus. En ik overdrijf niet.
En toen kregen we wel gratis Cola & Zeven omhoog. ^^
Kutstorm. ><
Ik zat minstens 45 minuten vast in de popschool, en de onweer was zo dichtbij dat het FLITSBOEM was. En die flits verblindde je serieus. En ik overdrijf niet.
En toen kregen we wel gratis Cola & Zeven omhoog. ^^
MyReflection zei op 11 nov 2010 - 21:32:
ik ben zo blij dat ik morgen vrij heb, maar helaas kan ik dan flink gaan leren voor mijn pta geschiedenis.
ik ben zo blij dat ik morgen vrij heb, maar helaas kan ik dan flink gaan leren voor mijn pta geschiedenis.
Priscilla zei op 11 nov 2010 - 22:02:
Ik zit gvd alweer een paar uur over me lapotoptijd heen.. Misschien wel al 5 uur ofzo D:
Ik zit gvd alweer een paar uur over me lapotoptijd heen.. Misschien wel al 5 uur ofzo D:
NaNaa zei op 12 nov 2010 - 7:20:
NYAAHHG.
Het waait wéér,
ik meen het, ik word van die fiets geslingert. Met fiets. Dus eigenlijk. ANYWAY. NYAAHHHG.
Als het ook nog gaat onweren dandandandandan. -zucht-
NYAAHHG.
Het waait wéér,
ik meen het, ik word van die fiets geslingert. Met fiets. Dus eigenlijk. ANYWAY. NYAAHHHG.
Als het ook nog gaat onweren dandandandandan. -zucht-
Kayley zei op 12 nov 2010 - 11:58:
I don't want Harry Potter to end. :<
Als de laatste films uit zijn, is het echt zo definitief. Dat had ik bij de boeken ook al, maar nu... De gedachte dat ik geen boek meer moet herlezen om hem met de film te kunnen vergelijken, maakt mij toch stil. Niet dat ik ooit zo veel op had met de films, maar toch.
-omhelst Harry Potterboeken-
I don't want Harry Potter to end. :<
Als de laatste films uit zijn, is het echt zo definitief. Dat had ik bij de boeken ook al, maar nu... De gedachte dat ik geen boek meer moet herlezen om hem met de film te kunnen vergelijken, maakt mij toch stil. Niet dat ik ooit zo veel op had met de films, maar toch.
-omhelst Harry Potterboeken-
KaulitzFreak zei op 12 nov 2010 - 19:03:
IK WIL NIET WEER 5 WEKEN OP KRUKKEN LOPEN!!!!!!!!!!!!!
IK WIL NIET WEER 5 WEKEN OP KRUKKEN LOPEN!!!!!!!!!!!!!
De vorige was vol ;x